- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm Challenge #2
Horrorfilm Challenge #2
remorz
-
- 2511 messages
- 2779 votes
Heerlijk! Bedankt voor dat kijkje via jullie radar. Daar zit genoeg tussen om nieuwsgierig van te worden.
Threeohthree
-
- 5559 messages
- 2954 votes
Volgens mij waren er een hoop users die het de afgelopen 2 edities nèt even te lang vonden duren. Van mij mag er ook wel iets afgeschaafd. alexspyforever vindt daar wellicht ook iets van? 
Ongeveer anderhalve maand en wel 50 stuks (voor de sub side challenge!) zou ook kunnen als compromis, wat mij betreft.
Ik kom ook langzaam uit m'n film-winterslaap en moet zeggen dat ik er ook weer echt zin in heb. Je voorstel om minder subgenres/categoriën te doen verwelkom ik zeer. Omdat het me tegen het einde wel wat beperkt in wat ik kan kijken denk ik dan vaak "daar heb ik nu ff geen zin in" en zo brand het tegen het einde vaak wat op. Zodoende was ik voornemens om dit jaar dat klassement te laten varen, maar als het er een stuk minder zijn (26 of 50 is mij om het even) en we doen tot en met 31 oktober ofzo is dat wat mij betreft helemaal top.
Heb in ieder geval traditioneel de 3e en 4e week van september vrij geboekt!
IH88
-
- 9810 messages
- 3201 votes
Damn, begint al wel te kriebelen hoor. Voel dat ik er echt weer zin in heb dit jaar
.
ikkegoemikke
-
- 3508 messages
- 5029 votes
Kijk er ook al naar uit. Het filmkijken zelf staat al een tijdje op een laag pitje. Veel te veel persoonlijke dingen die het niet toelieten.
En waar ga ik me op focussen ?
Voor diegenen die het nog niet wisten : ik heb me dit jaar eens geamuseerd met het samenstellen van een lijst met alle films gekeken tijdens alle tot nu toe georganiseerde horror-challenges 
Dit lijstje kan je hier vinden.
Het plan is dus simpel. Alle nog niet gekeken films in deze lijst ga ik systematisch afvinken. Lijkt me sowieso al een hele uitdaging. Ik heb nog maar 1830 van de 6482 films uit die lijst gezien. De volgende weken worden dus besteed aan het verzamelen van al die films.
Laat maar komen, die horror-challenge 
John Milton
-
- 24370 messages
- 13537 votes
Dat is een klus die geen lage pitjes tolereert, maat! 
Ambitieus 
IH88
-
- 9810 messages
- 3201 votes
Ik moet 200 jaar worden wil ik al deze horrorfilms kunnen zien...
All horror movies , a list of films by horrormika; Letterboxd