• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.140 votes
Profile

De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

joolstein wrote:

Hm, plots zijn we al een paar rondes verder en is favoriet William Castle eruit Tja...

Bij deze battle kan ik niet stemmen aangezien ik niets vanToshiaki Toyoda heb gezien! Haneke is door zijn belabberde horrorfilm in ieder geval niet echt een favoriet!

Dat was dan ook de reden waarom ik nog snel een film van die Ozon (laag) wou kijken, maar kennelijk waren anderen gehaast om naar de volgende battle te kunnen. Ik vrees wel dat het met die droge 5-0 niet veel meer had uitgemaakt als jij en ik voor Castle hadden gestemd.

mikey bedoel je misschien die films met iets van Games in de titel, want dat vond ik gewoon dikke pretentie.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik vind alles van hem vreselijk, maar FG was een dieptepunt.

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

Ik ben fan. Amour is een meesterwerkje en Funny Games heb ik ook in mijn horrortoplijst staan. Erg goed.

Monster Club vond ik ook 4* waard, maar doe mij Haneke maar...

3-0

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Michael Haneke: 7 gezien, 0 favorieten, 1.50* gemiddeld

Toshiaki Toyoda: 13 gezien, 8 favorieten, 3.69* gemiddeld

3-1 nobrainer

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

John Milton wrote:

Ik ben fan. Amour is een meesterwerkje en Funny Games heb ik ook in mijn horrortoplijst staan. Erg goed.

Monster Club vond ik ook 4* waard, maar doe mij Haneke maar...

3-0

Ik heb het gevoel dat jij die eens had genomineerd bij een horrordraft zelfs de US versie als ik me niet vergis. Nu goed je hebt er al ergere genomineerd zoals die met Tilda Swinton als vampier.

Woland

• 4796 messages
  • 3817 votes

Only Lovers Left Alive, goeie keuze was dat

Ik heb ook niks van Toyoda gezien dus geen stem van mij, maar Haneke bevalt me over het algemeen prima. Zou het niet erg vinden als die de ronde doorkomt.

Noodless

• 10042 messages
  • 6178 votes

Normaal gezien zou mijn stem wellicht naar Haneke gaan want 4 films gezien met telkens 3,5 tot 4 sterren.

Das Weiße Band - Eine Deutsche Kindergeschichte (Film, 2009) - MovieMeter.nl en vooral Amour (Film, 2012) - MovieMeter.nl zijn knappe filmwerkjes. Van de andere heb ik niks gezien, dus ook geen stem.

Shaky

• 3736 messages
  • 13046 votes

Volgens mij heb ik ergens een regel gemist. Je mag enkel stemmen als je van beide regisseurs iets gezien hebt?

Dan trek ik bij deze mijn stem terug. Het staat 2-1.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Shaky wrote:

Volgens mij heb ik ergens een regel gemist. Je mag enkel stemmen als je van beide regisseurs iets gezien hebt?

Dan trek ik bij deze mijn stem terug. Het staat 2-1.

Iedereen bepaalt voor zichzelf hoe die stemt, al is het natuurlijk wel eerlijker als je van beide regisseurs iets hebt gezien. Ik hoop enkel dat er dan niet teveel situaties gaan zijn waarbij 2 obscure regisseurs tegenover elkaar komen te staan en dat een 1-0 dan de doorslag geeft van degene die dan van een of allebei heeft genomineerd.

Die Lucifer Valentine bijvoorbeeld door Theunissen genomineerd heeft maximaal 31 stemmen bij zijn films op MM. Hoeveel mensen hebben daar films van gezien van degene die hier komen stemmen. Nu goed we geraken er wel uit denk ik.

Shaky

• 3736 messages
  • 13046 votes

Geen probleem hoor. Is volgens mij ook een discussie die al 100x gevoerd is, daar heb ik weinig zin in . Vandaar ook: geen gezeur, ik trek ik mijn stem terug. Ben niet de moeilijkste

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Dan zal het gewoon 24u regel worden, geen erg.

Shaky

• 3736 messages
  • 13046 votes

24 uur alweer voorbij.

Éric Rohmer

vs

Kleber Mendonça Filho

Enkel iets van Filho gezien, dus ik moet passen.

Dievegge

• 3172 messages
  • 8194 votes

1-0

Number23

• 8638 messages
  • 5679 votes

Van beide heren niks gezien, maar ben best nieuwsgierig geworden naar Bacurau.

Woland

• 4796 messages
  • 3817 votes

Bacurau was wel tof inderdaad. Helaas niks van Rohmer gezien dus ook hier geen stem van mij.

ikkegoemikke

• 3449 messages
  • 4886 votes

Van beide niks gezien dus ook hier weer geen stem. Bacurau staat wel al heel lang hier te wachten op een kijkbeurt!

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

alexspyforever wrote:

[Die Lucifer Valentine bijvoorbeeld door Theunissen genomineerd heeft maximaal 31 stemmen bij zijn films op MM. Hoeveel mensen hebben daar films van gezien van degene die hier komen stemmen.

Twee personen en ze staan beiden op deze pagina

joolstein

• 10831 messages
  • 8917 votes

Nee ik ook niets van gezien. Denk dat het weer een 24h battle gaat worden

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ook allemaal van die onbekende regisseurs nomineren he. Ik heb gewoon Spielberg en Maas genomineerd. Die kent iedereen.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Ik ken beide regisseurs niet en nog niets van gezien. Op 't eerste zicht zou ik iets kiezen van Rohmer.

Maar geen stem voor deze battle dus.

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

Van Rohmer zag ik een 2,5*, driemaal 3* en met Ma Nuit chez Maud een enkele 3,5*. Van Filho zag ik 2 keer 3,5*

1-1 dus.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik heb geen regisseur aangemeld in het begin verder. Maar een ko fase vind ik opzich wel leuk. Mag ik mij daar nog bij aan sluiten?

Flavio

• 4896 messages
  • 5229 votes

Volgens mij mag iedereen meedoen aan de KO wanneer die wil.

Heb je toevallig iets van Rohmer en/of Mendonca Filho gezien? Kun je meteen beslissend zijn.

Ik kan zelf niet kiezen, stonden allebei op mijn shortlist.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Kondoro wrote:

Ik heb geen regisseur aangemeld in het begin verder. Maar een ko fase vind ik opzich wel leuk. Mag ik mij daar nog bij aan sluiten?

Uiteraard. JM en Woland (die ook niet nomineerden) stemmen ook mee als ze kunnen.

Number23

• 8638 messages
  • 5679 votes

Flavio wrote:

Ik kan zelf niet kiezen, stonden allebei op mijn shortlist.

Dan moet je het laten beslissen door iets totaal willekeurigs, zoals het feit dat je username best Braziliaans klinkt

Flavio

• 4896 messages
  • 5229 votes

Wat doen we eigenlijk bij gelijke stand?

Allebei door?

Dan laat ik het wel zo

joolstein

• 10831 messages
  • 8917 votes

Flavio wrote:

Wat doen we eigenlijk bij gelijke stand?

Allebei door?

Dan laat ik het wel zo

alexspyforever

Is er na 24 u een gelijke stand dan is de tussenstand voor het gelijk stond beslissend. Let wel zolang er geen nieuwe battle is geplaatst kan er nog steeds worden gestemd ook al zijn de 24 u verstreken.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Rohmer is door, met één stem. Het zijn vreemde tijden, zoveel is duidelijk.

Volgende:

19. Jackie Chan - MovieMeter.nl

vs.

20. Rainer Werner Fassbinder - MovieMeter.nl

0-1

(Sorry, IMDb links komen niet mee bij kopieren en ik heb geen zin die site te openen)

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

1 -1

Lekker simpel knokken. Is op zijn tijd wel leuk. RWF is, wat ik gezien heb, wel vermoeiend.

ikkegoemikke

• 3449 messages
  • 4886 votes

2-1

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.