- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Owen eruit

Verloren van Robert Walker
En ik maar denken dat deze acteur kansloos was.
Wel op zijn zachtst gezegd vreemd dat Del Toro en Cagney verloren.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12853 votes
Zie niet in wat er vreemd is aan Del Toro die verliest van Cassel.
5-4
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Del Toro is een stuk bekender en ook een populaire acteur. Zelf vind ik zijn rollen nooit uitzonderlijk, maar veel users denken daar anders over. Cassel zegt me alleen vaag iets (niks van gezien), dus ik had Del Toro een logischere overwinning gevoden. Maar niet meteen een betere.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12853 votes
Cassel is toch wel bekend bij mensen die al eens een Europese (/Franse) film gezien hebben. Daarbij ook vaak stoere en opvallende rollen, waardoor hij ook veel populariteit geniet. En net als Belucci een essentieel aandeel in het genie van Irréversible.
Gelukkig waren de juiste mensen online.
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
ivm. Del Toro die er uit ligt:
Ik vind dat bij 5-6 best de zelfde regels als tennis gelden. Maar ja als de regels op voorhand opgesteld zijn moet ik me er bij neer leggen.
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Ik vind het wel beter dat Cassel door is. Hij maakte Le Haine nog interessant. En in Irreversible speelt hij ook een goede rol.
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12853 votes
ivm. Del Toro die er uit ligt:
Ik vind dat bij 5-6 best de zelfde regels als tennis gelden. Maar ja als de regels op voorhand opgesteld zijn moet ik me er bij neer leggen.
Stond 4-6 dus ...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
1-0 Lastig, maar Smith zie ik eigenlijk alleen maar in miniscule bijrollen (wel vermakelijke)