- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante acteur
De meest irritante acteur
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes

appollo 13 hé...
was daar beter gebleven...
newG
-
- 956 messages
- 2345 votes
Orlando Bloom
angelina jolie
Sarah Michelle Gellar
en misschien ook wel Owen Wilson en Luke Wilson...
Edie
-
- 3185 messages
- 1220 votes
Is hij een acteur?
Niet echt, maar hij is te zien in zo'n nieuwere Nederlandse film 
basketballerke
-
- 4727 messages
- 0 votes
'n Beetje Verliefd als het goed is.
Ik zou het in ieder geval niet erg vinden als Ben Stiller naar de maan gaat.
Esteban
-
- 3606 messages
- 1826 votes
Verschrikkelijke man inderdaad en totaal niet grappig. 
Het is één van de meest onderschatte en ronduit beste acteurs van zijn generatie. Akkoord, als je hem niet grappig vind is dat je goed recht. Ook al ontken je dan een heleboel talenten waar je niet onderuit kunt. Maar als serieus acteur heeft de man fe-no-me-na-le dingen gedaan. En geen enkel die het hem kan nadoen.
Zelf stuur ik Ben Stiller naar de maan.
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Yes-R

n beetje nederlandse Brahim?
Amsteldam
-
- 57 messages
- 75 votes
Het is één van de meest onderschatte en ronduit beste acteurs van zijn generatie. Akkoord, als je hem niet grappig vind is dat je goed recht. Ook al ontken je dan een heleboel talenten waar je niet onderuit kunt. Maar als serieus acteur heeft de man fe-no-me-na-le dingen gedaan. En geen enkel die het hem kan nadoen.
Bij die kop blijf ik gewoon denken aan zijn misplaatste humor en op die manier haak ik meteen af als ik hem in beeld zie, als is de film nog zo vet, Jim Carrey verneukt voor mij een film gewoon. Jammer maar waar.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ik vink Ben Stiller ook veel minder dan Jim Carrey.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Ben Stiller mag van mij weer terugkomen, ik kom terug op mijn bericht van eerder.Hij kan ook wel eens niet geforceerd grappig zijn. Owen Wilson mag van mij zijn astronautenpakje aantrekken en de eerste raket nemen die vrij is.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Owen Wilson mag van mij zijn astronautenpakje aantrekken en de eerste raket nemen die vrij is.
Van mij ook. 
Ascari
-
- 57 messages
- 0 votes
hij is vast wel vaker genoemd, maar Hugh Grant mag van mij levenslang verbannen worden, samen met Tom Cruise en Jennifer lopez
moviegirl2
-
- 315 messages
- 310 votes
Ja inderdaad Ascari:
Hugh Grant en Jennifer Lopez. Over TOm Cruise ben ik het alleen niet met je eens...
en niet te vergeten JOHN CUSACK!!!

Die vent kan ik absoluut niet uitstaan, zn acteerprestaties zijn ook niet al te best, en ik zou met liefde een ticket van $1,000,000 betalen om hem naar Mars te sturen
al moet ik ervoor in de bak zitten of stront scheppen

orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
John Cusack vind ik wel weer erg ok.
Owen Wilson, Ben Stiller en met name Adam
Sandler mogen van mij heel erg snel richting black hole worden afgeschoten, die nieuwe generatie acteurs is echt totaal niet grappig 
Esteban
-
- 3606 messages
- 1826 votes
Adam Sandler zou ik dan weer niet over dezelfde kam scheren als Ben Stiller & Co.
Eerst moest ik hem ook niet hebben, maar ik ben hem wel anders gaan bekijken door de jaren heen. Waarom? Wel, de man mag dan wel niet in de meest fantastische komedies spelen, het ligt nooit aan hem. Hij doet effectief z'n best en wéét tenminste dat hij iets moet toevoegen als acteur, wat hij ook doet. Bovendien deed hij het fantastisch goed in Punch-Drunk Love.
Maar goed, mag naar de maan van mij;
Scarlett Johansson. Velen verwijten Audrey Tautou dat ze eigenlijk énkel maar met haar ogen speelt, maar nooit echt een personage ís. Wel, dat is wat Scarlett doet met haar lippen. Een zeer beperkte actrice die zich nog steeds niet heeft bewezen.
Het meest deftige dat ze ooit heeft gedaan was haar vertolking in 'Lost in Translation'. Maar enkele films later bleek dit gewoon een doorslagje van de Johansson te zijn die we gewoon élke keer opnieuw krijgen te zien. Ook in haar bijrollen doet ze niks memorabel. (Prestige, Black Dahlia) En als ze dan eens iets anders probeert (action-girl in The Island), gaat ze finaal op haar bek.
Weg ermee!
x_ShamieeJ
-
- 158 messages
- 70 votes
Ik zou Tom Hanks & Owen Wilson naar de maan sturen .. wat heb ik een hekel aan hun en aan 'borat'
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
hij is vast wel vaker genoemd, maar Hugh Grant mag van mij levenslang verbannen worden, samen met Tom Cruise en Jennifer lopez
Jennifer Lopez heb ik nooit zien acteeren, maar Hugh Grant mag als 1e weg. Tom Cruise is een geweldige acteur.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ik zou Tom Hanks & Owen Wilson naar de maan sturen .. wat heb ik een hekel aan hun en aan 'borat'
Hoe kan het dat er zo vaak Tom Hanks hier in deze topic staat? Een van de beste acteurs ooit. Owen Wilson mag als 2e (of tegelijk met Hugh) naar de maan toe.
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Ik vind Tom ook vaak niet goed acteren. En daarbij heeft ie helemaal geen uitstraling.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ik vind Tom ook vaak niet goed acteren. En daarbij heeft ie helemaal geen uitstraling.
Heb jij Forest Gump wel gezien?
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Vreselijke film.
Hoe durf je
. Meesterlijk.
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
Heb jij Forest Gump wel gezien?
Frankeermachine
-
- 988 messages
- 6604 votes
Tom Cruise was goed in 'Born on the 4th of July'
Nick Nolte, Jennifer Lopez, Justin Timberlake hebben echt acteerles nodig. Jlo en Justin kunnen het beter bij het "zingen" laten.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Hij is wel waargebeurt.
X. Hernandez
-
- 180 messages
- 429 votes
Hij is wel waargebeurt.
Dat geloof je toch zelf niet.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ashton Kutcher
Als je het tenminste een acteur kan noemen
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Deels wel. Volgens mij is het in grotelijnen wel waargebeurt. Dat van Elvis was onzin, maar dat hij heeft bestaan niet.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
In Dude whare is my car was hij toch best goed
.