- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante acteur
De meest irritante acteur
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Wanda Sykes. Best verrassend dat die nog niet eerder is genoemd.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
wanda vind ik wel ok...hoewel ik wel snap dat je haar noemt. en dat je de 1e bent....ze is niet zo bekend in nl I guess? ik vind haar zo grappig als ze zelf denkt. maar ook niet meest irritant, imho. wat vind je zo irri dan??
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
wat vind je zo irri dan??
Heb haar nu in verscheidene films voorbij zien komen, continu met datzelfde irritante karakter met vervelende stem en enkel gewapend met humorloze one-liners. Uiteraard is dat deels te danken aan de schrijvers, maar ze blijft voor mij als actrice behoorlijk irritant en niet-grappig.
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Ik heb niets tegen de persoon zelf, maar als acteur is hij soms toch wel echt niet te harden. In LOTR en POTC is hij dan nog misschien op zijn plaats, maar toen ik het laatst Black Hawk Down nog eens zag ,viel me de ongelooflijk erbarmelijke delivery van hem toch wel erg op. Het deed mij pijn in zijn plaats...
En ik heb de indruk dat veel mannen haar zo ontzettend schattig vinden, maar mij doet ze in ieder geval niets. Ik vind het zelfs een erg ennerverende verschijning op mijn tv-scherm :

laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Ik heb niets tegen de persoon zelf, maar als acteur is hij soms toch wel echt niet te harden. In LOTR en POTC is hij dan nog misschien op zijn plaats, maar toen ik het laatst Black Hawk Down nog eens zag ,viel me de ongelooflijk erbarmelijke delivery van hem toch wel erg op. Het deed mij pijn in zijn plaats...
(afbeelding)
En ik heb de indruk dat veel mannen haar zo ontzettend schattig vinden, maar mij doet ze in ieder geval niets. Ik vind het zelfs een erg ennerverende verschijning op mijn tv-scherm :
(afbeelding)
wat bedoel je met erbarmelijke delivery?
kom je uit belgie? enerverend heeft dus een positieve en negatieve lading, heb ik ontdekt, 'dat was een enerverende dag' het was een uitputtende, spannende dag (niet perse negatief) en enerverend kan ook zijn: 'en de trein was een uur te laat en mijn jas is gejat' wat een enverende dag. snap je het nog
maar vraag is: wat bedoel jij precies? niet positief iig lijkt me...
btw: ik vind van bloom niet zoveel. dunst is vaak erg ok (:
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Ik kom uit Belgie ja
Met erbarmelijke delivery bedoel ik dat de manier waarop hij zijn tekst opzegt en acteert gewoonweg rampzalig slecht is. In LOTR valt het nog wel mee, maar zoals ik al zei bereikt dat vooral in Black Hawk Down de top ( als hij ' I came to kick some ass' zegt
)
Met enerverend wil ik zeggen dat Dunst mij toch wel wat stress bezorgt als ik haar zie acteren. Het kan haar manier van acteren zijn ?... Ik weet het niet, maar ik zie haar echt niet graag bezig.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Orlando kan ook niet acteren. De vrouwen vinden hem knap en daarom krijgt die nog wel eens wat rollen. Dat monotone stemgeluid is zo ergerlijk.
Als elf in LOTR kan die nog net mee, omdat hij gelukkig niet veel "diepe tekst" heeft. Als het maar een beetje emotioneel wordt kan ik hem niet meer serieus nemen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
En ik heb de indruk dat veel mannen haar zo ontzettend schattig vinden
(afbeelding)
Is wel schattig, toch?
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Op foto is ze misschien wel schattig, maar ik vind haar als actrice erg irritant.
Rascal
-
- 537 messages
- 792 votes
Kwam een paar keer Ethan Hawke tegen.. Maar wat is er dan irritant aan hem dan?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ethan Hawke heeft een beetje een mieterig huil-hoofd.
Verder is het niet echt een slechte acteur.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Ethan Hawke vind ik juist erg stoer!
Hugh Grant daarentegen...!
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik ben altijd wat voorzichtig met het opplakken van etiket "irritant". (Dan kijk je toch gewoon niet. Gemakkelijker gezegd dan gedaan). Jim Carrey, Adam Sandler om wat te noemen.
Aan Steve Martin door zijn mimiek kan ik me ook vaak irriteren. Maar tegelijktertijd goede acteur en heeft leuke films gemaakt.

En actrices, teveel om op te noemen: Julie Andrews, Barbara Streisand, Meryl Streep, Liza Minelli, Mary-Kate en Ashley Olsen, Whoopi Goldberg......... bbbrrr
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Deze man is echt verschrikkelijk!

Eugene Levy
In de eerste American Pie film kon ik nog wel om hem lachen, maar inmiddels vind ik hem buitengewoon irritant geworden. Die kurkdroge manier van acteren gaat mij echt op de zenuwen werken. En het wordt ook zo eentonig op een gegeven moment.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Haha, Eugene, kan er meestal wel om glimlachen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Die vaderlijke adviezen in American Pie doet hij gewoon komisch.
Maar andere trucjes kent hij niet en je moet er wel voor in de stemming zijn, want anders wil ik altijd Duckhund met zijn kop spelen.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Haha, tja, de enige waar ik hem ook van ken zijn een stuk of 7 American Pie films 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Klaus Kinski (privé)
Absoluut een van de koplopers wanneer het op irritante- onuitstaanbare, en over het paard getilde acteurs aankomt.
Vele malen zijn zijn driftbuien en/ of woede-uitbarstingen tijdens interviews vastgelegd.
Op YouTube zijn er talrijke voorbeelden van te vinden.
Dit is er slechts één van.
Je moet wel Duits kunnen verstaan.
Bovendien spreekt Kinski (volgens mij opzettelijk) onduidelijk.
Tijdens de opnames van de film Fitzcarraldo raakten de Zuidamerikaanse Indianen zó gestresst door Kinski's vele uitbarstingen, dat ze Regisseur Werner Herzog aanboden om Kinski voor hem te vermoorden...
Als dat nog niet genoeg zegt over deze acteur, dan weet ik het ook niet meer.
IronHide
-
- 106 messages
- 85 votes
Steve Carell
Steve Martin
Will Ferrel
Chuck Norris
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Elke acteur/actrice die door Johan Nijenhuis in dienst wordt genomen.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
toch wel owen wilson. kan luke beter hebben op 1 of andere manier...
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Jamie Foxx stond op #1. Er is iig nog 1 erger: Bradley Cooper...brrrr. Wat is dat toch? Dat mijn haren er recht opstaan als ik hem zie.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Snap ik totaal niet, tof acteur en lijkt me ook wel een sympathieke gozer. Foxx wil ik nog wel snappen.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Ik kan de vinger er (nog) niet op leggen. Die kop, manier van acteren, ik weet het niet! Ik volg nu Nip/Tuck waar hij nu ook een gastrol in speelt...vreselijk! Je hebt ook acteurs die heel goed irritant kunnen spelen en dat gewaardeerd wordt, door mij dan. Heb het al eerder gezegd, maar in The Hangover (4*) vond ik hem ook té erg. En in de voorstukjes van The A-team....die film laat ik ook maar hangen (wat ik los van Cooper niet erg vind).
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Vind ik ook een irritante vent ja vooral in The Hangover 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Thanks Rianneke, thanks dat je solidair bent (:
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ga The A-Team kijken vanwege Bradley, I like him! 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
@Rianneke: je bent gewoon jaloers op scarlett 
@Eline: I know you like him.