- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
eRCee
-
- 13450 messages
- 1981 votes
1-1
Voor een interessant detail bij deze strijd, zie de link die OH postte bij 'nieuwe projecten':
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Dogville heeft nu wel genoeg gewonnen
.
2-2
donnie darko
-
- 6142 messages
- 2830 votes
Het blijft wel twee punten verschil, dus het is nog steeds niet gedaan.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 8022 votes
Nog mensen met een mening over deze scenes?
donnie darko
-
- 6142 messages
- 2830 votes
zeg, echt niemand meer die een mening heeft over deze films?? Het mag ook als je maar een van de twee films hebt gezien en goed of zeer slecht vond, he. Maar oke, ik hoop gewoon dat dit stem niet wegkwijnt.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Als niemand meer stemmen komt, moet je misschien maar gewoon 2 nieuwe erin gooien dan.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 8022 votes
Of het is nu gewoon match point voor beiden? De volgende stem is dan de beslissende?
Doom
-
- 8214 messages
- 1541 votes
Of het is nu gewoon match point voor beiden? De volgende stem is dan de beslissende?
Ja, vind ik wel. Moet er namelijk iig 1 winnen. Maar beide zijn relatief bekende films, zelfs ik heb ze gezien, dus die stem komt nog wel!
donnie darko
-
- 6142 messages
- 2830 votes
Oke, daar ben ik het ook mee eens, maar dat wordt dan wel geen traditie, he. Maar oke, wie durft het aan de laatste beslissende stem uit te brengen??
donnie darko
-
- 6142 messages
- 2830 votes
Dit spel is echt wel aant wegzakken, dus verander ik mijn stem naar 11-9 en voila, de nieuwe kunnen komen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes

Audition

M, de scene in de ondergrondse hal
0-1