- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Sympathiekste acteur/actrice
Sympathiekste acteur/actrice
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Voor de rest weet ik ook niet meer van de beste man hoor
.
Wat wel een beetje jammer was, was dat ie een stukje van Grease ging zingen. Daar moet ie nu toch wel overheen gegroeid zijn. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja haha letterlijk en figuurlijk. Zo leuk is hij nu niet meer qua looks 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat wel een beetje jammer was, was dat ie een stukje van Grease ging zingen. Daar moet ie nu toch wel overheen gegroeid zijn.
Beter dan Pim Verbeek en zijn volkslied
.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Stephen Fry 
Niet alleen een held maar ook nog eens een ontzettend sympathieke man. Wat zou ik graag eens een goed gesprek met hem willen hebben, wijntje erbij (the heck dat ik geen alcohol drink, voor Stephen maak ik wel een uitzondering!). 
Spirou
-
- 254 messages
- 0 votes
Leuke kerel die Stephen Fry. Hij doet veel voice-overs. Was hij niet de Chesire Cat in Alice in Wonderland? 
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Stephen Fry 
Niet alleen een held maar ook nog eens een ontzettend sympathieke man.
Ja, vind ik ook.
Ik hoop dat hij in 't echt ook een beetje is als in die leuke TV serie 'Kingdom' 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik heb hem natuurlijk nooit ontmoet, maar ik heb het vermoeden dat dat zo is. 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Benicio del Toro natuurlijk!
Erg intelligente en vriendelijke man. Is er ook zo één die altijd goed nadenkt voor hij wat zegt.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Volgens mij is Johnny Depp een hele sympathieke kerel. Ik lees regelmatig berichten over dat ie weer eens iemand van een straatrover heeft gered ofzo. Volgens mij is dat een hele goede kerel.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Volgens mij ook inderdaad.
Groot Neil Young-fan ook. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Johnny is knap en sympathiek, de droom van iedere vrouw. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Zal best een aardige man zijn, maar vind hem toch ook vaak erg vreemd hoor in zijn gedrag, moeilijk om hoogte van hem te krijgen.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
In gedrag niet toch? Over zijn kledingstijl valt wel wat te zeggen ja, maar ik heb nooit echt iets vreemds over Johnny gehoord.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Nou ik heb genoeg interviews van hem gezien dat hij raar zat te doen, heel afwezig was, zinnen zei die totaal niet klopte. Vooral als hij samen is met Burton, stelletje idioten
Vind ze wel leuk hoor daar niet van, maar wel een tikkeltje vreemd af en toe. En hij is ook niet altijd leuk en sexy, zoals op die foto dus 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Daar geef ik je gelijk in ja, wat een verschrikkelijke foto.
Johnny staat er trouwens wel een beetje bekend om hoor, dat hij stomme grappen uithaalt tijdens interviews. Zo was er ook iets tussen Michael Gambon en Johnny. Ik zal eens kijken of ik het kan vinden.
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Heb het gevonden hoor. Blijkt dus dat Michael Gambon dat hele verhaal verzonnen heeft in een interview.
Kan dat trouwens echt wel waarderen hoor, acteurs die interviewers voor de gek houden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Crews lijkt me ook wel een toffe kerel. Goede vriend van Gerard Butler ook. Dan moet je wel down to earth zijn.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Kan dat trouwens echt wel waarderen hoor, acteurs die interviewers voor de gek houden.
Ik ook hoor, moet ook altijd vreselijk lachen om het duo Depp / Burton! 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Ik ook hoor, moet ook altijd vreselijk lachen om het duo Depp / Burton!
YouTube - Johnny Depp and Tim Burton interview about Sweeney Todd
Interview met Depp en Burton 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Het zijn inderdaad een stelletje mongolen die twee
haha.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Terry is HILARISCH in White Chicks
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
YouTube - Johnny Depp and Tim Burton interview about Sweeney Todd
Interview met Depp en Burton
Ge-wel-dig filmpje
Depp is ook zo'n gigantische droogkloot. Ze kunnen allebei niet ophouden met lachen, echt heel grappig dat lachje ook van beide
Op deze manier waardeer ik hun beide steeds meer, en ze maken samen ook nog eens geweldige film 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat mens heeft volgens mij niet eens in de gaten dat ze haar gewoon compleet voor lul zetten en haar uitlachen 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
(embed)

Maar toch vind ik deze nog wel wat beter:
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Hahahaha.
Al zegt dit (beide filmpjes trouwens) natuurlijk niets over hoe sympathiek de acteur daadwerkelijk is. Hij speelt gewoon een leuke rol.