- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Posters
Knock-Out: Posters
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
2-4 Kan DwW poster niet zien, maar die van Stalker is erug mooi.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Je mist wat onduidelijke koeien in de mist, met een paars filter erover.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
3-6 onduidelijke koeien zijn niks voor mij, en Stalker vind ik wel een mooie poster
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Doet me vooral denken aan de zogenaamd "betere" Europese animatie. Lelijke designs, lelijke kleuren, simplistisch.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Doet me denken aan Picasso, beetje kubistisch, vind de drie kleine mannetjes op weg door het golvende landschap naar de enorme deur ook leuk.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Ik vind hem wel artistiek grafisch en lekker droog geschilderd, toegeven; het is me kompleet niet duidelijk waarover die film moet gaan (adhv de poster), dat maakt het misschien ook weer spannender.
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Doet me vooral denken aan de zogenaamd "betere" Europese animatie. Lelijke designs, lelijke kleuren, simplistisch.
Behalve 'la triplettes', noem eens wat voorbeelden? 
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Die van Stalker is vreselijk. Beetje kubistisch, lekker vaag doen, fletse kleurtjes. Een postzegel uit de jaren '70.
Maar die andere is ook net niks.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Hehe, de drieling hoort daar niet bij hoor, is een gewoon animatiefilmpje. Ik heb het vooral over kortfilms en dergelijke. Ben er verder zelf niet erg vertrouwd mee, maar een hoop Poolse animatie onder andere.
Franse animatie is sowieso vaak wat eleganter, en minder "abstract artistiek".
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
feit dat er discussie over deze poster is, geeft het al een meerwaarde t.o.v. dat paarse niemendalletje
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Voor jou misschien, maar in ieder geval niet voor 7 users.. 
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
De andere posters van Stalker die meedoen vind ik veel knapper en deze hier van Dances with wolves is heel mooi gedaan!
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Totaal mee oneens, laat dat duidelijk zijn.