• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.201 actors
  • 9.373.958 votes
Profile

De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Woland wrote:

Nou, veel makkelijker worden ze niet:

0-3

Hm uit interesse welke heb jij dan van Wishman gezien?

Woland

• 4796 messages
  • 3817 votes

Nude on the Moon (Film, 1961) - MovieMeter.nl

Gezien tijdens één van de challenges. Best vermakelijke onzin hoor, maar het haalt het niet bij Van Warmerdam

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

ikkegoemikke ik denk dat je de trashchallenge bedoelt waar ik je destijds voor had uitgenodigd, maar toen had je het te druk denk ik

Nuja ik zie het wel zitten om dat nog eens te doen. Dus het zal eerder dat worden Number23. Die tiptopper heeft me nooit aangesproken, liever iets wat echt van mezelf komt. Ik geloof dat tbouwh me destijds probeerde te overtuigen om daar eens aan mee te doen. Ik zei aanvankelijk ja, maar kreeg van die tips die ik helemaal niet zag zitten en heb meteen van deelname afgezien. Ik heb dat een keer wel eens gedaan in een challenge dat we aan het einde een tip mochten geven aan een andere user. Het lot bepaalde dat John Milton me een tip ging geven. Kennelijk was hij in een sadistische beu door mij The Wicker Man (Film, 1973) - MovieMeter.nl te tippen. Het is dan ook bij die ene keer gebleven voor mij.

eRCee voor mij is de finale het eindpunt van dit project. Als je daarna nog een soort B-finale wil doen, mag je dat op je nemen en ook zelf beslissen hoe je dat wil doen.

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

De Sadistische John Milton zag er maar liefst 2 van Wishman.

Indecent Desires en Bad Girls Go to Hell. 2,5* en 2*. Van de andere kandidaat Van Warmerdam moet ik nog een hoop zien, maar de 3,5* en tweemaal 4* die ik al genoteerd heb, maken ook voor mij de beslissing zeer makkelijk.

0-4

joolstein

• 10835 messages
  • 8922 votes

Doris vs. Alex van Warmerdam

De trash Challenge bestond toenertijd uit 21 (blackjack) films in een bepaalde categorie. (Voor mij geen echt succes) Een van daarvan was Wishmann. Het idee van die film was niet eens zo heel slecht, echter bleef het bij dat ene idee en kwam het niet verder dan een voor mij afstotelijk vrouw die haar kleren uittrok

Tja Alex van Warmerdam geen idee....? Maakt al jaren films. Echter heb ik alleen zijn eerste werk gezien.Uiteraard Abel 4* (wie in Nederland niet?) Daarnaast ook "De Jurk" 3* en "Kleine Teun" 2* gezien en waren minder Wel hadden de films altijd een opvallend plot waardoor ze bij mij opvielen maar tja... ben ook geen groot fan van de Nederlandse film.

Op basis van de films die ik in de jaren 80 & 90 zag en om de voortgang van de battle:

0-5

SmackItUp

• 3505 messages
  • 2626 votes

0-1

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

0-2 (makkelijkste keuze ooit)

Number23

• 8638 messages
  • 5681 votes

Van Godard niks gezien en van Boll meer dan een handvol met als uitschieter Postal met een score van 3*.

Lijkt me dus logisch dat die schmutzige Duitser geen stem krijgt

Flavio

• 4896 messages
  • 5229 votes

Ik heb niks van Böll gezien en dat wil ik liever zo houden.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

0-3

Arnie

• 1082 messages
  • 1881 votes

Ik zou natuurlijk niet durven mee te stemmen of op enige wijze de keuze willen beïnvloeden. Maar kijk voor de grap eens bij de info over Uwe Boll, en meer specifiek met wie hij heeft samengewerkt

joolstein

• 10835 messages
  • 8922 votes

Helemaal niets gezien van Jean-Luc Godard en dat ga ik zo houden ook.

Van Uwe Boll 5 á 6 films gezien en oké het zijn misschien geen hoogvliegers maar met 3* beter dan veel van dat prestigieuze gedoe

Helaas dus geen stem

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

joolstein wrote:

Helemaal niets gezien van Jean-Luc Godard en dat ga ik zo houden ook.

Van Uwe Boll 5 á 6 films gezien en oké het zijn misschien geen hoogvliegers maar met 3* beter dan veel van dat prestigieuze gedoe

Helaas dus geen stem

Ondanks de 130 credits (wel veel shorts maar toch) op imdb heb ik ook nooit wat van hem gezien. Was mij trouwens ook totaal onbekend.

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Ik ken niks van Jean - Luc... Van Uwe heb ik wel een paar films gezien, de rest probeer ik eigenlijk een beetje te ontlopen.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Arnie wrote:

Ik zou natuurlijk niet durven mee te stemmen of op enige wijze de keuze willen beïnvloeden. Maar kijk voor de grap eens bij de info over Uwe Boll, en meer specifiek met wie hij heeft samengewerkt

Ha, en als je doorklikt op die persoon met wie hij heeft samengewerkt, dan blijkt die persoon ook weer 'samengewerkt' te hebben met een heel interessant iemand.

Arnie

• 1082 messages
  • 1881 votes

Arme Taika Waititi, om zich in dat rijtje terug te vinden

Woland

• 4796 messages
  • 3817 votes

Een gemis in m'n opvoeding waarschijnlijk, maar nog nooit iets van Uwe Boll gezien.

Wel twee van Godard, een grote naam maar met een gemiddelde van 1.25* over twee films lijken zijn films niet echt aan mij besteed. Ook vast een gemis in m'n opvoeding.

Number23

• 8638 messages
  • 5681 votes

Damn die gasten die MovieMeter hebben overgenomen hadden echt niks beter te doen zo te zien, alle kopstukken krijgen credits

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Number23 wrote:

Damn die gasten die MovieMeter hebben overgenomen hadden echt niks beter te doen zo te zien, alle kopstukken krijgen credits

En waar kunnen we dat zien?

Woland

• 4796 messages
  • 3817 votes

Dit bijvoorbeeld: Adolf Hitler - MovieMeter.nl

Iedereen die in een of ander nieuwsfragment voorkomt wordt ook automatisch als acteur toegevoegd, lijkt het

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Hahahaha die vind ik mooi!

joolstein

• 10835 messages
  • 8922 votes

Help..zo te zien leven we in een matrix en de personages uit onze geschiedenisboeken zijn slechts acteurs gedirigeerd door...euh....Aliens? Ojee daarmee komt een heel complot door MM aan het daglicht.

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

JLG (of GODard zoals een user hem frequent bleef noemen) kan ook zeker niet op mijn onvoorwaardelijke liefde rekenen, maar dit wint hij toch zeker wel.

Helaas officieel niets afgekeken van Uwe 'in de boksring met filmcritics' Boll, dus ik mag niet stemmen.

Je suis desoleé, Jean-Luc...

Number23

• 8638 messages
  • 5681 votes

John Milton wrote:

1-3

JLG of GODard zoals een user hem frequent bleef noemen kan ook zeker niet op mijn onvoorwaardelijke liefde rekenen, maar dit wint hij toch zeker wel.

Na zo'n mooi verhaal toch op Uwe stemmen? Jij bent echt vrienden aan het maken hier

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Haha het mag niet

Maar snel al lopend kijkend, had ik hem inderdaad andersom

joolstein

• 10835 messages
  • 8922 votes

John Milton wrote:

Haha het mag niet

Het mag uiteraard wel

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

0-4

Theunissen

• 12271 messages
  • 5514 votes

1-4

Theunissen

• 12271 messages
  • 5514 votes

5-4

Jean-Luc Picard heeft vreemd genoeg gewonnen, dus start de volgende challenge maar:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2e/Jean-Luc_Picard_2.jpg

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.