- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
Woland
-
- 4796 messages
- 3817 votes
Zhang twee films met gemiddeld 3.0*, Peckinpah vier films met gemiddeld 2.88* (vooral vanwege Straw Dogs). Allebei niet echt favorieten dus, maar toch:
1-0
joolstein
-
- 10831 messages
- 8921 votes
Hoe fijn ik films van Sam Peckinpah ook vind! Yimou Zhang maakte met Hero, Ying, Curse of the Golden Flower To Live en House of Flying Daggers toch meer films die 4* en 4,5* kregen en dus ik helemaal te gek vond!
2-0
Flavio
-
- 4896 messages
- 5229 votes
Is het dan niet 2-0?
Ik stem ook voor Zhang dus dan wordt het 2-1/ 3-0
joolstein
-
- 10831 messages
- 8921 votes
Oeps ja idd Zhang !
Dus 3-0
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
4-1
Steiner verdient minimaal (eigenlijk meer) 1 stem.
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Eigenlijk zie ik voor Theunissen wel een carrière in de entertainmentbusiness ofwel in de reclame voor het aanprijzen van alles wat maken heeft met leuke dames. Heb je dat nooit overwogen maatje?
Misschien heb ik mijn roeping wel gemist 
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Paris, Texas is van Wenders. Sorry, Chris.
2-0
Flavio
-
- 4896 messages
- 5229 votes
Had nooit zoveel met Wenders tot ik Alice in den Stadten zag.
3-2
joolstein
-
- 10831 messages
- 8921 votes
4-2 Had Nolan maar niet Dunkirk moeten maken 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
4-3
Ik twijfelde nog, maar toch een punt voor Nolan dankzij Dunkirk! 
Graaf Machine
-
- 9792 messages
- 1412 votes
5-4 Kan Nolan bijzonder slecht verteren.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Ik betwijfel of er 5 deelnemers zijn die een film van Senne Rouffaer gezien hebben. Ik had nog nooit van de man gehoord. Althans dat dacht ik, Ik heb 'De Man Die Zijn Haar Kort Liet Knippen' (waar hij in speelde) wel ooit gezien, kennelijk.
Maar 'ik heb daar geen actieve herinnering aan'.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
1-1 Senne Rouffaer is toch een icoon in onze Vlaamse tv-geschiedenis als regisseur met avonturenseries waar de oudere generatie nog van spreekt. Acteerwerk is gedateerd, maar regie was wel sterk.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik betwijfel of er 5 deelnemers zijn die een film van Senne Rouffaer gezien hebben. Ik had nog nooit van de man gehoord. Althans dat dacht ik, Ik heb 'De Man Die Zijn Haar Kort Liet Knippen' (waar hij in speelde) wel ooit gezien, kennelijk.
Maar 'ik heb daar geen actieve herinnering aan'.
Daarom gewoon wegstemmen. 
DMDZHKLK is ook nog een gedrocht.
Graaf Machine
-
- 9792 messages
- 1412 votes
"De man die" had ik nog goed, de rest had ik nooit kunnen raden.
Nu wil ik de film ook zien. 
Woland
-
- 4796 messages
- 3817 votes
Ik kende 'm niet, maar zie ik nou goed dat die Rouffaer überhaupt geen films heeft geregisseerd?
Graaf Machine
-
- 9792 messages
- 1412 votes
Ik kende 'm niet, maar zie ik nou goed dat die Rouffaer überhaupt geen films heeft geregisseerd?
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Jup, drie tv series in de jaren '60 en '70 schijnbaar. Dat is iets waar ik me niet snel aan zal wagen, gok ik. Maar zoals Graaf zegt heeft hij op IMDb wel wat tv-film listings. Ik denk dat ik met redelijk zekerheid kan zeggen zonder ze aan te klikken dat ik die óók niet gezien heb