• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.383 votes
Profile

De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Zou wel grappig zijn geweest als die Emir van Costa Rica was geweest

Van de huidige 2 niks gezien. De films van Sidaris zeggen me wel iets, kennelijk werkte hij vaak met play boy models maar ik veronderstel dat het toch aan de brave kant was, anders hadden ze die mij destijds wel aanbevolen als tiener. Toen ik de posters zag van zijn films zag wist ik gewoon dat dit een (wellicht nostalgische) keuze moest zijn van Theunissen.

Noodless

• 10042 messages
  • 6178 votes

alé kleur bekennen...ik ben ook nostalgisch

0-1

joolstein

• 10831 messages
  • 8920 votes

Hm, gaat dit weer een gevalletje 24u worden?

Al kan het zijn dat men nog wel de kerstfilm It's a Wonderful Life (1946) is gekeken , Verdere Filmografie van Frank Capra bestaat gedeeltelijk ook uit documentaires. Een genre waar doorgaans ook niet veel mensen naar kijken. Maar...het is vooral Andy Sidaris want die scoort nog minder... zijn beste film bezit een gemiddelde van 2,20 en die "Hard Ticket to Hawaii" (1987) is maar door 45 mensen naar gekeken! Tja de kans is dan ook erg groot dat bijna niemand kan stemmen! Ik kan het in ieder geval niet!

Theunissen

• 12271 messages
  • 5514 votes

0-2

Andy Sidaris natuurlijk

Over hem had ik ook al onderstaand stukje tekst geschreven (wat niet meer van toepassing was).

Andy Sidaris staat net zoals Russ Meyer bekend om de vele fraaie rondborstige vrouwen en het blootgehalte in zijn films. En met die rondborstige vrouwen doel ik o.a. op Sybil Danning, Roberta Vasquez, Dona Speir, Cynthia Brimhall, Ava Cadell, Julie K. Smith, Shae Marks en Julie Strain. Daarom vind ik Andy Sidaris ook min of meer de jaren 80 / 90 versie van Russ Meyer.

Dit was mijn "Top 3" van hem:

- Fit to Kill (1993);

- Malibu Express (1985);

- L.E.T.H.A.L. Ladies: Return to Savage Beach (1998).

Woland

• 4796 messages
  • 3817 votes

Speciaal voor de challenge Savage Beach aangeslingerd. Gelukkig een paar graadjes vermakelijker dan Russ Meyer die ik echt compleet niet trek, en eigenlijk best wel met enige lol doorheen te komen, maar het haalt het bij lange na niet bij Frank Capra. Al is dat ook niet echt een favoriet, maar nog wel een solide score (3.25* uit vier films).

1-2

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Woland wrote:

Speciaal voor de challenge Savage Beach aangeslingerd. Gelukkig een paar graadjes vermakelijker dan Russ Meyer die ik echt compleet niet trek, en eigenlijk best wel met enige lol doorheen te komen, maar het haalt het bij lange na niet bij Frank Capra. Al is dat ook niet echt een favoriet, maar nog wel een solide score (3.25* uit vier films).

1-2

Ik dacht dat ook nog te doen, maar ik wacht nog even af want ik heb er ook geen van Capra gezien. Misschien dat ik wel enkele Sidaris films kijk moest die in een volgende ronde tegen een andere uitkomen waarvan ik wel films heb gezien.

Ja Theunissen leuke dames, dat heb je mooi opgezocht of hou je een database van rondborstige dames bij? Uschi Digard kan niet anders dan op 1 staan dan.

Btw ik zie net dat Arrow een 2de box heeft uitgegeven van Fassbinder (voor de geïnteresseerden)...

Theunissen

• 12271 messages
  • 5514 votes

alexspyforever wrote:

Ja Theunissen leuke dames, dat heb je mooi opgezocht of hou je een database van rondborstige dames bij? Uschi Digard kan niet anders dan op 1 staan dan.

Geen Database maar wel een DDatabase

Opgezocht, er staan 12 films van Andy Sidaris op MovieMeter en 10 heb ik daarvan gezien. De genoemde rondborstige dames zijn daarin te vinden. Als ik zo'n database had (wat overigens niet het geval is) dan had Uschi Digard er zeker ingestaan, net zoals Dyanne Thorne.

Een typische kenmerk van een Andy Sidaris film is dat de vrouwen altijd goed gewapend waren (vaak ook al te zien op de filmposter van de film):

https://64.media.tumblr.com/5320fe23fc2e9c7dfbb6e002169c909a/tumblr_oaewwwAmNC1snghrzo1_1280.jpg

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Vergeet niet dat we op de regisseur stemmen he.

Noodless

• 10042 messages
  • 6178 votes

Ik heb er ook 10 van hem gezien Goede films zijn het niet natuurlijk, maar op gebied van vermaak wel. Het verschil met Russ Meyer is vooral de kitscherige, hilarische actiemomenten die ook wat entertainment brengen. Denk bv. aan die raketjes en andere stompzinnige leuke actiescènes. Dat zie ik niet zo terug bij Meyer en heb je het gevoel van naar wat zit ik te kijken. Ik denk bij Meyer ook aan zijn tussendoortjes om het geheel wat op te vullen. De dames mogen er zijn waarbij Roberta Vasquez één van mijn favorieten was.

https://64.media.tumblr.com/73de014b5e8b9f843e961e616c0b62f9/tumblr_ofnl14ALRc1rydpjxo1_1280.jpg

Noodless

• 10042 messages
  • 6178 votes

Theunissen zijn de twee films Seven en Stacey wat je niet gezien hebt ? Deze twee moet ik nog zien.

Theunissen

• 12271 messages
  • 5514 votes

Noodless wrote:

Ik heb er ook 10 van hem gezien Goede films zijn het niet natuurlijk, maar op gebied van vermaak wel. Het verschil met Russ Meyer is vooral de kitscherige, hilarische actiemomenten die ook wat entertainment brengen. Denk bv. aan die raketjes en andere stompzinnige leuke actiescènes. Dat zie ik niet zo terug bij Meyer en heb je het gevoel van naar wat zit ik te kijken. Ik denk bij Meyer ook aan zijn tussendoortjes om het geheel wat op te vullen. De dames mogen er zijn waarbij Roberta Vasquez één van mijn favorieten was.

Precies, het zijn inderdaad geen goede films (maar dat is opzicht ook logisch en daar kijk je ze ook niet voor), maar ze zijn wel vermakelijk en sfeervol. Wat betreft Roberta Vasquez jammer dat de sportscholen dicht zijn vanwege de lockdown

Stacey (1973) en Seven (1979) heb ik inderdaad niet gezien en die heb ik destijds (ik heb de films van Andy Sidaris gekeken in 2012) niet gekeken omdat die uit de jaren 70 kwamen en dat vond ik toen te oud. Dat is in de afgelopen jaren dus verandert, want de afgelopen jaren heb ik juist veel jaren 70 films gekeken. Die "Stacey" en "Seven" moet ik eigenlijk ook een keer gaan kijken (moet ik ze wel eerst ergens zien te pindakazen).

Qua films hebben we best vaak dezelfde smaak Noodless

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Film Pegasus wrote:

Vergeet niet dat we op de regisseur stemmen he.

Ja, maar dan toch vooral op de films die hij of zij heeft gemaakt. De schoonheidsprijs dat is voor een andere keer

Theunissen

• 12271 messages
  • 5514 votes

Een beetje Andy Sidaris (leeft inmiddels ook niet meer) promoten hier kan geen kwaad Hij heeft redelijk wat films gemaakt, maar is niet bepaald bekend. Zijn best bekeken film hier op MovieMeter, te weten "Hard Ticket to Hawaii (1987)", heeft 45 stemmen en dat komt waarschijnlijk vooral door het meespelen van Ronn Moss, die natuurlijk vooral bekend is vanwege de soapserie "The Bold and the Beautiful (1987– )".

https://c8.alamy.com/comp/HCDCJK/hard-ticket-to-hawaii-from-left-dona-speir-ronn-moss-hope-marie-carlton-HCDCJK.jpg

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

Ik zou bijna blindelings op Capra stemmen (ondanks het zeer fraaie sportschool brunetje), maar ik heb niets van de regisseur gezien. Respect voor Woland, ik heb er de puf niet meer voor vanavond.

ikkegoemikke

• 3449 messages
  • 4886 votes

Ik moet wel toegeven dat de laatste pic's die hier worden gepubliceerd (vooral die in het aerobic pakje) er veel smakelijker uitzien dan de b/w foto's van al die oud uitziende regisseurs.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

ikkegoemikke wrote:

Ik moet wel toegeven dat de laatste pic's die hier worden gepubliceerd (vooral die in het aerobic pakje) er veel smakelijker uitzien dan de b/w foto's van al die oud uitziende regisseurs.

Eigenlijk zie ik voor Theunissen wel een carrière in de entertainmentbusiness ofwel in de reclame voor het aanprijzen van alles wat maken heeft met leuke dames. Heb je dat nooit overwogen maatje?

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

Waarom moet ik bij die duiding van leuke dames aanprijzen nou toch hieraan denken. Voorgoed verpest door die scène...

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Sidaris heeft volgens mij gewonnen.

29. Arthur Penn

vs

30. Atom Egoyan

Collins

• 7294 messages
  • 4311 votes

0-1

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

2x 4* voor Penn en 2x 3,5* voor Atoompje.

1-1

Collins

• 7294 messages
  • 4311 votes

John Milton wrote:

2x 4* voor Penn en 2x 3,5* voor Atoompje.2-0

Ernstig hoor. Het is wel duidelijk wie jouw favoriet is

1-1

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

Haha, ja wat erg. Ik had hem eerst bij de verkeerde en toen nog verkeerd verbeterd ook. Toe aan weekend

Shaky

• 3736 messages
  • 13046 votes

1-2

Flavio

• 4896 messages
  • 5229 votes

1-3

• 31148 messages
  • 5448 votes

Vrij gelijke score bij mij, al doet Egoyan het net iets beter dankzij Where the Truth Lies.

1-4

Noodless

• 10042 messages
  • 6178 votes

1-5

Wil iemand de volgende battle plaatsen? Alvast bedankt.

• 31148 messages
  • 5448 votes

0-1

Noodless

• 10042 messages
  • 6178 votes

0 - 2

Shaky

• 3736 messages
  • 13046 votes

0-3

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.