- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out tv-series
Knock-out tv-series
Achilles
-
- 1049 messages
- 218 votes
Dit is nog droeviger dan The Streets of San Francisco. Waarschijnlijk geen twintigers die hebben gestemd want Alf is toch puur jeugdsentiment
Kijk nog maar eens goed. Jammer, jammer en nog een keertje jammer! Sorry Alf! 
(afbeelding)
Damn! en dan te bedenken dat ik mijn stem hebt verwijderd omdat ik tegelijk met iemand was en daarna telefoon kreeg 
Boehoe
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
2-0
Nooit je stem verwijderen natuurlijk!
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
In dit geval was het een goede actie, jammer van Alf, maar All Stars is nu eenmaal leuker. En wat zeuren we Baywatch zit er nog in 
4-1
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
117. The Simpsons - Twin Peaks
He, die waren toch uit elkaar gehaald??? en daar was dit van gemaakt
117. The Simpsons - Madelief
Niet stemmen is nog niet aan de beurt
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
111. Pennies from Heaven - Arrested development
1-0
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7948 votes
Zijn ze ook. The Simpsons moet tegen Madelief en Twin Peaks tegen Dunya en Desi. Ik denk dat je bij de verkeerde lijst kijkt, de correcte staat op pagina 11.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
115. Dunya & Desi - Twin Peak
116. Batman - South Park
ja dat is ook lekker, moet Twin Peaks hierna tegen batman of South Park en daarna gaat The Simpsons eraan om vervolgens geen tegenstander van formaat meer te treffent tot de glorieuze overwinning die ongetwijfeld wacht.
Ik dacht dat we waren overeengekomen dat die met een een of andere no no wedstrijd omgewisseld zou worden. Bijvoorkeur uit de bovenste helft van de knock out.
DRJeFF
-
- 604 messages
- 0 votes
ja dat is ook lekker, moet Twin Peaks hierna tegen batman of South Park en daarna gaat The Simpsons eraan om vervolgens geen tegenstander van formaat meer te treffent tot de glorieuze overwinning die ongetwijfeld wacht.
Ik dacht dat we waren overeengekomen dat die met een een of andere no no wedstrijd omgewisseld zou worden. Bijvoorkeur uit de bovenste helft van de knock out.
Das je straf voor je blijdschap dat Alf eruit ging tegen All-stars 
JonathanTucker
-
- 764 messages
- 0 votes
110. Mus - SpongeBon SquarePants
Wie is SpongeBon?

ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7948 votes
115. Dunya & Desi - Twin Peak
116. Batman - South Park
ja dat is ook lekker, moet Twin Peaks hierna tegen batman of South Park en daarna gaat The Simpsons eraan
Nee hoor, Stan maakt andere knock outs dan de rest dat doet. Hij werkt met een bovenste en een onderste helft. Dat betekent:
Winnaar 1 - Winnaar 65
Winnaar 2 - Winnaar 66
Enzovoort...
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7948 votes
Als ik goed geteld heb, moet Twin Peaks in de 2e ronde tegen Spijkerhoek, moet kunnen lijkt me 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
3-5
Jammer dat Alf en Flinstones er al uitliggen...