• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.024 actors
  • 9.371.610 votes
Profile

De meest irritante acteur

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

veron35 wrote:

(quote)

appollo 13 hé...

was daar beter gebleven...

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Yes-R

newG

• 956 messages
  • 2345 votes

Orlando Bloom

angelina jolie

Sarah Michelle Gellar

en misschien ook wel Owen Wilson en Luke Wilson...

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Edie wrote:

Yes-R

Is hij een acteur?

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

veron35 wrote:

(quote)

Is hij een acteur?

Niet echt, maar hij is te zien in zo'n nieuwere Nederlandse film

basketballerke

• 4727 messages
  • 0 votes

'n Beetje Verliefd als het goed is.

Ik zou het in ieder geval niet erg vinden als Ben Stiller naar de maan gaat.

Esteban

• 3606 messages
  • 1826 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Verschrikkelijke man inderdaad en totaal niet grappig.

Het is één van de meest onderschatte en ronduit beste acteurs van zijn generatie. Akkoord, als je hem niet grappig vind is dat je goed recht. Ook al ontken je dan een heleboel talenten waar je niet onderuit kunt. Maar als serieus acteur heeft de man fe-no-me-na-le dingen gedaan. En geen enkel die het hem kan nadoen.

Zelf stuur ik Ben Stiller naar de maan.

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

Edie wrote:

Yes-R

n beetje nederlandse Brahim?

Amsteldam

• 57 messages
  • 75 votes

Esteban wrote:

(quote)

Het is één van de meest onderschatte en ronduit beste acteurs van zijn generatie. Akkoord, als je hem niet grappig vind is dat je goed recht. Ook al ontken je dan een heleboel talenten waar je niet onderuit kunt. Maar als serieus acteur heeft de man fe-no-me-na-le dingen gedaan. En geen enkel die het hem kan nadoen.

Bij die kop blijf ik gewoon denken aan zijn misplaatste humor en op die manier haak ik meteen af als ik hem in beeld zie, als is de film nog zo vet, Jim Carrey verneukt voor mij een film gewoon. Jammer maar waar.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Esteban wrote:

(quote)

Ik vink Ben Stiller ook veel minder dan Jim Carrey.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Ben Stiller mag van mij weer terugkomen, ik kom terug op mijn bericht van eerder.Hij kan ook wel eens niet geforceerd grappig zijn. Owen Wilson mag van mij zijn astronautenpakje aantrekken en de eerste raket nemen die vrij is.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Linn wrote:

Owen Wilson mag van mij zijn astronautenpakje aantrekken en de eerste raket nemen die vrij is.

Van mij ook.

Ascari

• 57 messages
  • 0 votes

hij is vast wel vaker genoemd, maar Hugh Grant mag van mij levenslang verbannen worden, samen met Tom Cruise en Jennifer lopez

moviegirl2

• 315 messages
  • 310 votes

Ja inderdaad Ascari:

Hugh Grant en Jennifer Lopez. Over TOm Cruise ben ik het alleen niet met je eens...

en niet te vergeten JOHN CUSACK!!!

Die vent kan ik absoluut niet uitstaan, zn acteerprestaties zijn ook niet al te best, en ik zou met liefde een ticket van $1,000,000 betalen om hem naar Mars te sturen al moet ik ervoor in de bak zitten of stront scheppen

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

John Cusack vind ik wel weer erg ok.

Owen Wilson, Ben Stiller en met name Adam Sandler mogen van mij heel erg snel richting black hole worden afgeschoten, die nieuwe generatie acteurs is echt totaal niet grappig

Esteban

• 3606 messages
  • 1826 votes

Adam Sandler zou ik dan weer niet over dezelfde kam scheren als Ben Stiller & Co.

Eerst moest ik hem ook niet hebben, maar ik ben hem wel anders gaan bekijken door de jaren heen. Waarom? Wel, de man mag dan wel niet in de meest fantastische komedies spelen, het ligt nooit aan hem. Hij doet effectief z'n best en wéét tenminste dat hij iets moet toevoegen als acteur, wat hij ook doet. Bovendien deed hij het fantastisch goed in Punch-Drunk Love.

Maar goed, mag naar de maan van mij;

Scarlett Johansson. Velen verwijten Audrey Tautou dat ze eigenlijk énkel maar met haar ogen speelt, maar nooit echt een personage ís. Wel, dat is wat Scarlett doet met haar lippen. Een zeer beperkte actrice die zich nog steeds niet heeft bewezen.

Het meest deftige dat ze ooit heeft gedaan was haar vertolking in 'Lost in Translation'. Maar enkele films later bleek dit gewoon een doorslagje van de Johansson te zijn die we gewoon élke keer opnieuw krijgen te zien. Ook in haar bijrollen doet ze niks memorabel. (Prestige, Black Dahlia) En als ze dan eens iets anders probeert (action-girl in The Island), gaat ze finaal op haar bek.

Weg ermee!

x_ShamieeJ

• 158 messages
  • 70 votes

Ik zou Tom Hanks & Owen Wilson naar de maan sturen .. wat heb ik een hekel aan hun en aan 'borat'

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ascari wrote:

hij is vast wel vaker genoemd, maar Hugh Grant mag van mij levenslang verbannen worden, samen met Tom Cruise en Jennifer lopez

Jennifer Lopez heb ik nooit zien acteeren, maar Hugh Grant mag als 1e weg. Tom Cruise is een geweldige acteur.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

x_ShamieeJ wrote:

Ik zou Tom Hanks & Owen Wilson naar de maan sturen .. wat heb ik een hekel aan hun en aan 'borat'

Hoe kan het dat er zo vaak Tom Hanks hier in deze topic staat? Een van de beste acteurs ooit. Owen Wilson mag als 2e (of tegelijk met Hugh) naar de maan toe.

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Ik vind Tom ook vaak niet goed acteren. En daarbij heeft ie helemaal geen uitstraling.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

hinie wrote:

Ik vind Tom ook vaak niet goed acteren. En daarbij heeft ie helemaal geen uitstraling.

Heb jij Forest Gump wel gezien?

hinie

• 1336 messages
  • 0 votes

Vreselijke film.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

hinie wrote:

Vreselijke film.

Hoe durf je . Meesterlijk.

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

veron35 wrote:

(quote)

Heb jij Forest Gump wel gezien?

Ik vind Forrest Gump wel heel goed geacteerd, de film is wel enigzins cliché en een beetje onrealistisch. Maar mij raakt hij wel, en af en toe is hij gewoon grappig.

Frankeermachine

• 988 messages
  • 6604 votes

Tom Cruise was goed in 'Born on the 4th of July'

Nick Nolte, Jennifer Lopez, Justin Timberlake hebben echt acteerles nodig. Jlo en Justin kunnen het beter bij het "zingen" laten.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

L. luchtloper wrote:

(quote)
Ik vind Forrest Gump wel heel goed geacteerd, de film is wel enigzins cliché en een beetje onrealistisch. Maar mij raakt hij wel, en af en toe is hij gewoon grappig.

Hij is wel waargebeurt.

X. Hernandez

• 180 messages
  • 429 votes

veron35 wrote:

(quote)

Hij is wel waargebeurt.

Dat geloof je toch zelf niet.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Ashton Kutcher

Als je het tenminste een acteur kan noemen

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

X. Hernandez wrote:

(quote)

Dat geloof je toch zelf niet.

'

Deels wel. Volgens mij is het in grotelijnen wel waargebeurt. Dat van Elvis was onzin, maar dat hij heeft bestaan niet.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Spartaan1986 wrote:

Ashton Kutcher

Als je het tenminste een acteur kan noemen

In Dude whare is my car was hij toch best goed .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.