- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante acteur
De meest irritante acteur
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Chris Tucker is afschuwelijk. Zijn stem, zijn grappen, zijn films. Eigenlijk alles is afschuwelijk aan deze man.

Misschien heeft het te maken met zijn rol in The Fifth Element. Al staat deze film wel in mijn top 10. 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Briljante foto weer!
Beelden zeggen meer als woorden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Chris Tucker
. Eigenlijk alles is geweldig aan deze man.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Na het zien van de voorstukjes van Notting Hill, mag Hugh Grant ook (weer) op mijn lijstje..
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Haha. Chris Tucker.
Zijn kop nadat de regie naar hem switcht na Kanye West's opmerking over 'Bush en Afro-Amerikanen'.
Priceless!
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Richard Gere zonder twijfel, vooral in al zijn 'romantische-komedie' films soortgelijk Pretty Woman en Runaway Bride.
Ook vooral in American Gigolo kan ik hem niet uitstaan.
IronHide
-
- 106 messages
- 85 votes
Will Ferrel. Dat vind ik echt een kneus. Die speelt vaak gewoon een debiel. Totaal niet grappig die kerel.
Dit geldt ook wel een beetje voor Owen Wilson.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2630 votes
Robert Pattinson. Sinds die twilight hype vind ik die kerel onuitstaanbaar. Op elke foto die ik van em zie, heeft ie zo'n kop van: het intereseert me allemaal geen fuck. Vreselijk.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Will Ferrel. Dat vind ik echt een kneus. Die speelt vaak gewoon een debiel. Totaal niet grappig die kerel.
HEILIGSCHENNIS!!! 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
(d.i. geen oordeel over Ferrel, maar ik lach me een kriek over die verontwaardigde kreet!)
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Dit geldt ook wel een beetje voor Owen Wilson.
2x eens! Roerend ook! 
Al mag je dat 'een beetje' wel weglaten bij Owen Wilson.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Shia Saide LaBeouf! Veel eentonige rollen, geen charismatische uitstraling, vreemd en vervelend.

Als je eentonig niet geloofd, kijk dan maar is naar het volgende filmpje. No No No Noo
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vind LaBoeuf anders erg veel charisma hebben, zijn betere rollen komen nog wel. Best wel een veelbelovend acteur. Waarom is ie vreemd en vervelend? Omdat hij wat intieme momenten heeft gehad met Megan Fox en jij niet?
.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Persoonlijk zie ik dan liever Joseph Gordon-Levitt doorbreken.
LaBoeuf: Tot nu toe 7 films gezien waarin hij speelt. Dumb & Dumber 2, Transformers 1 + 2, Indiana Jones 4, Disturbia, I, Robot en Eagle Eye.
Hij is vervelend omdat hij (zie filmpje) voor zover ik tot nu van hem heb mogen ervaren altijd een standaard manier van acteren heeft. Te vaak hetzelfde vervelende neurotische typetje.
In het echt tijdens interviews is hij nooit echt op zijn gemak. Althans, zo lijkt het. Op basis van zijn hele doen en laten, heeft hij iets vreemds over zich.
En daarbij kan ik het niet uitstaan dat hij intieme momenten heeft gedeeld met Megan Fox en ik niet! 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
In Boy Meets World was hij nog grappig. Nu vind ik hem ook irritant.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
In Boy Meets World was hij nog grappig. Nu vind ik hem ook irritant.
Wie? Joseph Gordon-Levitt zit er niet in. En Shia LaBeouf ook niet 
Je bent in de war met Ben Savage?!
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
@Jaco: Ik denk dat jij bij Shia hetzelfde hebt als bij John Cusack, die hebben idd allebei wel een "maniertje" van acteren. Zelf vind ik het wel leuk.
P.S. Foto was weer geniaal!
Ik denk dat ie wel sympathiek is, kijk maar:

Hij eet bananen en hij rookt, dan ben je toch gewoon tof? 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Vind roken nou niet meteen tof
Vind hem verder wel een aardige acteur, slechts zijn rol in Indiana jones is stront vervelend.. Maar in bv. disturbia of transformers erg goed op z'n plek.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Volgens mij moet hij hem nog leren eten. 

BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
JGL is inderdaad een stuk getalenteerder dan Shia LeBoeuf.
Persoonlijk zie ik ook weinig in die gozer (Shia). Kleurloze acteur, hij doet me weinig tot niets. Kan me ook niet voorstellen dat iemand speciaal voor hem een film gaat kijken. Hij is gewoon niet interessant genoeg.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
JGL kan ook best irritant zijn hoor, kijk maar:

Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
OMG wat heb ik een hekel aan Winston Gerschtanowitz! En toen dacht ik, hij zat toch ooit in Goudkust? Dus dan mag ik hem hier posten! Wat een suflul is die gast zeg! 

BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Haha!
Gewledige foto!
Tja, dat hij gekke bekken kan trekken heeft natuurlijk niets te maken met de vraag of hij wel of niet getalenteerd is.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Jane Kaczmarek uit Malcolm in the Middle. Een van de redenen om niet te kijken naar die afschuwelijke serie. Deze vrouw heeft iets wat mij mateloos irriteert. Onwaarschijnlijke haat gevoelens borrelen op als ik haar zie. Ik weet niet waarom.

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hoop niet dat ze je aan je eigen moeder doen denken haha.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Volgens mij speelt ze die rol dan gewoon erg goed, ze moet toch ook irritant zijn? 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Ik maak wel verschil tussen een irritant karakter (zo irri dat het weer goed is; zoals Sawyer in Lost) of een irritante persoon/kop/....