- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
2-0
Ik heb een vermoeden dat dit een 24-u battle gaat worden ofwel uitgesteld of hebben genoeg mensen ondertussen de erg weinig bekende The Comeback gezien?
Lord Flashheart ik hoop dat jouw nominatie ons niet vast gaat zetten 
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Ik gooi hem even in de pindakaas, kan ik gelijk mijn nieuw luidsprekers wat warmdraaien.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Tien stemmen in totaal, dan moeten alle tien de stemmers denk ik wel actief zijn noch op de site noch in deze topic. Ik tel in totaal maar 4 á 5 mensen die volgens mij hier mee doen..
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Tien stemmen in totaal, dan moeten alle tien de stemmers denk ik wel actief zijn noch op de site noch in deze topic. Ik tel in totaal maar 4 á 5 mensen die volgens mij hier mee doen..
Lord Flashheart en joolstein hebben deze ook gezien dus we komen wel tot een beslissing hoop ik. En als John Milton deze nu gaat kijken (is gewoon te vinden op youtube trouwens) komt het wel goed.
En ook de KO hoeft voor mij niet op 1 maand gedaan te zijn of zo, alle tijd.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Lord Flashheart en joolstein hebben deze ook gezien dus we komen wel tot een beslissing hoop ik. En als John Milton deze nu gaat kijken (is gewoon te vinden op youtube trouwens) komt het wel goed.
En ook de KO hoeft voor mij niet op 1 maand gedaan te zijn of zo, alle tijd.
Klopt, alleen telde ik ook wendyvortex mee maar die bevindt zich niet in deze K.O. begrijp ik. Ik zeg ook niet dat hij héél snel over moet zijn nee joh, maar ik wil wel aanduiden dat er maar bar weinig mensen zijn die hem gezien hebben dus dan lijkt mij een battle voeren ook wel moeilijker dan eigenlijk gehoopt is, alleen brengt de 24-uurs regel dan gelukkig veel inbrengst op dit probleem want dan kunnen mensen (net zoals John Milton) snel de film nog kijken als ze daar tijd voor hebben. Geen paniek, wou het alleen aankaarten hoeveel het waarschijnlijk in totaal zijn die 'The Comeback' hebben gezien.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
2-1 Ik hoop dat mensen de moeite nemen de film te kijken; dat doe ik ook geregeld.
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Heb m ook klaarstaan maar binnen 24 uur gaat het niet lukken.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Geen nood moesten we niet aan 4 stemmen komen, dat wordt ie alsnog uitgesteld tot na de laatste battle.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11904 messages
- 5309 votes
Kan iemand dan The Comeback naar me WeTransferren? 
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Ik doe dat met plezier, als ik hem zelf binnenkrijg. So far, no luck.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
alexspyforever heeft twee berichten geleden al aangegeven waar hij gratis (maar allicht niet bepaald legaal vermoed ik) te bekijken valt, dus geen idee waarom jullie je nog in allerlei bochten proberen wringen 
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Whoops idd, sorry.
Dat iets op YT staat gaat nog wel eens het ene oor in, andere oor uit (of oog in dit geval), wanneer ik meen het in betere kwaliteit te kunnen vinden. 
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Het is weer pijnlijk duidelijk dat deze KO niks gaat worden met mij. Ik kan battle 16 meestemmen, voor de rest bij de meeste battles één van de twee gezien (zo ook bij deze). Ik denk The Cabin in the Woods (battle 20) ook gezien te hebben, maar het zegt mij helemaal niets meer en heb ook geen stem achtergelaten. Ook die battle sla ik dus over. Ik denk dus dat ik wacht op het volgende goede idee van alexspyforever, waar ik eventueel wel aan mee kan doen. Het idee van deze KO is in ieder geval interessant 
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
4-0
maar onvermakelijk was het evenmin! YT kwaliteit was overigens best behoorlijk.
joolstein
-
- 10831 messages
- 8916 votes
5-0
Wederom een John Carpenter en tja... daar kan Pete Walker niet tegenop!
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3838 votes
Het is weer pijnlijk duidelijk dat deze KO niks gaat worden met mij. Ik kan battle 16 meestemmen, voor de rest bij de meeste battles één van de twee gezien (zo ook bij deze). Ik denk The Cabin in the Woods (battle 20) ook gezien te hebben, maar het zegt mij helemaal niets meer en heb ook geen stem achtergelaten. Ook die battle sla ik dus over. Ik denk dus dat ik wacht op het volgende goede idee van alexspyforever, waar ik eventueel wel aan mee kan doen. Het idee van deze KO is in ieder geval interessant
Hier hetzelfde, Ik kan wel meer als één battle meestemmen maar toch zijn er een aantal die ik moet missen. Maar ik los het gewoon op door een beetje vooruit te kijken en proberen nog films van Battles die nog gaan komen nog te bekijken voor het zover is. Wie weet kom je zo nog een pareltje tegen. Win-win dus.

alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Youtube is denk ik wel een legale bron niet? NU goed opletten mensen want Lord Flashheart had gestemd voor The Comeback (2-1)
Tussenstand is
5-1
Miszmi had het wel verwacht hoor, zelf had ik ook een hoop films te kijken om te kunnen meestemmen vooral dan van de modernere horrorfilms. Bij jou zal het eerder de oudere horrorfilms zijn die je niet hebt gezien. Valak had trouwens nog een idee qua horror maar nu hoor ik er niets meer van...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Youtube is denk ik wel een legale bron niet?
Tja, het is een openlijke website, maar je weet zelf ook wel dat die film daar waarschijnlijk niet legaal opstaat. Heel af en toe gebeurt het wel dat een film legaal en gratis op YouTube gezet wordt door de rechthebbenden, maar dat zijn toch echt de uitzonderingen. Meestal als je een volledige film op YouTube kan kijken is die door de mazen van het net geglipt.
wendyvortex
-
- 5196 messages
- 7268 votes
6-1
The Comeback is tamelijk briljante Britse horror, maar tegen Halloween valt bijna niet op te boksen.
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3838 votes
Tja, het is een openlijke website, maar je weet zelf ook wel dat die film daar waarschijnlijk niet legaal opstaat. Heel af en toe gebeurt het wel dat een film legaal en gratis op YouTube gezet wordt door de rechthebbenden, maar dat zijn toch echt de uitzonderingen. Meestal als je een volledige film op YouTube kan kijken is die door de mazen van het net geglipt.
Het is soms ook wel haast onmogelijk om een film op een legale manier te bemachtigen soms ben ik op zoek naar zeer oude films die nergens te vinden zijn. Sommige titels vind je zelfs niet te koop, geen videotheken (voor zover die er nog zijn) niet via Telenet, Netflix,... nergens te verkrijgen. Het enige wat je dan kan doen is proberen ze via internet te bestellen maar ik vertrouw niet elke website. Dan wordt het wel heel moeilijk.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Het is soms ook wel haast onmogelijk om een film op een legale manier te bemachtigen soms ben ik op zoek naar zeer oude films die nergens te vinden zijn. Sommige titels vind je zelfs niet te koop, geen videotheken (voor zover die er nog zijn) niet via Telenet, Netflix,... nergens te verkrijgen. Het enige wat je dan kan doen is proberen ze via internet te bestellen maar ik vertrouw niet elke website. Dan wordt het wel heel moeilijk.
Je hoeft je niet te verantwoorden, vooral niet tegen mij 
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Misschien Woland nog even The comeback kijken op YT om deze challenge te completeren?
Woland
-
- 4796 messages
- 3817 votes
Gaat niet lukken de komende dagen, vrees ik... Misschien de kerstdagen, maar zelfs dat betwijfel ik. Maar de film staat genoteerd!
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ach ik ga er van uit dat er niet al te veel van deze battles gaan zijn waar er zo extreem weinig mensen een van de 2 films niet hebben gezien. Sowieso zijn er genoeg stemmen nu, uitstel van deze battle is niet nodig.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
24 u zijn voorbij Halloween wint overduidelijk
Battle 5
vs.
T/m 7, 2 verschil