- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
Number23
-
- 8638 messages
- 5681 votes
Ik moet van beide heren nog erg veel zien én herzien.
Op dit moment wint Roman deze battle door Pianist en Ghost Writer.
1-0
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Misschien scoort polanski iets beter maar ja: the driver, the warriors
Graaf Machine
-
- 9794 messages
- 1412 votes
Repulsion, Rosemary's Baby, Chinatown, Tess, Bitter Moon, The Ninth Gate, The Pianist, Ghost Writer, etc. tegen The Warriors, The Long Riders en Southern Comfort.
Toch makkelijk Polanski.
Edit: "makkelijk" is wat overdreven.
2-1
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Hill was een rasechte macho regisseur =
Ah dat is dan een goed argument voor mij om Polanski te nemen haha
5-1
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Ah dat is dan een goed argument voor mij om Polanski te nemen haha
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Tja als jij liever films ziet met mannen die de 'held' uithangen, zal ik mij wel amuseren met films met knappe vrouwen in de hoofdrol 
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Tja als jij liever films ziet met mannen die de 'held' uithangen, zal ik mij wel amuseren met films met knappe vrouwen in de hoofdrol
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Tja Rosemary's Baby vond ik sterk genoeg in vergelijking met bijvoorbeeld Aliens
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
[Tja Rosemary's Baby vond ik sterk genoeg in vergelijking met bijvoorbeeld Aliens
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Hoe gaat de finale er van "De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers" eigenlijk uitzien ?
Na deze ronde blijven er namelijk nog 24 over, daarna 12, daarna 6 en daarna nog 3. Wat gebeurt er dan met de laatste drie ?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Hoe gaat de finale er van "De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers" eigenlijk uitzien ?
Na deze ronde blijven er namelijk nog 24 over, daarna 12, daarna 6 en daarna nog 3. Wat gebeurt er dan met de laatste drie ?
Die geven we punten
Theunissen
-
- 12271 messages
- 5514 votes
Die geven we punten
En hoe gaat dat dan ?
Mag iedereen dan bijvoorbeeld 2,1 en 0 punten geven aan de drie regisseurs, waarbij geldt dat degene die het eerst aan bijvoorbeeld 20 punten komt de winnaar is ?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
En hoe gaat dat dan ?
Mag iedereen dan bijvoorbeeld 2,1 en 0 punten geven aan de drie regisseurs, waarbij geldt dat degene die het eerst aan bijvoorbeeld 20 punten komt de winnaar is ?
Zoiets in die aard.