• 178.167 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.030 votes
Profile

De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Theunissen wrote:

5-4

Jean-Luc Picard heeft vreemd genoeg gewonnen, dus start de volgende challenge maar:

(afbeelding)

Hoe eerst deze KO afwerken voor we aan een volgende challenge beginnen

Theunissen

• 12271 messages
  • 5514 votes

Ik bedoelde eigenlijk ook "volgende KO" i.p.v. "volgende challenge "

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

1-5

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Onderhond gaat van mijn shitlist af.

Flavio

• 4896 messages
  • 5229 votes

Brian De Palma - IMDb

vs

David Robert Mitchell - IMDb

Moeilijk. De Palma heeft natuurlijk de nodige klassiekers op zijn naam maar ik vond Under The Silver Lake toch wel erg leuk.

Nipte 0-1

Collins

• 7294 messages
  • 4311 votes

1-1

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

2-1

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Alleen It Follows voor David, overigens wel een hele gave horror prent.

3 - 1

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

eRCee wrote:

Onderhond gaat van mijn shitlist af.

Das makkelijker dan bij mij, ik moet van de zijne af te zien geraken. Doe dat maar eens, als je John Milton heet en Tetsuo regisseurtjes over de kling hebt gejaagd...

Noodless

• 10042 messages
  • 6178 votes

4-1

joolstein

• 10835 messages
  • 8922 votes

Brian De Palma vs David Robert Mitchell

4 - 2

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

5-2.

That was FAST.

Wie wil mag iets posten, als JM niet buiten loopt, wordt hij wel weggeroepen voor het avondeten.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Theunissen wrote:

Ik bedoelde eigenlijk ook "volgende KO" i.p.v. "volgende challenge "

Ga ik lekker muggenziften, maar de KO is geheel van alle battles. Je bedoelde dus gewoon de volgende battle

John Milton volgens mij sta ik al jaren op OH zijn shitlist en zal er wellicht nooit van af geraken. Maar dat gevoel is ook ergens wederzijds.

Shaky

• 3736 messages
  • 13047 votes

Over de volgende battle gesproken:

Terence Fisher

vs

Rob Zombie

Woland

• 4796 messages
  • 3817 votes

Van allebei 4 films gezien, en bij allebei geen fantastische gemiddelde score - 3.0* gemiddeld voor Fisher tegen 2.5* voor Zombie. Dus bij deze:

1-0

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

2-0

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Pfoeh

Bij Fisher driemaal 3,5* en eenmaal 3*.

Bij Zombie eenmaal 3* en eenmaal 4* (The Devil's Rejects (2005).

Moeilijke vergelijking.

laat ik dan maar dwarsliggen vanwege die geweldige scene in The Devil's Rejects, die mijn oordeel toch wel flink op zijn kop zette.

2-1

joolstein

• 10835 messages
  • 8922 votes

Terence Fisher vs Rob Zombie Hoe dan??

twee grootheden in de horror tegenover elkaar hoe kan je dan kiezen?

Fisher 15 films 3,16

Zombie 8 films 3,75

Ook al waardeer ik Fisher heel erg! Het is Zombie die met 1 film van 5* een plaatsje in mijn Top 10 wist te bemachtigen!

2 - 3

Shaky

• 3736 messages
  • 13047 votes

2-4

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

John Milton wrote:

Pfoeh

Bij Fisher driemaal 3,5* en eenmaal 3*.

Bij Zombie eenmaal 3* en eenmaal 4* (The Devil's Rejects (2005).

Moeilijke vergelijking.

laat ik dan maar dwarsliggen vanwege die geweldige scene in The Devil's Rejects, die mijn oordeel toch wel flink op zijn kop zette.

2-1

Welke geweldige scène was er dan in Devil's Rejects?

Theunissen

• 12271 messages
  • 5514 votes

alexspyforever wrote:

Welke geweldige scène was er dan in Devil's Rejects?

Die vraag moet anders zijn, namelijk "Er zitten toch alleen maar geweldige scènes in Devil's Rejects, of niet soms?".

Shaky

• 3736 messages
  • 13047 votes

Ik vind dit wel een leuk verhaal: Die scène waarin William Forsythe zijn tegenspeler zichtbaar hardhandig aanpakt en schreeuwt 'Son, if you ever say another derogatory word about Elvis Aron Presley in my presence again, I will kick the living shit out of you!', is volledige improv. Robert Trebor (Marty Walker in de film) was off-screen aan het zeiken en zaniken over Elvis en joeg daar iedereen mee tegen zich in het harnas.... Forsythe in het bijzonder.

Forsythe stapte naar Zombie en gaf aan dat hij Trebor meermaals gewaarschuwd had over zijn gedrag, maar dat die niet luisterde. Hij vroeg toen aan Zombie of die er moeite mee had als hij Trebor op zijn gezicht zou slaan. Zombie gaf toen aan 'nee, qua persoon zou ik zelfs graag zien bij hem, maar we moeten aan de continuïteit van de opnames denken, dus niet in het gezicht aub'. Waarop Forsythe zei: 'mag ik hem onscreen aanpakken?' Zombie: 'graag'.

En de rest is geschiedenis; heerlijke scène en de schrik bij Trebor is volledig oprecht, hij wist niet dat Forsythe op hem af zou vliegen.

Noodless

• 10042 messages
  • 6178 votes

3-4

Bij Fisher meer sfeervolle en leuke films, Zombie vind ik heel wisselvallig qua filmwerkjes.

mikey

• 28988 messages
  • 5140 votes

alleen al de verkrachting van michael meyers blijft me dwarszitten.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Theunissen wrote:

(quote)

Die vraag moet anders zijn, namelijk "Er zitten toch alleen maar geweldige scènes in Devil's Rejects, of niet soms?".

Nuja ik heb een hekel aan Sheri Moon Zombie en zij zit in elke Zombie film en in veel scènes (nepotisme ten top). Devil's Rejects was ok maar wat er nu zo bijzonder aan was buiten wat braaf naakt, ontgaat mij toch. Is mij om in de woorden van Shaky te zeggen te hipster.

Theunissen

• 12271 messages
  • 5514 votes

alexspyforever wrote:

Nuja ik heb een hekel aan Sheri Moon Zombie en zij zit in elke Zombie film en in veel scènes (nepotisme ten top). Devil's Rejects was ok maar wat er nu zo bijzonder aan was buiten wat braaf naakt, ontgaat mij toch. Is mij om in de woorden van Shaky te zeggen te hipster.

Sheri Moon Ze is ook niet echt mijn favoriet, maar onderstaande scènes vind ik wel leuk en vooral door Bill Moseley (hij was mijn favoriet in "The Devil's Rejects"):

Chinese Japanese

Tutti Frutti Ice Cream

Captain Spaulding is natuurlijk sowieso geweldig en hilarisch en met name in onderstaande scène:

Clown Business

Send in the Clown

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

3-5

Theunissen

• 12271 messages
  • 5514 votes

Rob Zombie door en Captain Spaulding smiles from heaven (Euh Hell)

https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/55a3bad1e4b05e246460a339/1495849593585-ZQICHI1IOWV24QSR0L9C/sid-haig_resized.png?format=1500w

“Don’t we make ya laugh?”

“Aren’t we fuckin funny?”

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.