- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste einde
Knock-Out: Beste einde
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
4-2 (m'n laatste favoriet.)
Is dat niet een beetje overdreven? Of zit er volgens jou bij de overige 127 echt geen sterk einde meer tussen?
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Er zitten zeker mooie eindes tussen. Maar m'n echte favo's zijn er (helaas) al uit. Op 2001 na dan.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik dacht dat je het einde van The Third Man ook geweldig vond?
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Vind ik ook maar (net) niet zo goed als bv. het einde van stalker of ikiru.
Bin-jib is btw. eigenlijk ook nog wel een favo.
(nu blij?
)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
5-2 Hoop op Hana-Bi (En denk/hoop op de Fight Club als winnaar.) Verder Simon, Easy Rider en Night of Living Dead mooi, maar dan heb je het ook wel gehad... met de echte kippevel eindes.
O,ja en The Thing natuurlijk. 
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4696 votes
Mr. Smith goes to Washington - The Godfather
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2864 votes
Nog steeds jammer van Akira, maar daarnaast zitten mijn favorietjes Fight Club, American Beauty en Donnie Darko er nog in. Over hen maak ik me ook absoluut geen zorgen, want die komen waarschijnlijk best ver.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Nog steeds jammer van Akira, maar daarnaast zitten mijn favorietjes Fight Club, American Beauty en Donnie Darko er nog in. Over hen maak ik me ook absoluut geen zorgen, want die komen waarschijnlijk best ver.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar geen een van de drie krijgt van mij een stem deze ronde. Al zullen andere daar anders over denken.
1-3
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Mijn absoluut favoriete einde, Wicker Man ligt eruit, voornamelijk door mensen die de film niet gezien hebben
.
Een film als Arlington Road, Simple Plan, Spoorloos, Se7en, Brazil, Oldboy en, tja, sorry, Unbreakable mag van mij nu gerust winnen.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2864 votes
Ga je niet op Donnie Darko stemmen?
Had ik nou nooit verwacht...
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
mijn favorietjes Fight Club, American Beauty en Donnie Darko er nog in. Over hen maak ik me ook absoluut geen zorgen, want die komen waarschijnlijk best ver.
Wat mij betreft mogen Unbreakable en The Ususal Suspects ook nog ver komen.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Mijn absoluut favoriete einde, Wicker Man ligt eruit, voornamelijk door mensen die de film niet gezien hebben
.
The Wicker Man
was idd een prachtige winnaar geweest. 
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
Ghost World - Rosemary’s Baby
1-0 Heb RB niet gezien