- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knockout Filmposters 2010
Knockout Filmposters 2010
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Eerste poster is aardig hoor, maar ook weer zo saai. Blauw en wit doet het sowieso niet goed bij mij. Saaier kan bijna niet. Allemaal zo afstandelijk ook, die Aziatische posters. Zit totaal geen dynamiek o.i.d. in.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
4-1, maar een moeilijke keuze. De tweede is sprekender, maar het blauw-wit doet het bij mij juist wel.
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1436 votes
4-2 die letters op de eerste bederven het voor mij
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Waar je je wel niet druk om kunt maken
.
4-3 of wacht...toch 5-2?
4-3 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Omdat ik vandaag wel genoeg sneeuw heb gezien.
4-4
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
7-5
Zit die 2de er nog altijd in?
Met voorsprong de lelijkste die er nog in zit.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Eerste poster is aardig hoor, maar ook weer zo saai. Blauw en wit doet het sowieso niet goed bij mij. Saaier kan bijna niet. Allemaal zo afstandelijk ook, die Aziatische posters. Zit totaal geen dynamiek o.i.d. in.
Idd men lijkt hier vooral te kiezen voor iets wat estetisch best aardig is, maar wel vaak erg vlak en met weinig zeggingskracht. Geloof dat Enter the void en Amer nog de enige overgebleven beelden met ballen zijn. Voor de rest voeren vooral prettige kleurtjes de boventoon.... En gelukkig zit er nog die geestige van Zombi in.
Wel gek dat jij voor Calvaire gaat, die heeft immers ook geen enkele dynamiek.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
2-1 maar heb met beide niet veel, wederom twee krachtloze plaatjes.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Idd men lijkt hier vooral te kiezen voor iets wat estetisch best aardig is, maar wel vaak erg vlak en met weinig zeggingskracht. Geloof dat Enter the void en Amer nog de enige overgebleven beelden met ballen zijn. Voor de rest voeren vooral prettige kleurtjes de boventoon.... En gelukkig zit er nog die geestige van Zombi in.
Wel gek dat jij voor Calvaire gaat, die heeft immers ook geen enkele dynamiek.
Vind dat roodzwarte hier en de geknielde man wel een vorm van doem uitstralen. Poster laat me niet koud.