- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Welke acteurs/actrices heb jij al ontmoet?
Welke acteurs/actrices heb jij al ontmoet?
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Tijdens Eurosonic heb ik Ellen ten Damme ooit eens in de Vera te Groningen ontmoet. Als ik vrienden moet geloven heb ik toen hele gesprekken met haar gehad. Ik was echter zo dronken als een tor en herinner me er zelf geen ruk meer van. Jammerlijk. Ik weet nog wel dat ik haar klein vond. Of eigenlijk; dat ik haar groter had verwacht.
Als we het verder over ontmoeten hebben, dan zou ik, ook al is ze niet echt een actrice, Nicolette Kluijver (BNN - Spuiten en Slikken) wel eens tegen willen komen. Die vind ik zóó ontzettend schattig, leuk en cool. Bovendien is ze mijn 'free ticket'. Waarschijnlijk kom ik echter niet verder dan wat kansloos gebrabbel als ik haar tegen d'r heerlijke lijf zou lopen. Zelfs als ik dan nuchter ben!
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Bovendien is ze mijn 'free ticket'.
Haha, die zijn altijd oke om tegen te komen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Voornamelijk muzikant en composer, maar ook actief als acteur: Nick Cave. 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
In mijn jongen jaren heb ik ooit met mijn mond vol tanden, bij een verlaten gate op schiphol, even alleen met Jane Seymour gestaan. En dat terwijl ik de week ervoor "Somewhere in Time" had gezien.

Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Sereen... of mysterieus zijn betere woorden... 
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Leuk om te horen...
Mijn neef heeft onlangs met Giovanni Ribisi een uitbundig gesprek zitten voeren met hem in de gate van LAX,wel tof om te horen.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Was ze in het echt ook zo "dromerig"?
Ze heeft wel een 'bitchy' reputatie. 
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Geen enkele nog... Op mijn ex-vriendin na dan, die kon ook goed acteren
.
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13392 votes
Namens het Filmmuseum ben ik de afgelopen maanden voor interviews thuis geweest bij regisseurs Frans Weisz en Nouchka van Brakel, en producenten Frans Rasker en Matthijs van Heijningen.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Leuk!
En..rookt van Heijningen nog steeds sigaren?
Ik heb hem zelden zonder gezien denk ik.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Leuk!
En..rookt van Heijningen nog steeds sigaren?
Ik heb hem zelden zonder gezien denk ik.
Alleen als hij voor een camera staat.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Ik vroeg mij al af hoe hij zo oud was geworden met zijn rookgedrag, maar het is meer een image ding dus, haha 
Karl van H.
-
- 2808 messages
- 2251 votes
Toen ik een klein jongetje was heb ik eens Jeroen Krabbé in de Bijenkorf in Eindhoven gezien!
Ik wist toentertijd niet wie Jeroen Krabbé was, dat maakte het wel wat minder 
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13392 votes
Ik vroeg mij al af hoe hij zo oud was geworden met zijn rookgedrag, maar het is meer een image ding dus, haha
absoluut! Hij heeft er enorm veel schik in om in het openbaar de producent te 'spelen'
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
@ Poisonthewell:
Gaat hem goed af.
Acteertalent? 
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Jackie Chan, jaren geleden bij de opening van een drakenboot race.
In eerste instantie was hij totaal onherkenbaar omdat hij een dusdanig grote zonnebril op had dat het iedere willekeurige aziaat had kunnen zijn. Na de opening stonden er uiteraard rijen met fans die (toen nog) videohoezen gesigneerd wilden hebben. Daar bleek meneer Chan totaal niet van gecharmeerd te zijn. Zo leuk en grappig als hij in films doet is hij in werkelijkheid dus totaal niet!
Jorrick van Wageningen schijnt mijn achterneef te zijn, maar die heb ik dan weer nog nooit persoonlijk ontmoet voor zo ver ik weet....
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Geen.
Ik heb wel 2x Jordy van Loon (toch enigszins een BNer) geholpen met dingen kopen in de FRS (of ik er blij van moet worden is een ander vraag). 1ste keer toen die voor me stond wist ik niet wie die was, maar m'n collega's wel. Hij kocht toen een Steven Seagal film en omdat Seagal films meestal 16+ zijn vroeg ik natuurlijk om z'n legitimatie en toen zag ik z'n naam staan.
Helaas werk ik niet in de filmindustrie, dus ik heb geen bekende acteur of actrice gezien, al zou ik heel veel willen ontmoeten.
ibendb
-
- 5034 messages
- 3212 votes
Al een paar Belgische acteurs/acrices.
Daisy Thys, toen ik naar de musical "Annie" ben gaan kijken, de show was gedaan en we kwamen haar tegen. Vlug eens gevraagd of we op de foto met haar of de foto mochten.
Michael Pas, bij de audities van Buitenspel kwamen we hem tegen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Sofia Vergara (Modern Family) ontmoet in New York. Wel maar kort, en ze zei maar één zin: 'Hiiiiiii how you doin' todaaaaay?'' maar half stotterend en blozend heb ik haar wel antwoord gegeven.

Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Geen.
Ik heb wel 2x Jordy van Loon (toch enigszins een BNer) geholpen met dingen kopen in de FRS (of ik er blij van moet worden is een ander vraag).
Vreselijk figuur.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Er staat nergens in de topic naam dat het om bekende acteurs moet gaan hè? Perry Mulder (bij sommigen misschien wel bekend als een van zijn meerdere alter-ego's) mag ik tot een van mijn vrienden rekenen. Momenteel zijn ze de film 'Fine' aan het draaien.
Uzza_Sparta
-
- 1195 messages
- 2138 votes
Sean Connery 
Hij had mijn stoel genomen bij de premiere op Edinburgh Festival 5 jaar geleden van de intussen bekroonde productie BLACK WATCH
Black Watch (play) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes

Nou topic kan gesloten worden denk ik, zal niet snel iemand komen die iemand ontmoet die Sean Connery overtreft... 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Sean Connery 
Hij had mijn stoel genomen bij de premiere op Edinburgh Festival 5 jaar geleden van de intussen bekroonde productie BLACK WATCH
Black Watch (play) - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Haha geweldig, zou die legende graag ontmoeten.
Wat deed je toen? Stoel teruggeëist? 
Net als deze mevrouw, die in het stadion van Chelsea merkte dat iemand op haar plek zat...toevallig de trainer van de club 
Uzza_Sparta
-
- 1195 messages
- 2138 votes
.... Wat deed je toen? Stoel teruggeëist?
nee, we hebben uiteindelijk gewoon onze stoelen gewisseld. Hij wilde eigenlijk in mijn stoel omdat ik naast iemand zat die hij ook wilde zien. Volgens mij waren ze allerbij betrokken bij de jury van Edinburgh Festival, en deze show was uiteindelijk de grote winnaar geworden.
Ik had wel een grapje met hem gemaakt dat ik dat geen probleem vond aangezien hij nu een ridder (knight/Sir) was 
Number23
-
- 8638 messages
- 5676 votes
Ik heb Christian Bale gezien(van dichtbij
) in Newcastle paar weken voor de release van Batman Begins, niet gesproken.
Maar het mooiste verhaal vind ik zelf toen ik met school op reis naar Londen ging en ik met een groepje klasgenoten moest rennen om de metro te halen. In mijn haast zag ik in mijn ooghoek een blonde dame passeren met een bekend gezicht. Ik stopte en liep terug voor bevestiging en ja hoor, het was Rosamund Pike!!! Die had ik natuurlijk in die Bond-film gezien en paar weken daarvoor in Doom.
Ik heb haar staande gehouden en ondanks dat we beiden haast hadden, nog flink een tijdje staan praten. Ze was zeer verrast, gecharmeerd en gevleid(haar eigen woorden
) en ikke harstikke trots. Bekend was ze natuurlijk nog niet echt en dan komt er zo'n 18, 19 jarig manneke uit Nederland vertellen dat tie fan is.
Mijn klasgenoten hadden geen idee wie ze was, foto heb ik niet meer, maar blij dat ik was!!
Maar hee, ik zou zelfs enthousiast worden van Tom Green.....
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Heb ooit leuke gesprekken gevoerd en een kopje koffie gedronken met Roman Polanski en Robert Wise. Telt dat ook? 
Number23
-
- 8638 messages
- 5676 votes
Telt zeker!! Maar ik heb net alles doorgelezen en mijn verhaaltje valt in het niets eigenlijk. Vergelijk het met de acteurs die andere mensen hebben ontmoet pfff