- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
Jorick
-
- 8776 messages
- 2342 votes
5-2 Alles behalve Peul Verhoeven. Al heeft Mulholland Drive genoeg betere scènes.
Ik raad je aan om Soldaat van Oranje maar eens te kijken, want het is één van zijn betere films! 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Jaren geleden bijna helemaal gezien. Een nachtmerrie. Net als al zijn andere films.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Jaren geleden bijna helemaal gezien. Een nachtmerrie. Net als al zijn andere films.
dan heb je toch echt niet goed gekeken, ok, je hoeft het geen meesterwerk te vinden, maar een nachtmerrie
Ik bedoel het is op z'n minst een vakkundig gemaakte verfilming van iemands ongelooflijk avontuurlijke biografie.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ik heb het fantastische Mullholland Drive nog niet gezien , maar hij krijgt bij deze wel alvast een stem , mede omdat ik SVO niet zo super vond.
6-3
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
dan heb je toch echt niet goed gekeken, ok, je hoeft het geen meesterwerk te vinden, maar een nachtmerrie
Ik bedoel het is op z'n minst een vakkundig gemaakte verfilming van iemands ongelooflijk avontuurlijke biografie.
Misschien dat ik mijn geheugen binnen kort weer eens opfris met een herziening, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in.
Jorick
-
- 8776 messages
- 2342 votes
Ik heb het fantastische Mullholland Drive nog niet gezien , maar hij krijgt bij deze wel alvast een stem , mede omdat ik SVO niet zo super vond.
6-3
Hoe weet je dan dat Mullholland Drive fantastisch is? 
Bas17
-
- 986 messages
- 1010 votes
Ja beide 4.5 sterren, hmm lastig.
oke , voor NW dan
9-6
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
3-7 Cidade de deus sux 
Stoer woord hoor, sux
En hij 'sucked' helemaal niet 
Doom
-
- 8214 messages
- 1541 votes

Vs.

Persoonlijk vind ik het een moeilijke keuze, maar toch moet er een keuze worden gemaakt dus dan ga ik maar voor de gruwelijke scene in Ôdishon. Is namelijk wel 1 van de beste horror scenes die ik ken. 
0-1