- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante acteur
De meest irritante acteur
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Nou zo jaloers ben ik niet op die rotkop van haar 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Klaus Kinski was gewoon hartstikke gek!
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Nou zo jaloers ben ik niet op die rotkop van haar
ok, je lijkt meer op Rachel McAdams? Onee, jij bént Rachel McAdams. Wohoh, jij bent vet mooi. Klassieke schoonheid én niet irritant. Verkeerde topic dus 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Wohoh, jij bent vet mooi. Klassieke schoonheid én niet irritant.
Dank u vriendelijk 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
ok, je lijkt meer op Rachel McAdams? Onee, jij bént Rachel McAdams. Wohoh, jij bent vet mooi. Klassieke schoonheid én niet irritant. Verkeerde topic dus
En jij ziet eruit als Bradley Cooper?
.Zo ken ik er ook nog wel een paar, lekker kort door de bocht ook alweer. Als je niet normaal kan reageren, doe het dan niet. Nergens voor nodig dit. Hier mag je je mening gewoon geven over bepaalde actrices (zie de titel van dit topic), ga het dan niet op de man spelen. Beetje triest dit.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Rianneke vat het op zoals ik het bedoeld heb! Positief! Dat kan het nadeel zijn van het geschreven woord.
Dus Naomi, beetje chill. Nix aan de hand.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Rianneke vat het op zoals ik het bedoeld heb!
Lijkt mij cynisch bedoeld maar goed. Ik zie ook niet hoe je die post positief moet opvatten. Maar als jij zegt dat het positief bedoeld is, dan zal het wel.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Rianneke heeft een foto van Rachel uit The Notebook als avatar, dat weet je?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dan was me die 'logica' volledig ontgaan, dan doe ik afstand van mmijn eerdere post als dit het punt was.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
LOL!
Nee, die kan ik ook echt niet uitstaan. Did you hear about the Morgans was dan ook een heeele lange, vervelende zit.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Haha! Geniaal.
Wat een irritant mens is dat. Nooit een film met haar gezien, stoor me namelijk al bij het horen of lezen van haar naam..!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Inderdaad schram! Gelukkig nog nooit een film door moeten zitten waar haar hoofd in voorkwam. Ze zorgde wel voor een legendarische southpark grap, dus bedankt 
Als er nog mensen zijn die 'm niet kennen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Allebei geen Sex and the City fan? Shocking! 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
(voor de foto's in de rechter kolom welteverstaan!)
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Geen commentaar ...
(afbeelding) (afbeelding) (afbeelding) (afbeelding) (afbeelding) (afbeelding) (afbeelding) (afbeelding) (afbeelding) (afbeelding) (afbeelding) (afbeelding) (afbeelding)
Hilarisch ToNe 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind hem wel goed. Al vond ik hem sterker in The Butterfly Effect, dan in al die komedies. Beetje standaard acteur ja, maar absoluut niet slecht.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Potentie als actrice? Heb je Did you hear about the Morgans wel eens gezien?
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Zijn rol in 70's show was briljant. Ik vond Ashton vrij stabiel in die rol. Verder ken ik hem ook alleen van Butterfly Effect. Oja en als vriend van...en als twitter-koning. Niet zo bijzonder dan als je alles optelt.
jipt
-
- 3461 messages
- 3471 votes
Ten eerste heeft hij nul talent, ten tweede denkt hij dat hij veel talent heeft en last but not least speelt hij in alleen maar in kut films.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
In haar jongere jaren in StrikinG Distance vond ik haar nog niet zo beroerd spelen. Maar ze is er steeds enger en dunner uit gaan zien. Dat helpt niet mee om er nog prettig naar te kijken.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
SJ Parker is geen onaardige actrice, maar idd wel erg irritant.
Ashton Kutcher is zelfs buitengewoon irritant.
wenna89
-
- 186 messages
- 46 votes
Wat vind je irritant aan haar? Explain 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Wat vind je irritant aan haar? Explain
Ze heeft een beetje vervelende maniertjes. En ze is ook helemaal niet grappig terwijl dat wel de bedoeling lijkt. Ze past overigens wel goed in zo'n rol als Sex in the City, al ken ik de serie verder niet.
Maar in New York heb je vrij veel van dat soort dames.