- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante acteur
De meest irritante acteur
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Brad Pitt vind ik toch wel een prima acteur hoor.
Sowieso verbazingwekkend hoe al die 'handsome jongens' van 10 a 15 jaar jaar geleden, waarvan iedereen dacht dat ze alleen een knap smoeltje hadden zich zo ontwikkeld hebben als goede acteurs, zoals Pitt, Depp en DiCaprio. Respect.
sangha
-
- 605 messages
- 517 votes
als enrique iglesias nog eens probeert te acteren mag hij van mij ook wel naar de maan...
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Als hij nog eens probeert te zingen ook wat mij betreft.
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Brad Pitt vind ik toch wel een prima acteur hoor.
Sowieso verbazingwekkend hoe al die 'handsome jongens' van 10 a 15 jaar jaar geleden, waarvan iedereen dacht dat ze alleen een knap smoeltje hadden zich zo ontwikkeld hebben als goede acteurs, zoals Pitt, Depp en DiCaprio. Respect.
ja, ze moesten waarschijnlijk eerst wat warm draaien. hugh jackman is nu ook beginnen spelen in serieuze films, josh hartnett doet een poging, die kleinen met z'n lang haar van 3rd rock from the sun die nu in Brick speelde is heel goed bezig.
en naar de maan: hugh grant en die mottige vj van punk'd, 70s show en buttercrap effect
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes

Neem maar aan dat je Ashton KUTcher bedoeld.
daanos;
-
- 213 messages
- 632 votes
Leonardo DiCaprio in de vroege jaren, tegenwoordig niet meer... heeft paar lekkere rolletjes 
hugh grant zeker..
edit: alleen mickey bleu eyes was ie wel goed 
miepke
-
- 816 messages
- 0 votes
tom cruise. niet omdat hij slecht is, maar omdat ik hem niet uit kan staan.
Ascari
-
- 57 messages
- 0 votes
ik ga dan voor:
robert de niro
al pacino
russel crowe
edward norton
brad pitt
morgan freeman
kevin spacey
tom hanks
clint eastwood
Tim robbins
Anthony hopkins
Val kilmer
En natuurlijk Robin Williams
het zal daar gezellig worden op de maan
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
ik ga dan voor:
al pacino
russel crowe
morgan freeman
tom hanks
clint eastwood
Val kilmer
Dat zijn juist een paar van mijn favorieten acteurs.
Sander2
-
- 2816 messages
- 0 votes
het zal daar gezellig worden op de maan
Ze hebben daar dan wel een paar meesterlijke acteurs rondlopen. (Robert de Niro, Al Pacino, Clint Eastwood). En het is ook niet echt handig om Tom Hanks, Morgan Freeman, Edward Norton en Brad Pitt te noemen als The Green Mile, Se7en, American History X en Forrest Gump in je top 10 staan. Heb jij dit topic eigenlijk wel goed begrepen?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Vlak voordat het ging gebeuren gingen de wolken ervoor staan. Jammer!
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ben ik het mee eens.
Moviestar1979
-
- 1671 messages
- 975 votes
Volgens mij snappen een paar personen het topic niet.
Als ik namen zie zoals: Jack Nicholson, Tom Hanks en Robin Williams, dan halen ze 3 goede acteurs eruit die naar de maan gestuurd moeten worden. 
Nu heeft iedereen een eigen smaak, maar het is toch opvallend.
Ascari
-
- 57 messages
- 0 votes
Ze hebben daar dan wel een paar meesterlijke acteurs rondlopen. (Robert de Niro, Al Pacino, Clint Eastwood). En het is ook niet echt handig om Tom Hanks, Morgan Freeman, Edward Norton en Brad Pitt te noemen als The Green Mile, Se7en, American History X en Forrest Gump in je top 10 staan. Heb jij dit topic eigenlijk wel goed begrepen?
Slim hoor! jij deed precies wat ik hoopte dat je zou doen! gefeliciteerd! ooit van een grapje gehoord? dat zijn idd de beste acteurs ooit, heb je nou werkelijk een moment gedacht dat wie dan ook AL die acteurs haatte???
Ascari
-
- 57 messages
- 0 votes
Volgens mij snappen een paar personen het topic niet.
Als ik namen zie zoals: Jack Nicholson, Tom Hanks en Robin Williams, dan halen ze 3 goede acteurs eruit die naar de maan gestuurd moeten worden. 
Nu heeft iedereen een eigen smaak, maar het is toch opvallend.
Robin wiliams is miss een aardige acteur (zelf vind ik van niet) maar zijn filmkeuzes zijn zo beroerd (als hij wat te kiezen heeft) en zijn rollen zijn zo vervelend, dat hij de acteur is waar ik mij het meest aan erger! ooit Man of the year gezien (serieus Don't) maar als je die toevallig wel gezien hebt weet je wat ik bedoel. hij is gewoon tenenkrommend irritant.
Moviestar1979
-
- 1671 messages
- 975 votes
Robin wiliams is miss een aardige acteur (zelf vind ik van niet) maar zijn filmkeuzes zijn zo beroerd (als hij wat te kiezen heeft) en zijn rollen zijn zo vervelend, dat hij de acteur is waar ik mij het meest aan erger! ooit Man of the year gezien (serieus Don't) maar als je die toevallig wel gezien hebt weet je wat ik bedoel. hij is gewoon tenenkrommend irritant.
Mmwha, persoonlijk vind ik het een topacteur.
Hij heeft onlangs wel een prijs in ontvangst mogen nemen inzake " Sterren die we kotsbeu zijn ".
Ik was ontzettend verbaasd en blijkbaar niet de enige die dit onterecht vond.
Als filmfanaat volg ik ook het nieuws m.b.t. de acteurs/actrices.
Robin Williams heeft zich ook door zware momenten moeten slepen m.b.t. drugs en alcoholgebruik.
" Good morning, Vietnam " betekende o.a. voor hem een grote doorbraak.
Hier heeft hij terecht een Oscar voor gekregen als beste acteur in een hoofdrol.
Maar,ja....dat zijn uiteraard weer persoonlijke meningen.
Net zoals met muziek: Die vindt dit mooi, en de andere dat.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
ik ga dan voor:
robert de niro
al pacino
russel crowe
edward norton
brad pitt
morgan freeman
kevin spacey
tom hanks
clint eastwood
Tim robbins
Anthony hopkins
Val kilmer
Slim hoor! jij deed precies wat ik hoopte dat je zou doen! gefeliciteerd! ooit van een grapje gehoord? dat zijn idd de beste acteurs ooit, heb je nou werkelijk een moment gedacht dat wie dan ook AL die acteurs haatte???
Je 2e bericht strookt niet met je 3e. In je 2e zeg je dat het een grap is en in de 3e dat je hem inderdaat niks vind.
Ascari
-
- 57 messages
- 0 votes
Je 2e bericht strookt niet met je 3e. In je 2e zeg je dat het een grap is en in de 3e dat je hem inderdaat niks vind.[/quote]
je hebt gelijk, ik vindt al de door mij genoemde acteurs goed, behalve williams.... daarom noemde ik hem ook apart.
Amsteldam
-
- 57 messages
- 75 votes
Waarom noemt niemand Colin Farrell? 
Jim Carrey, Steven Seagal, Rob Schneider etc etc.
Er zijn zo veel slechte acteurs. Beter praten we over de goede acteurs haha.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Jude Law. Echt een domper als hij verschijnt. Eén van de weinigen die ik echt als minpunt beschouw.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Ben Stiller liever vandaag als morgen. absoluut geen grappige kerel. En dan mogen ze meteen die @%#% films met hem meesturen. Hoef ik me daar ook niet meer aan te ergeren!
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Jim Carrey
Verschrikkelijke man inderdaad en totaal niet grappig. 
Quentin
-
- 10202 messages
- 8540 votes
- Martin Lawrence
- Adam Sandler
- Tom Hanks
- Tom Cruise