- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
In welke film heeft DeVito bewezen dat hij beter was dan Lange ?
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Nu ik de korte inhoud lees (MMscore 2,69), herinner ik me die film gezien te hebben, maar ik vond hem er niet meer bijzonder in dan in een hele reeks gelijkaardige rollen (other people's money, War of the Roses, ...). Wat hij doet doet hij goed, maar hij speelt altijd de clown.
Ik weet wel dat Oscars op MM eerder een nadeel zijn dan een troef, maar Lange heeft 4 nominaties + 1 oscar gewonnen, en acteerde toch erg goed in films als daar zijn Music Box, The postman always rings Twice, Frances,...
't zal weer iets zijn van smaken en kleuren zeker 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Geen flauw idee of hij een eikel is.
Een ouwe tovenaar spelen kan natuurlijk iedereen.
Gelukkig heeft hij nog een pak meer gepresteerd dan dat alleen. En een eikel is hij zeker niet, in elk interview dat ik met hem gelezen heb heeft hij me overtuigd van zijn geweldig gevoel voor humor en zijn intelligentie. Iets wat van Tom Cruise nu wel écht niet gezegd kan worden, bovendien acteert die ook nog eens erg middelmatig.
aegron
-
- 4030 messages
- 1268 votes
Gelukkig heeft hij nog een pak meer gepresteerd dan dat alleen. En een eikel is hij zeker niet, in elk interview dat ik met hem gelezen heb heeft hij me overtuigd van zijn geweldig gevoel voor humor en zijn intelligentie. Iets wat van Tom Cruise nu wel écht niet gezegd kan worden, bovendien acteert die ook nog eens erg middelmatig.
Ian Mckellan (sp) heeft jaren en jaren bij the royal shakespeare company gespeeld. Je kunt veel zeggen, maar de personen die daar spelen zijn niet zo maar "acteurtjes". (of je ze kunt waarderen is iets anders.)
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Raar, ik kende hem niet. Maar misschien moet je daarom LOTR-fan zijn, of zoiets 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Hij is in de eerste plaats Shakespeare-acteur, en ik heb wel een boon voor dat soort acteurs en de presence waarmee ze elke rol naar hun hand zetten. En als Gandalf heeft hij natuurlijk een groot publiek bereikt, ik heb zelf ook nooit een hele film met hem gezien behalve de drie LotR delen (wel fragmenten uit Hamlet en Richard III in de les Engels en dat was erg indrukwekkend)