• 178.146 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.780 votes
Profile

De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

First you were aaaaafraid, NOW be peeetrified!

joolstein

• 10835 messages
  • 8922 votes

Nieuwsflits nu al beelden van het eerste optreden van de MovieMeter huisband

https://memegenerator.net/img/images/12957426.jpg

scorsese

• 13165 messages
  • 11078 votes

In een ver verleden waar concerten mogelijk waren Michael Nyman nog een keer live aan het werk mogen aanschouwen. Prachtig nummer van The Piano.

Shaky

• 3736 messages
  • 13047 votes

We hebben onze eerste gig nog niet gehad en er beginnen zich al tekenen van een break-up te vormen

3-3

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

scorsese wrote:

In een ver verleden waar concerten mogelijk waren Michael Nyman nog een keer live aan het werk mogen aanschouwen. Prachtig nummer van The Piano.

Je weet zeker dat het niet JM Live in Concert was? Vader Jacob spelend.

John Milton

• 24225 messages
  • 13388 votes

Scorsese is 2 jaar ouder, dus als hij op het juiste moment op Texel was bij de open avond van de muziekschool, dan had hij mijn ingeleefde interpretaties van Beat It en Strawberry Fields Forever kunnen beluisteren. Bijna even virtuoos.

Je snapt dat ik daarna het eiland moest verlaten; te klein voor mijn muzikaal genie. Of iets met fakkels en hooivorken, ik weet het niet precies meer...

Number23

• 8638 messages
  • 5681 votes

Wat een amusant leesvoer in deze K.O.!

ikkegoemikke

• 3449 messages
  • 4888 votes

De amusementswaarde van de in-between conversaties ligt zonder weerga stukken hoger dan de regisseurs-K.O. zelf

scorsese

• 13165 messages
  • 11078 votes

Kondoro wrote:

Je weet zeker dat het niet JM Live in Concert was? Vader Jacob spelend.

Nou begin ik te twijfelen ja.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

ikkegoemikke wrote:

De amusementswaarde van de in-between conversaties ligt zonder weerga stukken hoger dan de regisseurs-K.O. zelf

Beeld je de challenges eens in waar iedereen zijn registraties doet zonder enige discussie, dat zou toch ook doodsaai zijn niet? Voor mij is het vooral belangrijk dat jullie het leuk vinden. Natuurlijk is het fijn als de eigen nominaties het ver kunnen schoppen, maar wie er uiteindelijk wint is voor mij eigenlijk bijkomstig;

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik stem sowieso voor Dr. Teeth and the Electric Mayhem. Geen idee waar we nu zitten met de regisseurs.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ok back to business we hebben nog tot de middag voor deze battle, dan zijn de 24u verstreken

Cristi Puiu - IMDb

vs

Jane Campion - IMDb

tot 5, 1 verschil

Tussenstand 3-3 (voordeel Campion)

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ok 24u verstreken, Campion is voorlopig kampioen

Paul Leni - IMDb

vs

Jean-Pierre Jeunet - IMDb

tot 5, 1 verschil

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Van Jeunet enkel Amélie Poulain gezien. Die was wel aardig de eerste keer dat ik die zag, maar ontleent zich niet echt goed voor een herziening voor mij.

Leni eigen nominatie vooral omwille van Cat & the Canary, The Man Who Laughs.

1-0

ikkegoemikke

• 3449 messages
  • 4888 votes

Ik heb ook alleen "Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain" van Jeunet gezien. Wel een leuke ervaring. Maar spijtig genoeg heb ik niets gezien van Paul Leni. Dus deze battle moet ook weer aan me voorbij laten gaan

ikkegoemikke

• 3449 messages
  • 4888 votes

alexspyforever wrote:

Beeld je de challenges eens in waar iedereen zijn registraties doet zonder enige discussie, dat zou toch ook doodsaai zijn niet? Voor mij is het vooral belangrijk dat jullie het leuk vinden. Natuurlijk is het fijn als de eigen nominaties het ver kunnen schoppen, maar wie er uiteindelijk wint is voor mij eigenlijk bijkomstig;

Daarom dat ik de amusementswaarde ook enorm hoog vind

Nee zonder de flauwe prietpraat er tussendoor zou het maar saai zijn.

Wanneer is je volgende horror-challenge trouwens?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

1-1

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

ikkegoemikke wrote:

(quote)

Daarom dat ik de amusementswaarde ook enorm hoog vind

Nee zonder de flauwe prietpraat er tussendoor zou het maar saai zijn.

Wanneer is je volgende horror-challenge trouwens?

In principe oktober maar we kunnen daarvoor nog wel wat doen.Ideeën zijn altijd welkom.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

1-2

scorsese

• 13165 messages
  • 11078 votes

1-3

Flavio

• 4896 messages
  • 5229 votes

1-4

Noodless

• 10042 messages
  • 6178 votes

1 - 5

Volgende battle :

Doris Wishman - IMDb

vs

Alex van Warmerdam - IMDb

Theunissen

• 12271 messages
  • 5514 votes

Dit is een vervelende, van Doris Wishmann (naam doet me denken aan Michael Wittmann) heb ik afgelopen jaar mijn eerste twee FF films (vanwege Chesty Morgan) gezien (Deadly Weapons (1974) en Double Agent 73 (1974)) op advies van "alexspyforever", terwijl ik van Alex van Warmerdam heel veel films heb gezien en ik vind hem ook één van de leukste Nederlandse regisseurs door zijn aparte films.

Het wordt dus:

0 - 1 (Alex van Warmerdam)

Graaf Machine

• 9794 messages
  • 1412 votes

Helaas heb ik niks van Doris Wishman gezien, anders had ik wel voor Alex van Warmerdam gestemd.

Number23

• 8638 messages
  • 5681 votes

In de vorige hield ik me afzijdig, omdat ik alleen Amélie had gezien. Maar ik word erg blij van Alex vanwege z'n absurde en ongemakkelijke films. Een hoogvlieger from the motherland.

0-2

Number23

• 8638 messages
  • 5681 votes

alexspyforever wrote:

In principe oktober maar we kunnen daarvoor nog wel wat doen.Ideeën zijn altijd welkom.

Ben je bekend met het tiptopper spel dat hier jaren geleden regelmatig gespeeld werd? Vond dat zo leuk en zoveel leuke dingen ontdekt toen. Vooral leuk omdat je de andere users ook beter leert kennen ( vooral filmsmaak dan hè).

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Doris Wishman ken ik niet. Weer een tip opgedaan.

Van Alex van Warmerdam enkele films gezien, maar buiten Borgman niet iets dat blijft hangen.

Woland

• 4796 messages
  • 3817 votes

Nou, veel makkelijker worden ze niet:

0-3

ikkegoemikke

• 3449 messages
  • 4888 votes

alexspyforever wrote:

Ben nog altijd aan het wachten op een crap-movie-challenge

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ik denk nog steeds dat een kleinere knock-out met afvallers, dus regisseurs die niet geselecteerd zijn voor deze knock-out maar wel werden genoemd (na de deadline of afgevallen bij de laatste selectie van 10) leuk is. Volgens mij zijn er dan al wel iets van 40-50 namen, die nog aangevuld kunnen worden met verdere suggesties. De winnaar die daaruit komt, uit de B-finale dus, kan dan nog geplaatst worden tegenover de winnaar van de huidige knock-out.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.