- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Posters
Knock-Out: Posters
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Fargo eruit
Nou heb ik geen duidelijke favoriet meer. Ik snap ook niet dat iedereen het hier telkens heeft over originaliteit, maar dat toch bijna elke willekeurige poster met wéér een starende Aziaat doorgaat.
7-10
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Ik snap ook niet dat iedereen het hier telkens heeft over originaliteit, maar dat toch bijna elke willekeurige poster met wéér een starende Aziaat doorgaat.
Kan ik ook niet inkomen...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Heb het woord originaliteit nog niet in de mond genomen denk ik. Daarbij zitten er enorm weinig starende Aziaten in dit spelletje.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik snap ook niet dat iedereen het hier telkens heeft over originaliteit, maar dat toch bijna elke willekeurige poster met wéér een starende Aziaat doorgaat.
Ben ik het ook wel mee eens. Ik zie de helft van de tijd ook niet in waarom iemand in hemelsnaam op die aziatische posters stemt.
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die zeuren als hun favoriet uitgeschakeld wordt. Al mijn favorieten liggen er al uit, of deden niet eens mee.
Nou ja, 't is dan ook maar een geintje, dit. Als je even gaat winkelen ben je al weer een paar knock-outs verder.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
Prachtige kleurtjes, enorm lieflijk tafereeltje. Chinatown is weer zo'n poster van een tweederangs illustrator. Volgens mij bestaan er meer van dit soort slechtgetekende posters dan er starende Aziaten in Azië rondlopen.
1-2 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
1-3 Chinatown
Ik dacht even dat er geen favoriet van mij meer in zat, maar zag Chinatown over het hoofd. Die van Elephant kan in dezelfde catogorie als al die Aziatische posters.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Volgens mij stemt kijkert op Elephant....
2-8 Chinatown (dus volgens mij de juiste stand nu)
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
4-2 Die van Ordet doet me wat denken aan zo'n vent die een robodansje aan het doen is