- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Of men vind de onthullingscene uit ESB gewoon beter.... 
Het is Return of the Jedy, en niet The Empire Strikes Back 
laten we niet vergeten dat het tot 6 gaat en dat een groot deel van de films door gaan omdat er toevallig veel liefhebbers zijn op dat bepaald moment. Misschien niet per se bij die twee, want de overwinning van star wars is nog te verdedigen.
olivier
-
- 1249 messages
- 1577 votes
Op het AFI forum zou "Frankly my dear" dan wel winnen..... (nogal oudbollige en Amerikaanse lijst)
Nogal een geluk dat 'Star Wars' niet oudbollig en niet Amerikaans is he
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
46 Seven Samourai - Eind gevecht in regen - Birds - Vogels bij school
0-1
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nogal een geluk dat 'Star Wars' niet oudbollig en niet Amerikaans is he
Ontken ik toch ook nergens. Mijn opmerking slaat immers op de AFI lijst, niet op GWTW noch SW.
olivier
-
- 1249 messages
- 1577 votes
Ontken ik toch ook nergens. Mijn opmerking slaat immers op de AFI lijst, niet op GWTW noch SW.
Dan is het goed
Toch spijtig dat men van begin van de eeuw tot en met jaren '60 afschildert als zijnde oudbollig. Veel pareltjes gaan dan toch aan de mensen voorbij. En daarmee doel ik in feite niet echt op 'gone with the wind', want in feite is dat een monsterproductie zoals we die tegenwoordig zoveel hebben...
kos
-
- 46733 messages
- 8886 votes
Is volgens mij in het midden.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 8015 votes
47 Silence of the Lambs - Interview met Hannibal - Clockwork Orange - gevecht met Billy's gang
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
48 Tenshi no Tamago - De vissers - Boogie Nights - eindscene bij homo/dealer
0-1 
Onderhond
-
- 87629 messages
- 12906 votes
Volgens mij is het de scene waar zo'n andere yakuza die vriend van Asano in z'n eigen huis neerschiet. Ergens halverwege de film
3-2 uiteraard