- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Welke acteurs/actrices heb jij al ontmoet?
Welke acteurs/actrices heb jij al ontmoet?
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Rutger Hauer (acteur Turks Fruit)
Hoe was dat?
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Laus Steenbeeke (Flodder (Hennie), 't Schaep Met De 5 Pooten), Klokhuis) is ooit eens na een voorstelling bij ons backstage gekomen, vriendelijke man!
Herman Finkers (Het verhaal van Kees, van Jonge Leu en Oale Groand, Baantjer) heb ik ooit ontmoet in een kerk. Voordat hij een toespraak deed, een kameraad van me had me daar "achter de schermen" gekregen, waarna hij mijn Herman Finkers DVD box signeerde (H: "Dennis? is dat met de "E" van "Eduard?"). Het mooiste aan die ontmoeting was zijn reactie toen ik zei dat ik cabaretier wou worden, hij zei met een twinkeling in z'n ogen "Ja! da's mooi!"
Betreffende cabaretiers; vorige week ben ik Jan Jaap Van Der Wal tegen gekomen in Enschede, hij heeft een heel leuk onzinnig verhaal voor mij ondertekend, ook een heel erg vriendelijke man!
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
Hoe was dat?
Hij was heel aardig. Hij roepte "hey Floris!" toen iemand een foto van ons nam. Hij vertelde ook dat hij Zwartboek verschrikkelijk vond.
-jack_sparrow-
-
- 823 messages
- 1158 votes
niet echt internationale acteurs maar ik heb ze wel ontmoet :
KOen de Bouw , Kevin Janssens, Ludo Busschots ,
Allemaal uit Windkracht 10: Koksijde resque.
RealMovieFan
-
- 96 messages
- 19 votes
Carice van Houten 2 keer ontmoet tijdens signeersessies
Das echt een lieve en mooie meid *zucht*
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Vandaag:
Gtst acteur Joris Putman
en
Regisseur Jean Van Der Velde
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ik heb Hilary Duff een keer gezien, de vonk sloeg direct over (*zucht*)
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ik ben alleen Peter Jan Rens ooit tegen het lijf gelopen in Den Bosch. Ik was toen 7 of zo en helemaal gek van De Grote Meneer Kaktus Show. Ik heb hem toen nog een hand gegeven...
murtcelP
-
- 393 messages
- 962 votes
Coen van Vrijberghe de Coningh en Tatjana Simic, premiere van Flodder 3.
Frank Lammers en Peggy Jane De Schepper, premiere Nachtrit.
Lilyroos
-
- 177 messages
- 191 votes
Ik heb John Voigt ontmoet op mijn stage aan de Belgische kust. Ik heb hem 1 maand lang ontbijt geserveerd tijdens de opnames van een film "A dog of Flanders". Lieve man. Spijtig genoeg wist ik toen niet dat hij zo bekend was.
Antje De Boeck (Belgische Actrice) op mijn werk tijdens de Gentse Feesten.
niethie
-
- 7319 messages
- 7239 votes
Winston post uit gtst, brainpower en bart de graaf
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Tja, wat is 'ontmoet', hé...
"Hello mr Cronenberg, love your work. thanks!"
als dat ontmoeten is dan:
Cronenberg
Viggo Mortensen
Rosanna Arquette
Juliette Binoche
Dirk Roofthooft
JohnRhys-Davies
David Carradine
Warwick Davies
major Briggs van TwinPeaks, ben z'n echte naam vergeten.
Robert Englund
Jean Claude Vandamme
En met Jan Decleir hele avond gepraat terwijl hij jenevers aant zuipen was.
Manschot
-
- 152 messages
- 0 votes
Nou niet echt ontmoet maar wel 2 meter vanaf gestaan!
John Noble, de man die ook Denethor speelde in Lord of the Rings.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Is die nog goed op de been?
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
Is die nog goed op de been?
Ja hoor, nog goed fit voor iemand in de 90.
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
Gisteren: Meredith Baxter-Birney, Michael Gross en Michael J. Fox.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik woon in Nederland idd en zie (bijna) nooit geen bekende.
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
Hoe kom jij die allemaal tegen dan?
Bij film screenings, boek signings, feestjes, recepties, talk shows...
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Bij film screenings, boek signings, feestjes, recepties, talk shows...
Zo te lezen een leuke baan 
Mag ik vragen wat je precies voor werk doet?
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
Dat komt allemaal na werk en in het weekend. Ik heb een gewone kantoorbaan.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Gisteren: Meredith Baxter-Birney, Michael Gross en Michael J. Fox.
.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Vandaag kwam ik voor de tweede keer in mijn leven een filmbekendheid tegen en net als de vorige keer gebeurde dat weer geheel onverwacht en ongepland.
Ik stond voor het AFFF rustig in Tuschinski te wachten tot de zaal open ging waar de film 5 Centimeters Per Second vertoond zou gaan worden. Ineens gaat de zaal ernaast open en ontstaat er een hoop tumult. Schreeuwende en nerveuze mensen vullen de gang; er worden een hoop foto's gemaakt en ik wordt bijna platgedrukt tegen de muur, terwijl ik probeer te voorkomen dat ik op een van de foto's terecht kom. Het duurt een minuutje voordat ik in de gaten heb wat hier allemaal in Godsnaam aan de hand. Maar toen plotseling besefte ik dat die vent die tegen me aangeduwt staat wel verdacht veel op Tim Burton lijkt. En jawel, het was uiteraard de bekende regisseur, die ietwat nerveus maar toch goedlachs handtekeningen uitdeelde en met verschillende enthousiaste fans op de foto ging.
Ik heb zelf geen woord tegen hem gezegd en de gedachte om een handtekening te vragen kwam nauwelijks in me op. Ik ben dan ook geen fan van de man, hoewel ik sommige films van hem kan waarderen. Maar ik vond deze situatie vooral leuk omdat ik de ironie er van in kon zien. Op de opleiding filmwetenschappen die ik doe is onder de studenten Tim Burton ongetwijfeld de meest populaire regisseur en veel van mij studiegenoten werken momenteel aan een werkstuk over de man (ik niet overigens). Ik ken een aantal mensen daar die graag Burton eens ontmoet hadden en die ook gepoogd hadden kaartjes te krijgen voor zijn bezoek aan het AFFF. Een vriendin van mij was zelfs net te laat. Ik heb zelf niet eens geprobeerd kaartjes te krijgen, maar loop hem zowat letterlijk tegen het lijf. Erg grappige ervaring vond ik.
smiley3
-
- 8 messages
- 0 votes
Tim Burton
Antonio Banderas
Cameron Diaz
Mike Myers
Tygo Gernandt
Sophie Hilbrand
Angela Schijf
en nog een zooi Nederlandse, maargoed, als je bij 1 premiere geweest bent heb je al meteen een heel rijtje.