- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knockout Filmposters 2010
Knockout Filmposters 2010
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
Maar ik krijg gewoon een onwijs goedkoop gevoel als ik dat dvd logo zie staan. (Beetje wat jij hebt met disco lettertypes
)
Het grote verschil is dat dat logotje los staat van het design, itt een lettertype wat een belangrijk onderdeel is.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Stemmen we op de poster of op het plaatje, want die tweede is gewoon van schandalige kwaliteit. 
8-4
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Het grote verschil is dat dat logotje los staat van het design, itt een lettertype wat een belangrijk onderdeel is.
De vraag is, wat erger is.....Het (volgens jou lelijke) lettertype is tenminste nog onderdeel van het design.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Stemmen we op de poster of op het plaatje, want die tweede is gewoon van schandalige kwaliteit. 
8-4
De poster, al is een kleine afbeelding doorgaans wel een nadeel.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
Het (volgens jou lelijke) lettertype is tenminste nog onderdeel van het design.
En dus triest als dat compleet mislukt. Zo'n logotje kan je wegdenken zonder aan een design te raken, het font niet.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
http://www.cinencuentro.com/wp-content/uploads/2008/06/i_am_legend_poster.jpg
Dat is ten minste normale kwaliteit...
8-5, omdat de poster zelf wel beter is.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
En dus triest als dat compleet mislukt. Zo'n logotje kan je wegdenken zonder aan een design te raken, het font niet.
Tja, ik heb nu eenmaal een zwak voor zaken die met volle overtuigin 'fout' zijn. Een dvd logootje vind ik gewoon goedkoop, had iemand maar een goede poster moeten voordragen.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Neen, chevy93 wijzigde gewoon zijn stem.
8-6 juiste stand
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
had iemand maar een goede poster moeten voordragen.
Kan aan mij liggen, maar volgens mij is niet van elke hoes een poster-versie. En een geweldig gedesignde cover uitsluiten omdat er een klein dom logotje opstaat ... mjah.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Kan aan mij liggen, maar volgens mij is niet van elke hoes een poster-versie. En een geweldig gedesignde cover uitsluiten omdat er een klein dom logotje opstaat ... mjah.
Maar als het een gedeisgnde dvd cover is, is het dus geen poster en heeft die hier niets te zoeken, dan kunnen we ook voortaan stills, pocornbekers en buttons gaan voordragen.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
Verschil tussen poster en DVD hoes is enkel het formaat. En zoals ik eerder al zei, dat heeft hier geen enkel effect.
Of wil je straks ook een speciale KO voor DVDcovers?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Verschil tussen poster en DVD hoes is enkel het formaat. En zoals ik eerder al zei, dat heeft hier geen enkel effect.
Of wil je straks ook een speciale KO voor DVDcovers?
Lijkt me ook leuk. Vind overigens wel dat het verschil maakt of je iets designt voor 1 bij 2 meter of 10 bij 20 cm. Manier van impact en belang van detail is compleet anders.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Misschien beter vorige ronde opnieuw doen?