- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
wordt wel erg moeilijk zo. Deze KO gaat toch niet om Ozon? Of mis ik wat berichten?
Je moest maar een klein beetje naar boven scrollen om deze vraag van mij te zien:
Collins
-
- 7294 messages
- 4311 votes
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Je moest maar een klein beetje naar boven scrollen om deze vraag van mij te zien:
Ja maar dat deed ik niet. Verder geen probleem hoor.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
0-1 Ben niet de grootste fan van Fellini, maar hij heeft wel een leuke stijl en enkele mooie films. Van John Landis vind ik enkel Robocop er wat uitspringen.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Van John Landis vind ik enkel Robocop er wat uitspringen.
Huh? 
John Landis: 12 gezien, 1.95* gemiddeld
Federico Fellini: 06 gezien, 0.91* gemiddeld
1-1
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik zie het nu, hij was daar enkel acteur. Als regisseur is het dan enkel Coming to America dat voor mij de moeite was. Mijn score blijft gewoon staan. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Volgens de zoek van MM trouwens: Regisseur, C'era una Volta il West (1968) 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
D Ik zie het nu, hij was daar enkel acteur.
joolstein
-
- 10831 messages
- 8917 votes
John Landis vs. Federico Fellini
Federico Fellini is een typische kandidaat voor Oscarnominaties, voor mij betekent dat dus (meestal) zoveel mogelijk vermijden! Wel Paisà (1946) waar hij Assistant Regisseur was gezien en die kreeg 3* Niet dat John Landis nu zo geweldig is...waarderingen van 1-en 2-en en soms een spaarzame 3. Ondanks dat spreken zijn films mij meer aan en de metamorfose van de weerwolf in An American Werewolf in London (1981) 3,5* is zeer knap gedaan (al is dat natuurlijk meer de verdienste van Rick Baker)
3-1
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
John Landis is van die weerwolf in Londen. De rest van hem ken ik niet, van die andere kan ik me ook niet echt iets voor de geest halen.
joolstein
-
- 10831 messages
- 8917 votes
3-1 dus?
THNXS! Je berichten kwamen later pas op de site bij mij!
Number23
-
- 8638 messages
- 5679 votes
Landis is niet perse heel speciaal, maar vanwege Blues Brothers en die weerwolf toch de overwinning.
5-2
vs
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Ter uwer informatie de trashchallenge was heel leuk om te doen. Misschien organiseer ik er dit jaar nog wel eens eentje 
Ik moet toch ergens iets vinden waar Theunissen het einddoel kan bereiken
Dat kan wel eens gaan tegenvallen, want ik heb nog maar één (misschien twee) trashfilm op de plank liggen en daarna weet ik het even niet meer (dan moet ik al goed gaan zoeken). Ik heb volgens mij de meeste thrashfilms (die redelijk wat naaktheid bevatten) uit de jaren 70 en 80 wel gezien, of je moet nog wat leuke jaren 70 en 80 films weten welke ik nog niet gezien heb.
John Milton
-
- 24222 messages
- 13387 votes
Ter uwer informatie de trashchallenge was heel leuk om te doen. Misschien organiseer ik er dit jaar nog wel eens eentje 
Ik moet toch ergens iets vinden waar Theunissen het einddoel kan bereiken
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Mja ik ben 25 minuten ver bij Swimming Pool maar de battle is al afgelopen. Zal de film nog wel uitkijken maar er is minder haast bij nu. Volgende keer wat beter vooraf plannen dus.
vs
tot 5, 1 verschil
Ik zou tegen Haneke willen stemmen maar niks gezien van die Toyoda ... en neen voorlopig hoef ik geen aanbevelingen 
joolstein
-
- 10831 messages
- 8917 votes
Hm, plots zijn we al een paar rondes verder en is favoriet William Castle eruit
Tja...
Bij deze battle kan ik niet stemmen aangezien ik niets vanToshiaki Toyoda heb gezien! Haneke is door zijn belabberde horrorfilm in ieder geval niet echt een favoriet!
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
toyoda ken ik niet, maar ik ga nooit meer naar een film van die haneke kijken.