• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Knappe (?) acteurs game

Tara

• 682 messages
  • 355 votes

+0, 5-

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Ach mensen, neem alles toch niet zo serieus....

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ach, of je nu films, albums of mensen keurt maakt niet veel uit, vind ik. Iedereen heeft een mening en een bepaalde smaak, waarom zou je hier niet voor uit mogen komen. Keuren doen we toch wel, al dan niet hardop.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

uhm, maar een paar +jes zijn natuurlijk wel welkom hoor

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Valt best mee, eigenlijk

1+, 5-

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

2+, 5-

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

gotti wrote:

Ik doe niet mee aan deze veemarkt....

Zeik niet zo joh ouwe..

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

2+, 6-

V

• 8369 messages
  • 3363 votes

3+, 6-

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Van mij mag Onderhond straks de volgende doen.

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd waar hij mee komt.

irene83

• 57 messages
  • 1 votes

Mag je alleen mensen keuren als ze een potentiële partner zijn? Dat slaat nergens op vind ik. Iedereen vorm zich wel een mening over iemand die je ziet of je dat nu wilt of niet. En die mening geven kan hier, wat is daar verkeerd mee? Alleen als je een vriend hebt die superlelijk is heb je recht van spreken, want dan heb je hem inderdaad niet op het uiterlijk beoordeeld...

V

• 8369 messages
  • 3363 votes

Veel (heteroseksuele) mannen stemmen ook op die gasten. En ik zie Egbert nou niet echt als een potentiele partner. Ik denk niet dat mijn vriendin dat zou kunnen waarderen

De Vries

• 97 messages
  • 1778 votes

V wrote:

Veel (heteroseksuele) mannen stemmen ook op die gasten. En ik zie Egbert nou niet echt als een potentiele partner. Ik denk niet dat mijn vriendin dat zou kunnen waarderen

Wie weet wel V

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Als je sexuele aantrekkingskracht verwart met mooi vinden, dan wordt het lastig stemmen in dit spel.

Echter, dat zijn in mijn ogen twee totaal verschillende dingen.

Ik stem alleen op mooi/ niet mooi vinden, niet op sexuele aantrekkingskracht, dat zou knap zielig zijn.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Diesel schreef:

(quote)
Zeik niet zo joh ouwe..

Doe niet zo denigrerend. Hij heeft wel een point. Laten we dit zinloze gedoe idd maar staken.

De Vries

• 97 messages
  • 1778 votes

hmmm deze forum of deze discussie ..:) beide zijn uiteindelijk enigszins zinloos maar boeie je hoeft het toch niet te lezen...

Veemarkt... hmmmm oke oke ik hou m'n mond wel

3+,7-

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

V wrote:

Ik zou er niet veel moeite mee hebben hoor als mijn vriendje en Egbert... uhm

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

SelmaDuim wrote:

Ik zou er niet veel moeite mee hebben hoor als mijn vriendje en Egbert... uhm

:O

Zei ìk dat?

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

:O Zei ìk dat?

ja!

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ook die andere vleeskeuringen hoor.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Dustyfan wrote:

Als je sexuele aantrekkingskracht verwart met mooi vinden, dan wordt het lastig stemmen in dit spel.

Echter, dat zijn in mijn ogen twee totaal verschillende dingen.

Ik stem alleen op mooi/ niet mooi vinden, niet op sexuele aantrekkingskracht, dat zou knap zielig zijn.

Ik stem op sexuele aantrekkingskracht

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Ja hoor...

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Dustyfan wrote:

Helemaal eens..

De Vries

• 97 messages
  • 1778 votes

net of het een niet met het ander te maken heeft

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Het beoordelen van een foto van een acteur (m/v) heeft inderdaad niks te maken met sexuele aantrekkingskracht tot een persoon.

En het is vrij zinloos tijdverdrijf ook, maar dat mag...

Het beoordelen van een foto van een bekend persoon zegt natuurlijk ook helemaal niks over de (uiterlijke) kwaliteiten van die persoon, maar wel alles over de uiteenlopende ideeën over mooi en niet-mooi onder de deelnemers aan dit spelletje.

Dat laatste is de reden dat ik dit spelletje zowel zinloos als leuk vind.

Maar als het beoordelen van foto's van beroemdheden op morele en/of principiële bezwaren stuit, dan moeten we er misschien inderdaad mee ophouden.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

Kunnen we ineens MM sluiten ook, want uiteindelijk komt het beoordelen van films ook maar neer op de uiteenlopende ideeën over mooi en niet-mooi onder de deelnemers aan dit spelletje(/site).. Zinloos is het zeker, maar wel leuk.

Die morele bezwaren ruiken sterk naar overdreven politieke correctheid trouwens. Een mens zou denken dat hij in Amerika vertoeft.

PS: die Egbert komt mijn bed niet in

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Dustyfan wrote:

Maar als het beoordelen van foto's van beroemdheden op morele en/of principiële bezwaren stuit, dan moeten we er misschien inderdaad mee ophouden.

Wie heeft er morele bezwaren dan? Er zijn twee users geweest die er een opmerking over gemaakt hebben, waarvan één aangaf dat het niet zo serieus genomen moest worden en de ander zelf ook een keer heeft meegestemd. Dat noem ik geen morele bezwaren, en bovendien MOET je dit niet lezen, sla dit topic dan gewoon over.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

En zoals ik al eerder zei:

SelmaDuim wrote:

Ach, of je nu films, albums of mensen keurt maakt niet veel uit, vind ik. Iedereen heeft een mening en een bepaalde smaak, waarom zou je hier niet voor uit mogen komen. Keuren doen we toch wel, al dan niet hardop.

Dus ik vind het een beetje hypocriet als je hier problemen mee hebt.

Tara

• 682 messages
  • 355 votes

3+, 7-

MaryCorleone

• 391 messages
  • 282 votes

3+,8-

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.