- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Link de films
Link de films
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3690 votes
Iemand uit een lagere sociale klasse die zichzelf (nobel) overstijgt -> FORREST GUMP -> Tom Hanks doet 't weer goed !
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3314 votes
Tom Hanks doet 't weer goed - SAVING PRIVATE RYAN - Persoonlijke beleving van WO II
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Persoonlijke beleving van WO II -> THE THIN RED LINE -> dorst op het slagveld
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
dorst op het slagveld - BLACK HAWK DOWN - doof worden door een pistool dat vlak naast je hoofd afgaat.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Topic loopt weer dood.
Het wordt ook wel een beetje eentonig, niet?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Waarom telkens van die moeilijke geven? Het kan toch simpeler. Ik vind het veel gezelliger en sneller.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3258 votes
dorst op het slagveld - BLACK HAWK DOWN - doof worden door een pistool dat vlak naast je hoofd afgaat.
Hmm,welke film was dat ook al weer?,er is er wel éen.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Mag deze?
doof worden door een pistool dat vlak naast je hoofd afgaat - SAVING PRIVATE RYAN - wat een moeite voor 1 lullig ventje
Tom Hanks overkwam dit in de film, maar het was geen pistoolschot geloof ik 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Hmm,welke film was dat ook al weer?,er is er wel éen.
.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Wat een moeite voor 1 lullig ventje - LETHAL WEAPON 2 - Boekhouder van de maffia.
aegron
-
- 4030 messages
- 1293 votes
boekhouder van de maffia - the untouchables - matrozen die niks in de film te zoeken hebben.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Matrozen die niks in de film te zoeken hebben >> Peppi en Kokki, The Movie >> Nooit afgemaakte film
blabla
-
- 2070 messages
- 5293 votes
Nooit afgemaakte film > Lost in La Mancha > Grootse fantasieën van de regisseur
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Grootse fantasieën van de regisseur - Otto e Mezzo - Zelfreflexieve film
U-96
-
- 11875 messages
- 2169 votes
Ik wil niet zeiken ofzo, maar het lijkt me beter als we een nieuwe regel maken t.v.v. het vastlopen van 't spel.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
In het laatste stuk zou een verwijzing uit de film moeten staan, waarmee je dan kan linken naar een volgende film (persoon, gebeurtenis, beroep of zo).
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Voorbeeld, zie het derde stuk: Wat een moeite voor 1 lullig ventje - LETHAL WEAPON 2 - Boekhouder van de maffia.
Het derde stuk (de boekhouder van de maffia) is een deel die moet verwijzen naar de volgende link (het gedeelte waarmee men de volgende zin moet beginnen). En die maakt men altijd ontzettend moeilijk.
Ik bedoel maar dat het een gegeven zou moeten zijn uit de film die je aankaart (in dit geval Lethal Weapon 2). Gesnopen?
Wouter
-
- 18755 messages
- 3109 votes
Grootse fantasieën van de regisseur - Otto e Mezzo - Zelfreflexieve film
Zelfreflexieve film - ZELFBEKLAG - Extreem goedkope eerste lange film van regisseur.
Wouter
-
- 18755 messages
- 3109 votes
Ik wil niet zeiken ofzo, maar het lijkt me beter als we een nieuwe regel maken t.v.v. het vastlopen van 't spel.
Waarom?
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Extreem goedkope eerste lange film van regisseur > ERASERHEAD > Man met een wel érg raar kapsel
starbright boy (moderator films)
-
- 22676 messages
- 5287 votes
Man met een wel érg raar kapsel>EDWARD SCISSORHANDS>Niet op de normale wijze gecreeerd mens
U-96
-
- 11875 messages
- 2169 votes
Niet op de normale wijze gecreëerd mens --> SOLO --> onbekende man krijgt respekt in klein dorp
starbright boy (moderator films)
-
- 22676 messages
- 5287 votes
onbekende man krijgt respekt in klein dorp >BIG FISH> is het nu waar of niet waar?
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Is het nu waar of niet > INTERSTATE 60 > Man die pijp rookt
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3314 votes
Man die pijp rookt - LORD OF THE RINGS: OM HET EVEN WELK DEEL - Een klein iets dat voor een hoop problemen zorgt
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.