- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knockout Filmposters 2010
Knockout Filmposters 2010
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Wijzig stem, it wasn't me. Foei Smedie.
9-9
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Hmmm speciaal voor jou nog even lopen twisten (bang voor dreigementen
) en verander 'm inderdaad maar. Die kometen op de achtergrond, de aangepaste gun en über gave filter doen 't wel goed. Sowieso jeugdsentiment voor mij, die film
.
11-10
Dus aan iedereen: als je 't niet eens bent met mijn stem, gewoon PM'en en dan laat ik zien hoe makkelijk ik over te halen ben
.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
@jeroentjuhhhh: Net zoveel ruggengraat als deze jongen dus: 

dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Valt me van je tegen Jeroen. Reinbo toont in dit geval toch echt geen smaak. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Can't please 'm all, om lekker cheesy te reageren
.
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1436 votes
Zelfs met twee stemwijzigingen is Calvaire nog altijd niet geklopt. Verdient dus om door te gaan.
Ben overigens een voorstander van invoering regel tegen dit soort merkwaardig gedrag. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Ben overigens een voorstander van invoering regel tegen dit soort merkwaardig gedrag.
Ook geen voorstander, maar een mens kan al eens per ongeluk verkeerd stemmen en dan is het lullig als je je stem niet meer kan aanpassen.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
In dit geval is het gewoon manipulatie 
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1436 votes
Ook geen voorstander, maar een mens kan al eens per ongeluk verkeerd stemmen en dan is het lullig als je je stem niet meer kan aanpassen.
Blijft inderdaad een moeilijke zaak. Dan maar een beroep doen op iemands goede manieren. 
14-16
Gerechtigheid 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Gaan mensen hier nou serieus moeilijk doen over een stem wijziging? Kan toch dat je wat snel stemt en dat die uiteindelijk onterecht is, omdat de ander toch mooier is?
Rodajc
-
- 11537 messages
- 1436 votes
Gaan mensen hier nou serieus moeilijk doen over een stem wijziging? Kan toch dat je wat snel stemt en dat die uiteindelijk onterecht is, omdat de ander toch mooier is?