- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4738 votes
142 Tenshi no Tamago - De vissers - Takeshis' - eindscene strand
1-0
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Aiii, erg moeilijk deze. Eindelijk weer eens 2 echt briljante scenes.
3-2 toch maar
kos
-
- 46735 messages
- 8888 votes
Ja, want als scene an sich stelt het weinig voor... wordt hier sowiso veel te veel gestemd op conto van de reputatie van de film ipv de scene.
. Fijn dat jij dat voor anderen bepaalt.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik stel alleen vast. 
Neem bijvoorbeeld, de Do you think I'm funny scene uit Goodfellas, had die in exacte scene in bijv. Billy Bathgate of Get Shorty gezeten had die nooit van de Malkovich scene gewonnen.
kos
-
- 46735 messages
- 8888 votes
Onzin, dat soort scenes maken een film juist legendarisch, je moet de boel niet om gaan draaien.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ben ik gewoon niet met je eens. Leuke scene hoor, maar op zich zelf niet heel bijzonder. Goodfellas moet het van zoveel andere zaken (scenes) hebben. De scene van Malkovich in z'n eigen hoofd zou wel elke film naar een hoger nivo tillen, al zat die in de Zeemeerman.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Ben ik gewoon niet met je eens. Leuke scene hoor, maar op zich zelf niet heel bijzonder. Goodfellas moet het van zoveel andere zaken (scenes) hebben. De scene van Malkovich in z'n eigen hoofd zou wel elke film naar een hoger nivo tillen, al zat die in de Zeemeerman.
Toen ik gisteren een scène had gezien uit Face/Off zei je dat ik de context miste enz. En nu doe je weer net alsof je een scène zomaar in iedere film ergens ertussen kunt zetten. Curieus... 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nee, je haalt twee zaken door elkaar. Natuurlijk moet je de hele film gezien hebben om de scene in de juiste context te kunnen plaatsen. (Ander kan het je waarschijlijk geen drol schelen wie er op wie schiet).
Wat ik nu beweer is dat mensen de reputatie (hun menig) van de film te veel laten meewegen in hun stemkeuze. De scene uit Face off zou in elke film overeind blijven, de scene uit Goodfellas ook wel, maar zou in een minder geliefde film nooit van de Malkovich scene hebben gewonnen. Die idd zo uniek en bizar is dat je er geen context voor nodig heb. Sterker nog BJM vind ik niet eens een sterke film.
Art
-
- 13507 messages
- 3663 votes
Dit schiet niet op. Ik zie nu dat de scene uit Det Sjunde Inseglet heeft verloren van de eveneens geniale scene uit The Deer Hunter. En dan gaat een scene uit The War of the Worlds wel door 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dat laatste is idd een flinke smet... maar ach, zo zonder plaatsing werken zorgt wel voor veel emotie. 
Art
-
- 13507 messages
- 3663 votes
Het viel mij gewoon op maar voor de rest zitten er nog genoeg mooie en sterke scenes in 
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
De scene uit Face off zou in elke film overeind blijven, de scene uit Goodfellas ook wel.
Natuurlijk niet, het zou nergens op slaan als die scènes in De Zeemeerman er zomaar ergens tussengepropt zou zijn.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Natuurlijk niet, het zou nergens op slaan als die scènes in De Zeemeerman er zomaar ergens tussengepropt zou zijn.
Je kan ook je best doen om het niet te snappen.... 't zou de zeemeerman overigens een stuk beter maken. 
Art
-
- 13507 messages
- 3663 votes
En wie maakt hem af zodat we weer verder kunnen? 
Art
-
- 13507 messages
- 3663 votes
Jammer, nu is het wachten op twee stemmers die een scene naar de volgende ronde kunnen stemmen 
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Was 8 uur niet het maximum dat gewacht moest worden?
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
Als 8 uur het maximum is nog anderhalf uur, tot 17:40 uur.
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4738 votes
8 uur vanaf de laatste stem, geloof ik.