- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote Kerst 1024 scene knock out!
De grote Kerst 1024 scene knock out!
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
207 Bitter Moon - Ontdekking in bed op boot - Cool Hand Luke - ei eet wedstrijd
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
4-3
25th Hour - Monoloog eruit 
Boogie Nights - Zelfmoord eruit 
Cidade De Deus - Disco shoot out er uit 
Onbegrijpelijke keuzes.....
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Dat ze eruit liggen is inderdaad zonde maar ze hadden tegenstanders die net ietsje beter zijn. Al ben ik zelf ook een beetje verbaasd over de uitschakeling van Cidade de Deus.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Dat ze eruit liggen is inderdaad zonde maar ze hadden tegenstanders die net ietsje beter zijn. Al ben ik zelf ook een beetje verbaasd over de uitschakeling van Cidade de Deus.
Ach kom die bal lik scene is toch veel te licht in vergelijk met de monoloog... Idemdito de verhoorscene vs dat geweldige shot uit Boogie nights....
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Boogie Nights heeft verloren van Adaptation.
Ik geef je gelijk wat beftreft de uitschakeling van Cidade de Deus maar ik blijf bij mijn punt dat de tegenstanders in de andere battles net iets beter waren.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Boogie Nights heeft verloren van Adaptation.
Ik geef je gelijk wat beftreft de uitschakeling van Cidade de Deus maar ik blijf bij mijn punt dat de tegenstanders in de andere battles net iets beter waren.
Ben ik dus totaal niet met je eens, hooguit populairder. 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Ben ik dus totaal niet met je eens, hooguit populairder. 
Vandaar dat zoiets dus ook eigen mening heet.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2866 votes
25th Hour - Monoloog eruit 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2866 votes
De krokodillenscene van Adaptation is trouwens helemaal niet zo bijzonder. Persoonlijk vind ik het ook erg jammer dat de dans uit Any Way the Wind Blows eruit is, maar daarvan heb ik de tegenstander niet gezien.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
208 Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom – Boetedoening door letters uit de vloer te snijden - Cube - Geluidvalkubus
1-0
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
209 Brother - Terajima bewijst loyaliteit en pleegt zelfmoord - Det Sjunde Inseglet - openingsscene
1-0
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Beide erg sterke scenes.
1-1 Det Sjunde Inseglet