- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Let the Right One In tegenover Rosemary's Baby... au.
Dat is natuurlijk het grote nadeel van de randomizer je kan al meteen 2 sterke films tegenover elkaar hebben in de 1ste ronde.
U96
-
- 731 messages
- 762 votes
Oesje ja die wordt voor mij erg moeilijk al weet ik op die manier dat altijd minstens 1 van mijn favorieten door zal gaan
ik moet zeggen ik heb de lijst nog niet erg hard bestudeerd, ik heb de filmlijst enkel met url's door de randomizer gegooid (zonder de titels van de films dus erbij). Dus tijdens het opstellen van de battles wist ik zelf ook niet welke films tegenover elkaar stonden, dat kon ik pas zien toen ik de lijst hier daadwerkelijk plaatste. Het maakt het ook voor mij extra spannend pas op het laatste moment te weten welke films gaan duelleren
Haha ja ik dacht dat dit je reactie zou zijn heb ze ondertussen alle twee gezien, ....maar mijn stem volgt dan wel, persoonlijk heb ik ook zo een battle, nr48 zijn ook 2 van mijn nominaties ?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Toch iets meer tegenstand verwacht van Maniac bij battle 1
Battle 2
vs.
T/m 7, 2 verschil [/quote]
tja allebei wel klassiekers ik ben geen grote fan van beide, vind The Fog dan toch wat sfeervoller.
1-0 Fog
joolstein
-
- 10830 messages
- 8916 votes
0 alexspyforever Je was me voor! 
2-0 Fog Ik ga toch voor John Carpenter
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
The Fog helaas nog niet gestaan, staat wel in het lijstje voor volgend jaar Halloween maar misschien toch maar iets eerder doen
.
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
Oei, een lastige. Kubrick met pijn in het hart....
4-6
Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
Men is begonnen zonder mij, spijtig. 
Gelukkig dat de eerste uitkomsten mij genoegdoening geven!
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11902 messages
- 5309 votes
Mij niet, hoewel het ergens ook wel te verwachten was... 
Left4Dead
-
- 3240 messages
- 3691 votes
Battle 3
Dawn of the Dead (1978)
vs.
The Shrine (2010)
Noodless
-
- 10042 messages
- 6178 votes
Ik vond The Shrine een prima film, maar ik verkies toch de klassieker....
5-1
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Idem dito
6-1
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Hij heeft mij wreed doen afzien met een aantal van zijn nominaties hoor...

4-7
Wellicht zijn clickable links trouwens handig voor het plaatsen van battles? M.n. Voor wie even snel op zijn mobiel kijkt is dat handig, als je niet meer zeker weet of je die obscure film nu zag of niet?
Hoe dan ook, ik zag The Shrine niet. Maar ben blij dat The Shining door is. Anders had ik het update vinkje ook misschien zelfs wel weggehaald 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes

Wellicht zijn clickable links trouwens handig voor het plaatsen van battles? M.n. Voor wie even snel op zijn mobiel kijkt is dat handig, als je niet meer zeker weet of je die obscure film nu zag of niet?
Hoe dan ook, ik zag The Shrine niet. Maar ben blij dat The Shining door is. Anders had ik het update vinkje ook misschien zelfs wel weggehaald
Ja ik had al zo een vermoeden dat als jij had meegedaan er nog wat meer lastige films hadden tussen gezeten voor mij om te kijken 
Ja ik heb beschreven hoe battles te plaatsen maar dat heeft Left4Dead blijkbaar niet gelezen en heeft dus de oude copy-paste methode gedaan. Ik zal de battle zo meteen nogmaals plaatsen met klikbare links.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes