- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Posters
Knock-Out: Posters
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Het is een combinatie van beide natuurlijk. Uiteraard moet een poster mooi zijn, maar als hij in feite niets met de film te maken heeft, kan ik me het moeilijk voorstellen dat iemand hem dan nog steeds goed vind. Althans ik niet.
@onderhond, je vond zowel de film als de foto niet zoveel aan. als het affiche/hoesje de lading dekt van de film en je vind de film niets (in het algemeen) dan lijt het me logisch dat je de hoes ook niets vindt.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
@onderhond, je vond zowel de film als de foto niet zoveel aan. als het affiche/hoesje de lading dekt van de film en je vind de film niets (in het algemeen) dan lijt het me logisch dat je de hoes ook niets vindt.
Ik noemde de film "doorsnee aardig" en heb hem op 3* staan. Begrijp niet waar dit nu weer vandaan komt 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
@mikey: wat een onzin ben je aan het verkopen. Voorbeeld. Das Experiment. Ik vind het een schitterende poster, en tegelijkertijd een van de allerslechtste films allertijden.
Sunset Blvd. Fantastische film, gruwelijk lelijke poster.
Je standpunt slaat nergens op. Als een poster niet strookt met de inhoud van de film, voel je je genaaid door de poster-ontwerper, maar daardoor maakt het de poster absoluut niet minder mooi of lelijk.
En nogmaals, een poster / dvd-cover IS een reclame affiche.
Chr.s
-
- 3671 messages
- 1703 votes
DVD cover is imo verpakkings materiaal, totaal iets anders dan een affiche.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
DVD cover is imo verpakkings materiaal, totaal iets anders dan een affiche.
Ja, of een slap aftreksel van het officiële film-affiche.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Vakantie-foto my foot. Die van Calvaire is ook prachtig hoor, daar niet van.
3-1
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
vakantie-foto versus poster
Onzin. Een vakantiefoto zou horizontaal gemaakt zijn, met veel minder lucht. Juist die grote hoeveelheid lucht maakt deze poster zo rustig, stil.
4-3
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
Onzin. Een vakantiefoto zou horizontaal gemaakt zijn, met veel minder lucht. Juist die grote hoeveelheid lucht maakt deze poster zo rustig, stil.
Ik zie er toch het bijzondere niet van in. Allez kom, mislukte vakantiefoto dan