- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Sympathiekste acteur/actrice
Sympathiekste acteur/actrice
Debra
-
- 44 messages
- 425 votes
Wie vinden jullie de sympathiekste acteur en actrice?
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Daan Schuurmans is in ieder geval heel erg aardig!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Jennifer Aniston zeker weten de liefste en sympathiekste actrice!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
James Stewart 
Ik geloof ook dat hij erg sympathiek was in het echt. Hij straalt het ook uit.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ja, dat denk ik ook The One Ring.
En ik wil daar graag nog Gregory Peck, Audrey Hepburn en Jean Arthur aan toevoegen.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Robert Englund is zonder twijfel één van de meest sympathieke acteurs die je kunt ontmoeten. Echt een géweldige man, heel vriendelijk! 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
John Wayne, de racist...
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Marilyn Monroe 
Marilyn is een leuke vrouw ja!
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes

soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Wie mij nou echt sympathiek lijkt.
- Reese Witherspoon.
- Olivia Newton-John.
- Sandra Bullock.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Marilyn Monroe 
Zij schijnt toch absoluut niet sympathiek geweest te zijn. Eerder een moeilijke persoonlijkheid.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ze is erg sympathiek alleen heeft ze een slechte reputatie. Ze heeft zich wel eens onprofessioneel gedragen maar dat kwam puur door het gevecht die ze met zichzelf vocht.
Norma Jean was een enthousiaste, sympathieke vrouw die nooit naast haar schoenn gelopen heeft. Dat ze zich op professionbeel vlak niet altijd zich van haar beste kant liet zien hoeft niets te zeggen over haar persoonlijkheid.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Ze is erg sympathiek alleen heeft ze een slechte reputatie. Ze heeft zich wel eens onprofessioneel gedragen maar dat kwam puur door het gevecht die ze met zichzelf vocht.
.
En dat lijkt me dan toch een stukje persoonlijkheid dat niet op iedereen meteen even sympathiek over komt...
Maar niemend is perfect en ik denk zeker dat ze verder vooral een hele warme,gevoelige persoonlijkheid was. 
Ik vind het verder lastig om acteurs als wel of niet sympathiek te beoordelen. Sandra Bullock komt aardig over, maar dat komt misschien gewoon door de aardige rollen die ze speelt.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Hmm, ik las laatst een interview met Billy Wilder en hij noemde haar tijdens de opnames van Some Like It Hot vaak onhandelbaar. Eerlijk gezegd komt ze op mij ook niet bijzonder sympathiek over.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Laat ik hier ook nog even de geweldig sympathieke (en vreselijk onderschatte) acteur Jeffrey Wright noemen. 
En David Bowie geldt natuurlijk ook als acteur, en dat is ook een ontzettend leuke vent! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik las laatst een interview met Billy Wilder en hij noemde haar tijdens de opnames van Some Like It Hot vaak onhandelbaar. Eerlijk gezegd komt ze op mij ook niet bijzonder sympathiek over.
Dat snap i kook wel en wat Wilder zei klopt ook. Er zat een groot verschil tussen Marilyn's ware persoonlijkheid en de persoonlijkheid van de superster. Ze had als het ware een muur om haar heen getrokken omdat ze had ontdekt dat de filmwereld een koel wrede hypocriete wereld was. Dat heeft haar uiteindelijk ook kapot gemaakt.
Mocht je toch ooit die warme zachte persoonlijkheid willen aanschouwen van Monroe, dan raad ik je de docu Marilyn's Man aan. Een mooie hartverscheurende en aangrijpende docu.
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Natalie Portman, een schatje 
zeker als je garden state heb gezien
Hilarious
-
- 1856 messages
- 2234 votes
Ik vind Hilary Duff ook heel sympathiek! 
nummervlinder
-
- 1463 messages
- 365 votes
Ik vind dat Anne Hathaway op vrijwel veel foto's sympathie uitstraalt

Meestal toch altijd wel zo'n big smile enzo.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Vind haar op die foto erg veel lijken op The Joker uit Batman..
sympathiekste.. dan ga ik voor Amy Smart en Scarlett Johansson.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Zag haar in maar 1 film en begrijp niet dat de dame zo polulair is. Uitstraling van een model en tv-actrice.
nummervlinder
-
- 1463 messages
- 365 votes
Pfff, zo populair is ze ook weer niet. En slecht is ze toch ook niet echt, vind ik...
Pvt. Sanders
-
- 108 messages
- 0 votes
Hmm in ieder geval Jack Spijkerman zou niet in aanmerking komen 
Ben 'm onlangs een keer tegen gekomen in het Aviodrome met z'n kind hij stond alleen maar te Chagerijnen..