- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
maxcomthrilla
-
- 15581 messages
- 2860 votes
Een goede film hoeft niet per sé leuk te zijn om naar te kijken.
Nee, film moet pure marteling zijn, vooral op het visuele vlak
Klinkt als pure interessantdoenerij van jou kant, maar ik wens je veel ergernis toe bij het kijken van een film. Houd jezelf maar voor de gek.
Als een film voor mij niet leuk is om te kijken dan waardeer ik hem ook zo. Vooral het audiovisuele aspect vind ik erg belangrijk bij films.
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
126 Le Conseguenze dell'Amore - dood Titta in cement - The Sting: eindscène
0-1
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
snap in ieder geval dat het niet leuk is als het bv emotioneel te zwaar wordt gezien het onderwerp en dat het daarom niet leuk is om naar te kijken.
Anders begrijp ik het ook niet.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
2-3! Vreemde uitschakeling van kill Bill, Ekbergscene heeft afgezien van een leuke visual weinig om het lijf....
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Nee, film moet pure marteling zijn, vooral op het visuele vlak
Klinkt als pure interessantdoenerij van jou kant, maar ik wens je veel ergernis toe bij het kijken van een film. Houd jezelf maar voor de gek.
Als een film voor mij niet leuk is om te kijken dan waardeer ik hem ook zo. Vooral het audiovisuele aspect vind ik erg belangrijk bij films.
De films die ik hoog waardeer zie ik natuurlijk wel graag, maar de amusementswaarde is voor mij niet bij iedere film het belangrijkste. Mijn sterren voor films geven niet altijd precies weer hoe goed ik me vermaakt heb bij een film, en dit lijkt mij ook niet meer dan logisch.
Nu wordt er opeens gedaan alsof ik niet goed bij mijn hoofd ben ofzo...
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Of je goed bij je hoofd ben weet ik niet, maar entertainment staat bij mij op 1. Of een film dan nog een of andere levens-wijsheid heeft is leuk maar bijzaak.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes

by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Is ook je eigen schuld.
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Is ook een beetje, wat je zecht is bijna even zot als "La Meglio Gioventu" onterecht 0.5 te geven gewoon en alleen omdat je vindt dat andere users hem te hoog hebben gewardeerd en om die uit de top 20 te halen (niet waar Reinbo
)
maxcomthrilla
-
- 15581 messages
- 2860 votes
De films die ik hoog waardeer zie ik natuurlijk wel graag, maar de amusementswaarde is voor mij niet bij iedere film het belangrijkste. Mijn sterren voor films geven niet altijd precies weer hoe goed ik me vermaakt heb bij een film, en dit lijkt mij ook niet meer dan logisch.
Als er in een film mensen worden verkracht of vermoord, dan hoeft het niet altijd leuk te zijn, maar hij moet dan wel op een ander vlak boeiend zijn. Dat kan zijn d.m.v. de camera of op sociaal - emotioneel gebied.
Kan je misschien een voorbeeld noemen van een film die jij niet leuk vind om te zien, maar wel goed waardeert?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ach, een wereld zonder zotten is een stuk saaier dan met. 
J.S.
-
- 11754 messages
- 3060 votes
127 Once Upon a Time in the West - Jill komt aan op het station - hwal - de oude man die op z'n boog speelt tegen de blauwe hemel
1-0