- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
joolstein
-
- 10841 messages
- 8938 votes
Oeps glad vergeten dat de KO nog liep!
6-2
Glacius
-
- 4297 messages
- 3032 votes
In theorie ben ik het wel met je eens dat Jane Doe meer de allure van een horrorfilm dan Henry. Het blijft natuurlijk persoonlijk maar ik vond Henry wel qua verhaal en zeker karakterontwikkeling veel beter dan Jane Doe, die hoewel leuk gemaakt een nogal vage bedoening blijft met weinig echt verhaal.
Ik vond Jane Doe een leuk concept maar het nodigt mij niet uit om het nogmaals te bekijken. Dat vind ik bij horror ook belangrijk in mijn waardering, wil ik die nog eens bekijken.
Uiteindelijk stem je die jij persoonlijk de beste vindt, niet welke je de meeste horror vindt. En meer horror wil daarom nog niet zeggen dat het automatisch de betere film is van de 2.
Ik vond het ook een betere film 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Hierbij is ronde 2 afgelopen. Ik stel vanavond ronde 3 op.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Heel wat horrorfilmpjes bekeken sinds ik met deze K.O. meedoe. De mooiste vond ik Zirneklis (1991) die helaas met deze K.O. niet meedoet. Maar ja, ik was ook pas de 2e user die op deze film gestemd heeft.
Noodless
-
- 10044 messages
- 6180 votes
Ik ben best tevreden met voorronde 2 ?
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3848 votes
Hopelijk kan ik dan wat meer meestemmen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Hopelijk kan ik dan wat meer meestemmen.
Tja die challenge kan natuurlijk meehelpen om die wat je nog niet hebt gezien te kijken.
wibro als je toch films kijkt door deze game je kan ook nog altijd meedoen met de challenge er staat geen tijdslimiet op. Zelfde voor jou Noodless en eenieder die meestemt hier.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Dus tegenstemmen tegen populaire films levert jouw respect op, waarom kreeg ik dat niet toen ik tegen Mother!, Martyrs etc stemde 
Anyway
Ronde 3
Battle 1
vs.
Battle 2
vs.
Battle 3
vs.
Battle 4
vs.
Battle 5
vs.
Battle 6
vs.
Battle 7
vs.
Battle 8
vs.
Battle 9
...E tu Vivrai nel Terrore! L'Aldilà (1981)
vs.
The Autopsy of Jane Doe (2016)
Battle 10
vs.
Battle 11
vs.
Battle 12
La Maschera del Demonio (1960)
vs.
Battle 13
vs.
Battle 14
vs.
Battle 15
vs.
Hellbound: Hellraiser II (1988)
Battle 16
vs.
t/m 9, 2 verschil
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
joolstein
-
- 10841 messages
- 8938 votes
[quote]FillumGek wrote:
Respect voor Onderhond en EW101 [/quote] en jeroentjuhhhhh
????????
Huh waarom alleen hun? Iedereen die meestemt en er de tijd voorneemt om deel te nemen krijg toch waardering?
Noodless
-
- 10044 messages
- 6180 votes
Oeps...was te verwachten ...twee van mijn nominaties... Pffff. 2-2
John Milton
-
- 24231 messages
- 13399 votes
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Dus tegenstemmen tegen populaire films levert jouw respect op
Wat is dat nu weer voor een opmerking? Ik heb nog geen enkele tegenstem uitgedeeld 
3-2
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3848 votes
Tja die challenge kan natuurlijk meehelpen om die wat je nog niet hebt gezien te kijken.
wibro als je toch films kijkt door deze game je kan ook nog altijd meedoen met de challenge er staat geen tijdslimiet op. Zelfde voor jou Noodless en eenieder die meestemt hier.
Ik weet het maar mijn to-see lijst is zo lang en ik ben bepaalde films al zo lang aan het uitstellen dat ik me er toe gezet heb die eerst te bekijken. En ik moet ook echt in de mood zij voor een bepaalde film. Ik heb een short list waar ik dagelijks door ga en die ik per se wil zien. Maar toch zijn er films bij die al maanden in deze lijst staan en waar ik toch op één of andere manier nooit echt zin in heb.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
t/m 9, 1 verschil
Of is dit een foutje?
3-4
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Wat is dat nu weer voor een opmerking? Ik heb nog geen enkele tegenstem uitgedeeld