- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Posters
Knock-Out: Posters
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
2-4 (qua originaliteit, maar wel een bedroevende uitwerking, dat deze twee zo ver zijn gekomen....)
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
5-9 De bedoeling was, dacht ik, dat je gewoon op de schoonheid van de posters stemde, zonder dat je de films gezien moest hebben.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
klopt helemaal. maar dat krijg je er denk ik toch niet helemaal uit.
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
6-10 (moeilijk; de eerste is mooier, de tweede is creatiever)
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
klopt helemaal. maar dat krijg je er denk ik toch niet helemaal uit.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Euhm....een poster is nu eenmaal een belangrijk onderdeel van de reclame voor een film...
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Was ook geen aanval op jou maar ik heb vaak het gevoel dat er op favoriete films in plaats van posters wordt gestemd. (komt meestal omdat ik het er niet mee eens ben en niet begrijp hoe iemand anders een andere poster dna mij mooier kan vinden
)
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
editje:
Euhm....een poster is nu eenmaal een belangrijk onderdeel van de reclame voor een film...
of zo (misschien ben ik vaag)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Een mooie poster wil je boven je bed hangen, of je de film nu kent of niet.... (en als het goed is wil je dan ook graag de film zien)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Zoals onderhond al zei; vind je de film helemaal niets, dan vind je de poster waarschijnlijk dito.
of zo (misschien ben ik vaag)
Uhm
Da's het tegengestelde van wat ik zeg. 
Verder met Reinbo eens. De afweging die ik maak is "als ik verplicht ben één van de twee op te hangen in m'n kamer, welke is het".
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7943 votes