• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

Sympathiekste acteur/actrice

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

En wat te denken van good old Jimmy Stewart?

(afbeelding)

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Absoluut! Een meesterlijk acteur

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Actrices: Judi Dench, Vanessa Redgrave, Maggie Smith en Joan Plowright.

Acteurs: Michael Gambon, Peter O'Toole, Albert Finney en Ian Mckellen.

Chilli

• 69 messages
  • 571 votes

Johnny Depp deelt het meeste handtekeningen uit, da's toch sympathiek!

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Heb ergens gehoord dat Tom Hanks erg sympathiek zou zijn...

sangha

• 605 messages
  • 517 votes

robert englund moet ook echt heel sympathiek zijn. en johnny depp natuurlijk, omdat hij (zoals chili al zei) de meeste handtekeningen uitdeelt.

Koos

• 308 messages
  • 2255 votes

Leonardo DiCaprio lijkt me wel een telaxte peer, maar misschien zit ik er he-le-maal langs! Wie weet, ontmoeting komt er denk ik toch niet van

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dean Martin

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Eddie Cibrian

Joshua Jackson

Matthew mcConaughey

Johnny Depp

Jessica Simpson

Jennifer Aniston

Kate Hudson

Sandra Bullock

En nog wel meer maar dit kwam even naar boven...

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Rianneke_Dan wrote:

Jessica Simpson

Lijkt me absoluut niet sympathiek. Natuurlijk is het jouw mening, en die respecteer ik ook wel. Maar Jessica komt op mij nou niet echt over als een sympathieke actrice of een leuke, aardige vrouw..

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Gelukkig zijn meningen verschillend.

film_fan

• 20 messages
  • 30 votes

Emmy Rossum lijkt me erg sympathiek. Sandra Bullock lijkt me ook erg aardig. En dat meisje uit Highschool Musical ook, Vanessa nog wat.

Apocalypse Now

• 176 messages
  • 338 votes

...meryl streep denk ik

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Tim Robbins

Robert Duval

Morgan Freeman

Kevin Costner

Tom Hanks

Michael Clarke Duncan

John Rhys-Davies (gimli bij The Lord of the Rings)

James Stewart

John Cleese

Tom Hulce

De jammer genoeg overleden Elvis Presley

Zij lijken mij wel aardig.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Chilli wrote:

Johnny Depp deelt het meeste handtekeningen uit, da's toch sympathiek!

Voor mij eerder gemeen.

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

veron35 wrote:

...

Tom Hanks

...

John Rhys-Davies (gimli bij The Lord of the Rings)

...

Tom hanks is een kwal geworden sinds hij zich groot voelt bij spielberg, en ervoor was hij een kwal omdat hij wel bekken moest trekken om op te vallen.

Rhys-davies is nu eens allesbehalve sympathiek... maar je hebt z'n retoriek omtrent het verdedigen van Europa tegen de teloorgang van de judeo-christelijke cultuur waarschijnlijk niet gehoord.

Geef mij maar Michael j Fox en terrence hill.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

gondwana wrote:

(quote)

Tom hanks is een kwal geworden sinds hij zich groot voelt bij spielberg, en ervoor was hij een kwal omdat hij wel bekken moest trekken om op te vallen.

Rhys-davies is nu eens allesbehalve sympathiek... maar je hebt z'n retoriek omtrent het verdedigen van Europa tegen de teloorgang van de judeo-christelijke cultuur waarschijnlijk niet gehoord.

Geef mij maar Michael j Fox en terrence hill.

Dat wist ik niet. Aan die andere 2 had ik nog niet gedacht. Maar die komen ook wel aardig over.

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

veron35 wrote:

(quote)

Dat wist ik niet. Aan die andere 2 had ik nog niet gedacht. Maar die komen ook wel aardig over.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

John Travolta. Ik zag hem gister ook weer bij de Socceroos, wat een geweldige doodnormale kerel is dat toch.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Leuke vent ja Die heeft ook al heel wat meegemaakt in zijn leven, en nu word hij toch weer papa, wel leuk voor hem!

Weet je wie ook zo lekker normaal schijnt te zijn? Richard Gere, een kennis van mij had hem ontmoet en hij bleek echt super aardig en relaxed te zijn. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

John Travolta. Ik zag hem gister ook weer bij de Socceroos, wat een geweldige doodnormale kerel is dat toch.

Hmm.. ja, bij dat moment had ik een beetje dubbel gevoel.

Op zich vind ik het ook een prima kerel, tijdje geleden was ie nog bij Ross op de BBC, maar volgens mij heeft de man helemaal niks met voetbal en dan vind ik het een beetje ongeloofwaardig overkomen.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Michael Fassbender en Ewan Mcgregor zijn erg sympathiek.

Maar ook Ewan kent zijn grenzen natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Don Dijk wrote:

(quote)

Hmm.. ja, bij dat moment had ik een beetje dubbel gevoel.

Op zich vind ik het ook een prima kerel, tijdje geleden was ie nog bij Ross op de BBC, maar volgens mij heeft de man helemaal niks met voetbal en dan vind ik het een beetje ongeloofwaardig overkomen.

Lijkt me sterk, is altijd nauw betrokken geweest bij de socceroos en zit ook vaak bij wedstrijden van de MLS en de PL. Was vier jaar geleden ook nog de piloot van hun volgens mij.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Hij is in opdracht van een of andere sponsor daar toch? En die sponsor die sponsort hem weer met zn vliegtuigen ofzo.

En dat hij altijd nauw betrokken is bij de Socceroos lijkt me ook sterk, aangezien het een Amerikaan is. Maar goed, ik kan het uiteraard mis hebben.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Sympathieke... hmm. George Clooney en Will Smith zijn de eerste die in me opkomen.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Don Dijk wrote:

Hij is in opdracht van een of andere sponsor daar toch? En die sponsor die sponsort hem weer met zn vliegtuigen ofzo.

Hiddink zei destijds dat hij al jaren de socceroos in de gaten houdt.

En dat hij altijd nauw betrokken is bij de Socceroos lijkt me ook sterk, aangezien het een Amerikaan is. Maar goed, ik kan het uiteraard mis hebben.

Hij heeft er natuurlijk een tijd gewoond omdat zijn vrouw Kelly Preston daar ook heeft gewoond. Ze hebben daar ook twee huizen staan, een binding met het land is dan ook niet zo vreemd.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ok, nou kijk dat wist ik dus niet. Leerzaam ochtendje zo.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Voor de rest weet ik ook niet meer van de beste man hoor .

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Het zal vast een aardige vent zijn, maar ik krijg altijd een naar gevoel bij mensen die zich bezighouden met de Scientology Kerk. Ik heb het niet zo op sektes.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Maar dan kan hij nog wel sympathiek zijn, ook al houd hij zich met die Kerk bezig En daar gaat het om toch, wat hij verder doet moet hij zelf weten, maar zoals ik hem zie op tv en interviews lijkt me het een aardige en normale man.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.