- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Sympathiekste acteur/actrice
Sympathiekste acteur/actrice
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
En wat te denken van good old Jimmy Stewart?

catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Actrices: Judi Dench, Vanessa Redgrave, Maggie Smith en Joan Plowright.
Acteurs: Michael Gambon, Peter O'Toole, Albert Finney en Ian Mckellen.
Chilli
-
- 69 messages
- 571 votes
Johnny Depp deelt het meeste handtekeningen uit, da's toch sympathiek!
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Heb ergens gehoord dat Tom Hanks erg sympathiek zou zijn...
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
robert englund moet ook echt heel sympathiek zijn. en johnny depp natuurlijk, omdat hij (zoals chili al zei) de meeste handtekeningen uitdeelt.
Koos
-
- 308 messages
- 2255 votes
Leonardo DiCaprio lijkt me wel een telaxte peer, maar misschien zit ik er he-le-maal langs! Wie weet, ontmoeting komt er denk ik toch niet van 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Eddie Cibrian
Joshua Jackson
Matthew mcConaughey
Johnny Depp
Jessica Simpson
Jennifer Aniston
Kate Hudson
Sandra Bullock
En nog wel meer maar dit kwam even naar boven...
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Jessica Simpson
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Gelukkig zijn meningen verschillend.
film_fan
-
- 20 messages
- 30 votes
Emmy Rossum lijkt me erg sympathiek. Sandra Bullock lijkt me ook erg aardig. En dat meisje uit Highschool Musical ook, Vanessa nog wat.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Tim Robbins
Robert Duval
Morgan Freeman
Kevin Costner
Tom Hanks
Michael Clarke Duncan
John Rhys-Davies (gimli bij The Lord of the Rings)
James Stewart
John Cleese
Tom Hulce
De jammer genoeg overleden Elvis Presley
Zij lijken mij wel aardig.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Johnny Depp deelt het meeste handtekeningen uit, da's toch sympathiek!
Voor mij eerder gemeen. 
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
...
Tom Hanks
...
John Rhys-Davies (gimli bij The Lord of the Rings)
...
Tom hanks is een kwal geworden sinds hij zich groot voelt bij spielberg, en ervoor was hij een kwal omdat hij wel bekken moest trekken om op te vallen.
Rhys-davies is nu eens allesbehalve sympathiek... maar je hebt z'n retoriek omtrent het verdedigen van Europa tegen de teloorgang van de judeo-christelijke cultuur waarschijnlijk niet gehoord.
Geef mij maar Michael j Fox en terrence hill.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Tom hanks is een kwal geworden sinds hij zich groot voelt bij spielberg, en ervoor was hij een kwal omdat hij wel bekken moest trekken om op te vallen.
Rhys-davies is nu eens allesbehalve sympathiek... maar je hebt z'n retoriek omtrent het verdedigen van Europa tegen de teloorgang van de judeo-christelijke cultuur waarschijnlijk niet gehoord.
Geef mij maar Michael j Fox en terrence hill.
Dat wist ik niet. Aan die andere 2 had ik nog niet gedacht. Maar die komen ook wel aardig over.
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Dat wist ik niet. Aan die andere 2 had ik nog niet gedacht. Maar die komen ook wel aardig over.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
John Travolta. Ik zag hem gister ook weer bij de Socceroos, wat een geweldige doodnormale kerel is dat toch.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Leuke vent ja
Die heeft ook al heel wat meegemaakt in zijn leven, en nu word hij toch weer papa, wel leuk voor hem!
Weet je wie ook zo lekker normaal schijnt te zijn? Richard Gere, een kennis van mij had hem ontmoet en hij bleek echt super aardig en relaxed te zijn. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
John Travolta. Ik zag hem gister ook weer bij de Socceroos, wat een geweldige doodnormale kerel is dat toch.
Hmm.. ja, bij dat moment had ik een beetje dubbel gevoel.
Op zich vind ik het ook een prima kerel, tijdje geleden was ie nog bij Ross op de BBC, maar volgens mij heeft de man helemaal niks met voetbal en dan vind ik het een beetje ongeloofwaardig overkomen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hmm.. ja, bij dat moment had ik een beetje dubbel gevoel.
Op zich vind ik het ook een prima kerel, tijdje geleden was ie nog bij Ross op de BBC, maar volgens mij heeft de man helemaal niks met voetbal en dan vind ik het een beetje ongeloofwaardig overkomen.
Lijkt me sterk, is altijd nauw betrokken geweest bij de socceroos en zit ook vaak bij wedstrijden van de MLS en de PL. Was vier jaar geleden ook nog de piloot van hun volgens mij.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Hij is in opdracht van een of andere sponsor daar toch? En die sponsor die sponsort hem weer met zn vliegtuigen ofzo.
En dat hij altijd nauw betrokken is bij de Socceroos lijkt me ook sterk, aangezien het een Amerikaan is. Maar goed, ik kan het uiteraard mis hebben.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Sympathieke... hmm. George Clooney en Will Smith zijn de eerste die in me opkomen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hij is in opdracht van een of andere sponsor daar toch? En die sponsor die sponsort hem weer met zn vliegtuigen ofzo.
Hiddink zei destijds dat hij al jaren de socceroos in de gaten houdt.
Hij heeft er natuurlijk een tijd gewoond omdat zijn vrouw Kelly Preston daar ook heeft gewoond. Ze hebben daar ook twee huizen staan, een binding met het land is dan ook niet zo vreemd.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ok, nou kijk dat wist ik dus niet. Leerzaam ochtendje zo. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Voor de rest weet ik ook niet meer van de beste man hoor
.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Het zal vast een aardige vent zijn, maar ik krijg altijd een naar gevoel bij mensen die zich bezighouden met de Scientology Kerk. Ik heb het niet zo op sektes. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Maar dan kan hij nog wel sympathiek zijn, ook al houd hij zich met die Kerk bezig
En daar gaat het om toch, wat hij verder doet moet hij zelf weten, maar zoals ik hem zie op tv en interviews lijkt me het een aardige en normale man.