• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.264 votes
Profile

Welke acteurs/actrices heb jij al ontmoet?

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

-Bruce Willis

-Tygo Gernandt

-bijna iedereen uit Zoop

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

Bruce Willis

Waar heb je die ontmoet???

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5736 votes

Ik ben een keer naar new star con geweest voor David Carradine (grote Kill Bill fan). Jammer eigenlijk, want mijn mening over hem zal nu negatief blijven. Ondanks het geld, vind ik nsc erg leuk, en ik kijk meestal ook meer en neem van de interessante een krabbel mee (Matrix Twins, Robert Englund). Maar het ironische is, dat ik Birgit Schuurman tegen kwam op new star con (zij was daar dus als gast). Erg grappig om een (oké, nationale, maar toch...) beroemdheid tegen te komen. Ze was erg beleefd, ze had totaal geen last van die arrogantie (die een zekere Carradine wel had).

Ook heb ik een keer fanmail gestuurt naar Alyssa Milano en kreeg een handtekening via de post van haar

En die evenement in het stadion in Kerkrade zijn ook erg leuk. Jammer dat dat gecancelled is.

Oja, ik ging een keer naar Hind (paar jaar terug al) toen ik hoorde dat ze in de buurt een optreden + handtekeningen sessie gaf in de V&D.

En toen ik bij Circus Waltz was, mislukte een stunt van Barry (Atsma) en viel hij op mij. Daardoor stapte hij later nog op me af voor zijn excuses en heb ik natuurlijk om een handtekening en foto gevraagt hè

Maar tot nu toe is de enige beroemdheid die ik echt ongeplant tegen het lijf liep, Birgit.

peter74

• 643 messages
  • 3257 votes

Ik ben een keer in Los Angeles in 2002 naar een TV opname van de Drew Carrey Show geweest in principe vind ik het maar een flauwe comedy maar wilde wel een keer meemaken om zo'n opname bij te wonen

saiko

• 150 messages
  • 0 votes

Bas van Toor oftewel `Bassie` en Hans van der Togt.

Dolphfan

• 168 messages
  • 33 votes

Ik ga binnenkort Steven Seagal ontmoeten. Tijdens een meet and greet die hij geeft na zijn concert!

sherena

• 261 messages
  • 123 votes

Dorro Pesh van warlock (dacht op Dynamo, jaren geleden)

sherena

• 261 messages
  • 123 votes

Heb ook onze Josje Verstappen bijna onder mijn paard gehad, toen die in het bos was aan het mounten biken enkele jaren geleden. heeft (of had?) bij ons in de buurt een cartcentrum

sherena

• 261 messages
  • 123 votes

in 2001 heb ik in Maastricht in het Mecc een hele meute shaolin monnikken gezien en effe gebabbeld via de manager (sprak gelukkig Duits) Heb ook handtekeningen gekregen.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Dolphfan wrote:

Ik ga binnenkort Steven Seagal ontmoeten. Tijdens een meet and greet die hij geeft na zijn concert!

Concert? Was het wel een beetje leuk?

Helaas heb ik nog nooit acteurs ontmoet. Ik had Gerard Soeteman kunnen ontmoeten als ik het had geweten, want hij gaf een lezing in Gouda.

Maar dat is geen acteur..

Ik weet wel dat ik het echt geweldig zou vinden om wat acteurs/actrices te ontmoeten.

- Johnny Depp natuurlijk..

- George Clooney.

- Kate Winslet.

- Leonardo Di Caprio.

De 5 acteurs van de Brat Pack film the Breakfast Club....

En zo kan ik wel 2 bladzijden vol typen met namen..

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

Jean Claude Van Damme

David Schwimmer

Falkor

• 45 messages
  • 0 votes

nick: uit GTST

en wie ik heel graag wil ontmoeten is:

LEONARDO DICAPRIO

Piovan

• 24 messages
  • 75 votes

Jean Claude van Damme, zijn ouders wonen hier dichtbij.

GerwinF

• 1643 messages
  • 0 votes

Morgan Freeman en Reverend Cleophus James (James Brown)

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Een hele eer was het ontmoeten van kinder-kwal Bassie en laatst kwam ik Derek de Lint tegen.

by_the_way

• 3792 messages
  • 504 votes

Hoezo 'Kinder Kwal' kinderen blijken hem nog steeds te mogen en het is zijn werk..

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Laatst waren Grad Damen (geen acteur, i know...) en John Williams (niet de componist, helaas... de acteur/presentator) bij ons in de winkel... De laatste heeft ook eens een schoolfeest gepresenteerd van de break out.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

IcU wrote:

en John Williams (niet de componist, helaas... de acteur/presentator)

Fijn dat je het nog even uitlegt

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Ronnie James Dio speelt in de nieuwe Tenacious D. film, en tsja die heb ik dan weer live gezien . Echt een klein mannetje! maar een bijzonder krachtige stem!

Koos

• 308 messages
  • 2255 votes

Hmm, Kheb ooit George Clooney en Gary Busey gezien in Warner Brothers in LA, kom helaas niks aan Clooney vragen aangezien er alleen maar vrouwen aan het schreeuwen waren!! Ook op de set van Friens gelopen, helaas die dag geen opnamen.. (snik!)

thomzi50

• 1991 messages
  • 2527 votes

Ik zie geregeld Nederlandse acteurs en regisseurs, maar Amerikaanse bekendheden heb ik geloof ik nog nooit gezien. Hecht er ook niet zo veel waarde aan eigenlijk, ook al is het natuurlijk wel heel speciaal een echt grote acteur te zien

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Afgelopen paar weken:

gezien: Cameron Diaz, Justin Timberlake, Jake Gyllenhaal, Jimmy Fallon

ontmoet: David Lynch

Trinzle

• 2 messages
  • 0 votes

wooow... zo veel?

hoe? waar?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

streeter wrote:

*jaloers*

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

streeter wrote:

Cool Ik vind m altijd op dat seven up mannetje Fido dido lijken

matthijs_013 wrote:

Oja, ik ging een keer naar Hind (paar jaar terug al) toen ik hoorde dat ze in de buurt een optreden + handtekeningen sessie gaf in de V&D.

Hehe, toen in de tijd dat ze in de finales zat ging ik een keer met een paar andere jongens uit de buurt in de ochtend naar 't zwembad hier in Gouda. Meestal is 't hele zwembad dan leeg op een paar oude mensen na, dus dan kun je oneindig vaak van de glijbaan. Maar goed, op een gegeven moment kijken we zo naar die oudere mensen die daar zwommen, zagen we in een keer Hind baantjes trekken met een vriendin. Maarja, verder niet zo boeiend, dus toen gingen we weer verder zwemmen.

neh

• 3 messages
  • 58 votes

ik heb Cees Geel een keer in de metro in amsterdam gezien en ik moest een keer optreden na Antonie Kamerling en voor de Venga Boys.. haha, lekker boeiend

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Aardige vent die Antonie Kamerling, ik heb gefigureerd in wat scenes met hem (en Cas Janssen) in All Stars de serie.

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

afgelopen 2 weken:

Bobby Di Cicco (acteur The Big Red One)

John Boorman (regisseur Deliverance)

Stephen Colbert (acteur Strangers with Candy)

Rutger Hauer (acteur Turks Fruit)

Robert Carradine (acteur Revenge of the Nerds)

ook naast de weduwe van Lee Marvin in de bioscoop gezeten.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

niemand maar hoop ooit eens wel iemand te ontmoeten

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.