- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Don't Look Now lijkt me ook zo een typische love or hate film.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
huh?
Ofwel vind je die heel goed ofwel helemaal niet, weinig tussenin dat gevoel heb ik. Er zijn veel lovende berichten, laatste pagina meer negatieve. If gaf die 2* maar zou wellicht bij een herziening nog lager gaan, maar die zal er niet komen. Aanbevolen als een klassieke horrorfilm hetgeen de reden was dat ik em keek destijds, maar horror/thriller was ver te zoeken naar mijn mening.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
3.5 van mij dus......
Dus je vond em goed.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Nuja geen specifieke Spielberg fan, Jaws en E.T. vind ik nogal overgewaardeerd. En Hook vond ik echt verschrikkelijk. Aan de andere kant was ik evenmin kapot van Arnold's Creature from the Black Lagoon of Incredible Shrinking Man. Schindler's List en Indiana Jones doen het toch voor mij. Color Purple ook wel goed net als Saving Private Ryan.
1-0
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Number23
-
- 8638 messages
- 5681 votes
Zat gisteren nog door de filmografie van Steven te spitten en heb echt bijna alles gezien. Hij heeft gewoon een paar onsterfelijke krakers gemaakt met all-time favorite Jurassic Park bovenaan.
2-1
Flavio
-
- 4897 messages
- 5231 votes
Jammer van Roeg!
Tsja Spielberg, ben geen fan van hem maar heeft wel paar knappe films gemaakt. Van Arnold vond ik de ongelooflijke krimpende man wel leuk maar toch 3-1
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4891 votes
Ik zat er een beetje tussenin. Gaf deze 2.5* en vond er ook weinig horror-elementen in.
Om eerlijk te zijn kan ik me er bijna niets meer van herinneren. Dat is nooit een goed teken bij mij 
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4891 votes
5-1
Van beide regisseurs toch aardig wat gezien. Maar Spielberg heeft toch enkele filmmonumenten geregisseerd (Schindler's List, Jaws, S.P.R, .... om er maar enkele op te noemen)
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4891 votes
joolstein
-
- 10837 messages
- 8926 votes
En de volgende
joolstein
-
- 10837 messages