- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Link de films
Link de films
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Clint Eastwood in een wat mindere rol - WHITE HUNTER, BLACK HEART - jagen op olifanten
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
jagen op olifanten - The Gods Must Be Crazy - coca cola als symbool voor de westerse beschaving
Keezz
-
- 389 messages
- 257 votes
coca cola als symbool voor de westerse beschaving - Good Bye, Lenin! - Luchtballon
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
luchtballon - A VIEW TO A KILL --> rijdende bom..
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Action packed film - TERMINATOR II - Moorddadige robot
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 messages
- 5077 votes
moorddadige robot>EVE OF DESTRUCTION>film waar de hoofdrolspeelster liever niet aan herinnerd wil worden
Clydorn
-
- 161 messages
- 812 votes
film waar de hoofdrolspeelster liever niet aan herinnerd wil worden -> SHOWGIRLS -> zeer geweldadige verkrachting
blabla
-
- 2070 messages
- 5243 votes
zeer geweldadige verkrachting > irréversible > terug in de tijd
JayLunar
-
- 748 messages
- 2961 votes
terug in de tijd > Peppermint Candy > studenten-demonstratie
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Studenten-demonstratie > The Strawberry Statement > Roeien
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Toeval > Trois Couleurs: Rouge > Kauwgom
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Kauwgom - SPEED - verliefd worden op Sandra Bullock
jassonn
-
- 5303 messages
- 3234 votes
Verliefd worden op Sandra Bullock > Forces of Nature >Savannah
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
golf (zoals bij water) --> THE PERFECT STORM --> met de radio communiceren met een andere boot..
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
met de radio communiceren met een andere boot > Titanic > ruwe verstoring van het intieme moment van 2 geliefden (of ruimer: van mensen die elkaar lief hebben)
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
ruwe verstoring van het intieme moment van 2 geliefden (of ruimer: van mensen die elkaar lief hebben) --> LICENCE TO KILL --> Stinger raket..
Clydorn
-
- 161 messages
- 812 votes
Volgens mij is dit een lastige.
Valt wel mee..
Stinger raket -> TRUE LIES -> Paard-chase scene
flipsen
-
- 1696 messages
- 482 votes
Paard-chase scene -> Lord of the ring: The fellowship of the ring -> ik kan bijna niet wachten tot een bepaalde film op DVD uitkomt!
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
ik kan bijna niet wachten tot een bepaalde film op DVD uitkomt! > Gölge Oyunu (kennen jullie niet hè? Precies, omdat hij nog niet op DVD uit is. Niet eens op VHS.) > twee vrienden die na een ruzie uit elkaar gaan, maar na een tijdje merken dat ze toch niet zonder elkaar kunnen
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
twee vrienden die na een ruzie uit elkaar gaan, maar na een tijdje merken dat ze toch niet zonder elkaar kunnen - PEARL HARBOR - twee vrienden die verliefd worden op dezelfde vrouw
flipsen
-
- 1696 messages
- 482 votes
twee vrienden die na een ruzie uit elkaar gaan, maar na een tijdje merken dat ze toch niet zonder elkaar kunnen -> Lord of the Rings: The return of the king (alsnog! Maar waarschijnlijk was het de bedoeling dat iemand met deze film ging komen) -> Iemand met meerdere persoonlijkheden
jassonn
-
- 5303 messages
- 3234 votes
Twee vrienden die verliefd worden op de zelfde vrouw> Keeping the Faith> Regisseur speelt hoofdrol in z'n eigen film
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Valt wel mee..
Stinger raket -> TRUE LIES
Ja, zoiets onthoud ik niet. 
Clydorn
-
- 161 messages
- 812 votes
Regisseur speelt hoofdrol in z'n eigen film > Pulp Fiction
ehh.. speelt niet echt de hoofdrol
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
ehh.. speelt niet echt de hoofdrol
Ow sorry. Niet goed gelezen. Ik wis mijn bericht wel.
En zet dit daarvoor in de plaats:
Regisseur speelt hoofdrol in z'n eigen film > Braveheart > reus van een vent die er gevaarlijk uitziet (en die niet de hoofdrol speelt), maar eigenlijk gewoon heel aardig is
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.