- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Posters
Knock-Out: Posters
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Enige terechte winnaar, duidelijk de mooiste poster ooit. 

Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
OMG! Inderdaad, had zeker moeten winnen. Very campy, moet ik zeker eens zien 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Had je die poster niet beter via een link kunnen tonen zodat we deze niet telkens moeten bekijken als we het topic openen. En nee, ik vind hem niet mooi 
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Mooie poster, komt er alleen niet achter van welke film hij is; wie helpt mij even.
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
In ieder geval een stuk mooier dan Apocalypse Now.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Het gekke is dat de dvd met dezelfde hoes bij mijn arthouse videotheek vrijwel nooit verhuurd wordt......
Voor de rest een originele winnaar en een best krachtige poster, maar we moeten deze KO binnenkort maar nog eens houden met een betere selectie, want die was veel te snel gemaakt, waardoor veel top posters en mooiere versies ontbraken...
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Maar ik denk niet dat dat veel uitmaakt.
Over de winnaar: mooie poster op zich, maar lang niet de beste die ik gezien heb in deze knock-out.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Waardoor veel top posters en mooiere versies ontbraken...
Ja, inderdaad, daardoor verliep nu alles ook niet ideaal.
KrisV
-
- 8061 messages
- 1173 votes
maar lang niet de beste die ik gezien heb in deze knock-out.
Blijkbaar wel volgens de meerderheid van de stemmers. Bij om het even welke knock-out zijn er veel die de winnaar niet de beste vinden, en het is ook een momentopname. Maar toch een mooie overwinning 
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Niet mijn favoriet, maar opzich wel een mooie poster! 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Mooie poster, komt er alleen niet achter van welke film hij is; wie helpt mij even.
De live action versie van Perfect Blue (anime van Satoshi Kon)
. Heb de film zelf nog niet gezien, maar de poster is in ieder geval prachtig.
Calvaire is een aardige winnaar trouwens, kan er best mee leven. Al had ik zelf liever wat subtielers/originelers zien winnen.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Calvaire de verdiende winnaar van deze finale, echter niet van de knock-out. Er hebben toch mooiere ingezeten, neem bijvoorbeeld de originele poster van Lord Of War.
Verder ben ik het eens met Reinbo, de selectie van deze knock-out is veel te snel gemaakt. Er zat gewoon enorme rommel tussen, zonde is dat. Maar ach, jammer. Het was een leuke knock-out met een redelijke winnaar!
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ach ja, gezien er mensen zijn die die "rommel" aangedragen hebben, zullen ze het ook wel mooi vinden zeker ?
Zo'n Chinatown, Anatomy For A Murder, Pearl Harbor ... vond het allemaal rommel en het zou bij mij nooit de selectie overleven, maar toch komen zo'n posters dan best ver. Denk dat zo'n selectie moeilijk te maken is op voorhand. Je hebt geen enkele houvast.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Mooie poster
. Daar ben ik toch al erg blij mee, het had erger kunnen zijn.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Aardige winnaar. Persoonlijk liever Apocalypse Now gezien wat de finale betreft, maar had inderdaad een ergere winnaar kunnen zijn. Helaas vlogen mijn favorieten er al spoedig uit.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
En iedereen die ervan baalt nu niet meer te kunnen stemmen nu deze knock-out ten einde is, nodig ik uit om dan maar te komen stemmen voor de MovieMeterAwards 2000!
In veel categorieën liggen de puntenaantallen nog dermate dicht bij elkaar dat het alle kanten op kan met de nominaties, dus het is zeker de moeite waard om nog te gaan stemmen (maar let op: maandag is de laatste dag dat je kan insturen).
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Van wat er allemaal overgebleven was, een terechte winnaar
. Maar ik ben ook voor een tweede ronde. Vond veel posters veel te zwak.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Mooie poster , alhoewel er vast genoeg betere zijn.
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Ach ja, gezien er mensen zijn die die "rommel" aangedragen hebben, zullen ze het ook wel mooi vinden zeker ?
Die kans zit er wel in ja. 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Volgende keer misschien gewoon een groter deelnemersveld, plaats voor meer favorieten op die manier.
Vond het iig één van de leukste knock-outs dusver. Niet in het minst omdat er geen sprake was van onbekend is onbemind. Scheelt mij een hoop frustraties 
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Volgende keer misschien gewoon een groter deelnemersveld, plaats voor meer favorieten op die manier.
Oftewel: plaats voor nog meer rommel. 
Toch wel een beetje volgens mij.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Oftewel: plaats voor nog meer rommel. 
Zeker, maar aangezien er dan een extra ronde is zou het zo moeten zijn dat er meer betere posters overblijven in de latere rondes. Als ze natuurlijk niet steeds tegen elkaar uitkomen 
Toch wel een beetje volgens mij.
Een beetje zal altijd wel blijven. Bepaalde posters krijgen ook een zekere meerwaarde pas nadat je de film hebt gezien. Toch valt het erg goed mee als een poster van Uzumaki (40 stemmen) het tot de halve finales schopt. Een film als Hae Anseon heeft er zelfs amper 9.
Je krijgt iig de indruk dat een poster eruit gaat omdat mensen hem niet zo mooi vinden, niet omdat ze hem niet kennen