- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
basketballerke
-
- 4727 messages
- 0 votes
Frankenstein - It's alive - Unforgiven - Hackman schopt Engelsman in elkaar
0-1
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
123 Frankenstein - It's alive - Unforgiven - Hackman schopt Engelsman in elkaar
0-1
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Leuk om te ontspannen ja, maar het is natuurlijk geen goede film. En wie dat wel vind is geen filmliefhebber.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Wat een onzin, een film die mij laat ontspannen vind ik veel eerder een goede film dat een traag verlopend drama wat me niet boeit.
Daarbij zijn Verhoeven en Cameron grotere vakmensen dan het gros van die oude filmmakers waar jij zo op kikt.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Een goede film hoeft niet per sé leuk te zijn om naar te kijken.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Zo wtf bepaal jij dat ofzo iedereen is filmliefhebber op zijn eigen manier met zijn eigen films.
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Leuk om te ontspannen ja, maar het is natuurlijk geen goede film. En wie dat wel vind is geen filmliefhebber.
Bullshit!
Luister we weten nu wel dat je alleen van klassiekers houd, hou het voortaan lekker voor je.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Is goed. (Al zul je zien dat ik ook recentere films kan waarderen als je naar mijn stemmenlijsten kijkt)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Een goede film hoeft niet per sé leuk te zijn om naar te kijken.

Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Wat een kinderachtige visie.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Is goed. (Al zul je zien dat ik ook recentere films kan waarderen als je naar mijn stemmenlijsten kijkt)
Die zijn toch wel eerst gescreend om te checken of ze wel waren goedgekeurd door het college van de goede smaak politie.... je zou anders zomaar ineens op een eigen smaak kunnen worden betrapt. Voor je het weet staat zoiets banaals als Rambo 2 in je top 10.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Die zijn toch wel eerst gescreend om te checken of ze wel waren goedgekeurd door het college van de goede smaak politie.... je zou anders zomaar ineens op een eigen smaak kunnen worden betrapt. Voor je het weet staat zoiets banaals als Rambo 2 in je top 10.
Tja, dat moeten we niet hebben natuurlijk he...
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
3-5
Tja Rambo II in je top 10...zo heeft iedereen wel wat 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 8008 votes
124 Terminator 2 - Sarah Connor ziet Terminator - Five Easy pieces: eindsscène
1-0
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 8008 votes
125 Kill Bill - anime stukje - La Dolce Vita: Anita Ekberg in de fontein.
0-1