- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Posters
Knock-Out: Posters
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
5-6 Tokio.sora
Is ook een poster die op alle formaten indruk maakt, ook bij 200-300 pixels en dat is knap, dat lukt niet alle posters.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2862 votes
8-7 Tokyo
Ze zijn allebei geweldig, maar dit is denk ik mijn favoriet van de overgebleven posters
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
9-9 dit gaat calvaire toch niet verliezen mag ik hopen
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Ik zie er toch het bijzondere niet van in. Allez kom, mislukte vakantiefoto dan 
Hou een blaadje papier voor de bovenste helft van de foto, en je ziet het verschil. (Of niet natuurlijk, 't zal ook wel gewoon smaakverschil zijn.)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
.Sora neigt toch veel meer naar mijn gevoel voor esthetiek. Subtiel, en het straalt een heerlijk sfeertje uit. Ietwat triest, maar ook een gevoel van vrijheid. Streepje eenzaamheid, terwijl er toch 6 dames bij elkaar op de foto staan.
Die van Calvaire vind ik ook mooi, maar is gepaster om op een kamertje van een verstokte heavy metal fan te hangen of zo. Iets te "stoer".
Edit: kijkert z'n blaadjessuggestie is een erg goede trouwens. Mis je wel de titel (erg mooi en al even stijlvol font).
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Welnu, ik beoordeel filmposters. Als ik moest kiezen welke ik moest ophangen in 'mijn kamer' koos ik ook Tokyo. Maar Calvaire vind ik een prachtige filmposter, Tokyo ook, maar kan ook door het leven gaan in 'mijn kamer' als een vakantiefoto [men moet ergens onderscheid in maken]. Ik vind Tokyo niet een filmposter pur sang. De blauwe lucht kan natuurlijk ook via een of ander programmatje zo ingekleurd zijn imho.
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
De blauwe lucht kan natuurlijk ook via een of ander programmatje zo ingekleurd zijn imho.
Grappig, ik dacht dat het een bewolkte, of nevelige lucht was, in de ochtendschemering. Ik zie dan ook wel regenplassen en geen schaduwen.
(Ligt misschien aan de kleureninstellingen van mijn beeldscherm?)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Kijk de film eens 
Ik beoordeel verder ook filmposters, alleen zit er weinig verschil in mijn gevoel voor esthetiek wat betreft filmposters, kledij of de aankleding van m'n huisje.
En onterecht uitgeschakeld 
State and Main - Bom Yeoreum Gaeul Gyeul Geurigo Bom
0-1
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Tjemig, deze twee zitten er ook nog in. Nou, gelukkig gaat er eentje naar huis toe.
0-4