• 179.540 movies
  • 12.333 shows
  • 34.201 seasons
  • 650.551 actors
  • 9.405.765 votes
Profile

De grote Kerst 1024 scene knock out!

Finisterra

• 15532 messages
  • 4738 votes

142 Tenshi no Tamago - De vissers - Takeshis' - eindscene strand

1-0

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

1-1 Salaire door

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Pas nog een keertje...

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

2-1

Macmanus

• 13726 messages
  • 3713 votes

3-1

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Aiii, erg moeilijk deze. Eindelijk weer eens 2 echt briljante scenes.

3-2 toch maar

kos

• 46735 messages
  • 8888 votes

Reinbo wrote:

Ja, want als scene an sich stelt het weinig voor... wordt hier sowiso veel te veel gestemd op conto van de reputatie van de film ipv de scene.

. Fijn dat jij dat voor anderen bepaalt.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik stel alleen vast.

Neem bijvoorbeeld, de Do you think I'm funny scene uit Goodfellas, had die in exacte scene in bijv. Billy Bathgate of Get Shorty gezeten had die nooit van de Malkovich scene gewonnen.

kos

• 46735 messages
  • 8888 votes

Onzin, dat soort scenes maken een film juist legendarisch, je moet de boel niet om gaan draaien.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ben ik gewoon niet met je eens. Leuke scene hoor, maar op zich zelf niet heel bijzonder. Goodfellas moet het van zoveel andere zaken (scenes) hebben. De scene van Malkovich in z'n eigen hoofd zou wel elke film naar een hoger nivo tillen, al zat die in de Zeemeerman.

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

Ben ik gewoon niet met je eens. Leuke scene hoor, maar op zich zelf niet heel bijzonder. Goodfellas moet het van zoveel andere zaken (scenes) hebben. De scene van Malkovich in z'n eigen hoofd zou wel elke film naar een hoger nivo tillen, al zat die in de Zeemeerman.

Toen ik gisteren een scène had gezien uit Face/Off zei je dat ik de context miste enz. En nu doe je weer net alsof je een scène zomaar in iedere film ergens ertussen kunt zetten. Curieus...

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nee, je haalt twee zaken door elkaar. Natuurlijk moet je de hele film gezien hebben om de scene in de juiste context te kunnen plaatsen. (Ander kan het je waarschijlijk geen drol schelen wie er op wie schiet).

Wat ik nu beweer is dat mensen de reputatie (hun menig) van de film te veel laten meewegen in hun stemkeuze. De scene uit Face off zou in elke film overeind blijven, de scene uit Goodfellas ook wel, maar zou in een minder geliefde film nooit van de Malkovich scene hebben gewonnen. Die idd zo uniek en bizar is dat je er geen context voor nodig heb. Sterker nog BJM vind ik niet eens een sterke film.

Art

• 13507 messages
  • 3663 votes

Dit schiet niet op. Ik zie nu dat de scene uit Det Sjunde Inseglet heeft verloren van de eveneens geniale scene uit The Deer Hunter. En dan gaat een scene uit The War of the Worlds wel door

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Dat laatste is idd een flinke smet... maar ach, zo zonder plaatsing werken zorgt wel voor veel emotie.

Art

• 13507 messages
  • 3663 votes

Het viel mij gewoon op maar voor de rest zitten er nog genoeg mooie en sterke scenes in

Onderhond

• 87631 messages
  • 12911 votes

3-3 kloteloting

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

De scene uit Face off zou in elke film overeind blijven, de scene uit Goodfellas ook wel.

Natuurlijk niet, het zou nergens op slaan als die scènes in De Zeemeerman er zomaar ergens tussengepropt zou zijn.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Sander2 wrote:

(quote)

Natuurlijk niet, het zou nergens op slaan als die scènes in De Zeemeerman er zomaar ergens tussengepropt zou zijn.

Je kan ook je best doen om het niet te snappen.... 't zou de zeemeerman overigens een stuk beter maken.

timbo_

• 13116 messages
  • 3881 votes

3-4

jasha

• 1540 messages
  • 1087 votes

Duurt echt al veel te lang.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25174 votes

Oei

4-4

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Moeilijk

4-5

Art

• 13507 messages
  • 3663 votes

En wie maakt hem af zodat we weer verder kunnen?

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

5-5

Art

• 13507 messages
  • 3663 votes

Jammer, nu is het wachten op twee stemmers die een scene naar de volgende ronde kunnen stemmen

jasha

• 1540 messages
  • 1087 votes

Was 8 uur niet het maximum dat gewacht moest worden?

Cosoco

• 10908 messages
  • 5185 votes

6-5, jammer van Takeshis'.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nog 7 en een half uur dus...

Sander2

• 2816 messages
  • 0 votes

Als 8 uur het maximum is nog anderhalf uur, tot 17:40 uur.

Finisterra

• 15532 messages
  • 4738 votes

8 uur vanaf de laatste stem, geloof ik.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.