- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante acteur
De meest irritante acteur
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Foutje! Hij heeft een nicht gespeeld, een foute charmeur, een dokter, en zie ook zijn rol in Sense and Sensibility. Klopt dus niets van wat jij zegt.
Dat zal ongetwijfeld, dat hij andere rollen heeft geprobeerd. Maar zijn grootste successen heeft hij gehaald met films als Notting Hill, daarom grijpt hij er ook iedere keer weer naar terug. Jij mag hem goed vinden hoor, maar ik vind hem gewoon te beperkt. Ieder zo zijn voorkeuren.
rodeni
-
- 71 messages
- 54 votes
Steven Seagal
Chuck Norris
Heath Ledger
Leonardo Dicaprio
Jared Leto
Tom Cruise
Viggo Mortensen
Orlando Bloom
Katie Holmes
Keira Knightley
Patrick Swayze
Rachel leigh Cook
Jennifer Aniston
Mena Suvari
Uma Thurman
Meryl Streep
Elijah Wood
Lucy Liu
Cameron Diaz
Mike Myers
Heb je misschien iets tegen Lord of The Rings? Ieder zijn smaak hoor... Maar er komen wel erg veel acteurs van LOTR in je lijstje voor.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik weet niet of deze personages ook onder acteurs vallen, maar ik vind "Ernst, Bobby en de rest" de meest irritante figuren, die op 't scherm zijn. Alleen die naam al... 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Heb je misschien iets tegen Lord of The Rings? Ieder zijn smaak hoor... Maar er komen wel erg veel acteurs van LOTR in je lijstje voor.
Sean Bean staat er niet op, en terecht! Sean is cool! Jammer dat ie niet altijd even gelukkig is in het uitkiezen van zijn rollen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik weet niet of deze personages ook onder acteurs vallen, maar ik vind "Ernst, Bobby en de rest" de meest irritante figuren, die op 't scherm zijn. Alleen die naam al...
Ernst, Bobby en de rest 
rodeni
-
- 71 messages
- 54 votes
Sean Bean staat er niet op, en terecht! Sean is cool! Jammer dat ie niet altijd even gelukkig is in het uitkiezen van zijn rollen.
The Dark is misschien geen topper, maar ik heb me toch redelijk vermaakt met deze thriller.
rodeni
-
- 71 messages
- 54 votes
Ik zou het zeker niet overdreven noemen. Ik vind 'm echt super in Love Actually, Bridget Jones, Notting Hill en Four Weddings!
Ken niet veel films van haar, volgens mij eigenlijk alleen The Lion King, Sister Act en Ghost, maar die waren alledrie top.
Daar vergis je je in. Ze had hele goede kritieken voor haar rol in een toneelstuk, volgens mij heette het De Activiste, waarin ze tegenover een zeer gerenommeerde actrice stond, weet even niet meer wie. Daarnaast was zij samen met Susan Visser het enige wat de film 'Amazones' een beetje dragelijk maakte. En ze is overtuigd vegetarier en dieren-activiste, iets waar ik heel veel bewondering voor heb. Ze is leuk en kan best acteren.
Mijn lijstje is meer opgesteld met het oog op het irritatiegehalte (mijn visie dan) dan de kwaliteiten van de acteurs (m.u.v. een paar figuren).
Het feit dat Georgina dierenactiviste is spreekt mij ook zeker aan. Maar dat neemt niet weg dat ik haar irritant vindt. Sorry maar bij sommige types heb je dat gewoon.
Over Grant moet ik eerlijk toegeven dat ik niet zo kapot ben van de Roberts-Grant-films. Ik heb er gewoon niks mee. Mocht hij in real life niet dat irritante type zijn die hij vertolkt in zijn films > ok. Maar het komt op mij over of die typetjes dicht bij zijn karakter liggen.
Goldie Hawn (toen ik wat jonger was vond ik haar nog best wel aardig in sommige films) en Goldberg hebben op mij gewoon een hoog irritatie-effect. En dat ligt niet aan hun acteerkwaliteiten maar aan ??? Zoals hierboven al eerder vermeld is > Sommige personen irriteren je gewoon.
P. Hilton kan best lollig zijn. De serie met Nicole Richie heb ik ook gevolgd. Maar na een aantal afleveringen wordt ze toch wel irri. Misschien doet ze zich wel achterlijker voor dan ze is. Maar kun je dat zo lang volhouden. Volgens mij is het gewoon een mediageile rijkeluisdochter.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
1. Sean Penn
2. Orlando Bloom
3. Keira Knightley
4. Eddie Murphy
5. Benicio Del Toro
Dit spul kom ik liever niet tegen in een film. Verder schieten er zo gauw geen namen binnen.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
@ rodeni: bedankt voor je onderbouwing: ik begrijp wat je bedoelt! Je bent ook minder kortzichtig dan ik op basis van je eerste bericht dacht 
En wat is er trouwens mis met een beetje mediageilheid? 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
1. Sean Penn
Waarom Sean?
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Waarom Sean?
Zoiets vroeg ik me inderdaad ook al af...
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Vroeger, maar nu praat ik over 15 - 20 jaar geleden, vond ik Sean Penn anders ook onuitstaanbaar.
Waarom weet ik eigenlijk niet, gewoon de uitstraling die hij had.
Tegenwoordig kan ik me dat niet meer voorstellen, en vind ik het een fijne acteur. Ik denk eerder dat ik veranderd ben, dan hij.
miepke
-
- 816 messages
- 0 votes
tom cruise, paris hilton, jennifer aniston (alleen af en toe leuk bij friends) en orlando bloom vind ik irritant 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
jennifer aniston
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
tom cruise, paris hilton, jennifer aniston, orlando bloom vind ik irritant
idem
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
1. Sean Penn
2. Orlando Bloom
3. Keira Knightley
4. Eddie Murphy
5. Benicio Del Toro
Dit spul kom ik liever niet tegen in een film. Verder schieten er zo gauw geen namen binnen.
Oh jee... Nu zijn we geen vriendjes meer hoor... Sean en Benicio??? Dat zijn twee van de beste acteurs van hun generatie!? Ik snap er niets van...
Hoe kun je hen ook in een adem noemen met Bloom, Knightley en Murphy????

maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Waarom Sean?
Omdat ik hem in de films die ik tot nu toe van hem gezien heb niet vond uitblinken. Mystic River is niet voor niets een 0,5* film. Ik vond zijn geschreeuw in die film zo oversentimenteel. Het sloeg in ieder geval in het verkeerde keelgat. Ik had Penn eerder in een andere rol verwacht. Telkens als ik hem weer zie krijg ik weer een deja vu. Vandaar mijn Sean - complex. Daarnaast vind ik hem niet opvallen in films. Ofwel hij heeft weinig charisma om mij aan te spreken en daarom zie ik liever geen ffilms van hem. Overigens probeer ik het binnenkort nog 1 keer: Fast Times At Ridgemont High staat op de planning.
@ Benicio Del Toro:
Ik vind hem niet opvallen en de karakters die hij speelt staan mij niet aan. Niet in Snatch, niet in Mystic River en ook niet in FALILV. Hij is nergens grappig en kan mij gewoon niet doen laten genieten van een bepaalde scène. Moeilijk om te zeggen hoe dat komt. Maar waarschijnlijk omdat ik nu al 2 bekende films van hem slecht waardeer. Maar om je gerust te stellen, ik ga binnenkort 21 Grams kijken en ik ben benieuwd. P.S. Weer vriendjes als ik 21 Grams goed beoordeel? 
Sean Penn en Benicio Del Toro de beste acteurs van hun generatie? Nee, dat meen je niet. Johnny Depp, Steve Buscemi, John Turturro, Brad Pitt, William H. Macy, Javier Bardem, Matt Damon, Philip Seymour Hoffman, Edward Norton en Takeshi Kitano vind ik sinds 1990 veel bepalender in filmland. Al is het maar omdat zij vaak nog wat extra `s toevoegen aan hun rol. Sean en Benicio kunnen een film niet van de ondergang redden is tot nu toe gebleken....
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Shelley Long
Dolph Lundgren
Chuck Norris
J.C. van Damme
Steven Seagal
Sly Stallone
Arnie Swarzenneger - weet niet eens hoe je het schrijft.
Goldie Hawn
Leslie Nielsen
Dan Akroyd
Bob Saget
Mike Myers
Stuk voor stuk k*t acteurs/actrices.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Shelley Long
Dolph Lundgren
Chuck Norris
J.C. van Damme
Steven Seagal
Sly Stallone
Goldie Hawn
Leslie Nielsen
Dan Akroyd
Bob Saget
Mike Myers
Mee eens maar Sly is 1 van mijn fav. acteurs
en Swarzenneger moet zijn Schwarzenegger die ook niet echt irritant is (mede door The Terminator films).
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Omdat ik hem in de films die ik tot nu toe van hem gezien heb niet vond uitblinken. Mystic River is niet voor niets een 0,5* film. Ik vond zijn geschreeuw in die film zo oversentimenteel. Het sloeg in ieder geval in het verkeerde keelgat. Ik had Penn eerder in een andere rol verwacht. Telkens als ik hem weer zie krijg ik weer een deja vu. Vandaar mijn Sean - complex. Daarnaast vind ik hem niet opvallen in films. Ofwel hij heeft weinig charisma om mij aan te spreken en daarom zie ik liever geen ffilms van hem. Overigens probeer ik het binnenkort nog 1 keer: Fast Times At Ridgemont High staat op de planning.
@ Benicio Del Toro:
Ik vind hem niet opvallen en de karakters die hij speelt staan mij niet aan. Niet in Snatch, niet in Mystic River en ook niet in FALILV. Hij is nergens grappig en kan mij gewoon niet doen laten genieten van een bepaalde scène. Moeilijk om te zeggen hoe dat komt. Maar waarschijnlijk omdat ik nu al 2 bekende films van hem slecht waardeer. Maar om je gerust te stellen, ik ga binnenkort 21 Grams kijken en ik ben benieuwd. P.S. Weer vriendjes als ik 21 Grams goed beoordeel? 
Sean Penn en Benicio Del Toro de beste acteurs van hun generatie? Nee, dat meen je niet. Johnny Depp, Steve Buscemi, John Turturro, Brad Pitt, William H. Macy, Javier Bardem, Matt Damon, Philip Seymour Hoffman, Edward Norton en Takeshi Kitano vind ik sinds 1990 veel bepalender in filmland. Al is het maar omdat zij vaak nog wat extra `s toevoegen aan hun rol. Sean en Benicio kunnen een film niet van de ondergang redden is tot nu toe gebleken....
Hmm... daarin verschillen we dan toch echt van mening. Ik vind dat Sean en Benicio juist vaak wél een film de moeite waard maken. En die meeste acteurs die je noemt zijn inderdaad ook interessant (al weet ik niet of ze tot dezelfde generatie behoren als B & S, volgens mij is Macy bijvoorbeeld zeker tien jaar ouder dan BDT), maar toch doen ze mij persoonlijk minder.
Maar goed, smaken verschillen nu eenmaal.
Toch apart dat je uitgerekend 21 Grams gaat kijken, een film waarin Sean en Benicio SAMEN zitten! Maar die film is absoluut de moeite waard. Ik hoop echt dat je hem op zijn waarde kunt waarderen. Veel kijkplezier en ik hoor wel wat je ervan vond! 
ps... even goede vriendjes hoor, ik had het alleen niet - van jou - verwacht. 
Dolphfan
-
- 168 messages
- 33 votes
Shelley Long
Dolph Lundgren
Chuck Norris
J.C. van Damme
Steven Seagal
Sly Stallone
Goldie Hawn
Leslie Nielsen
Dan Akroyd
Bob Saget
Mike Myers
Dolph Lundgren en Steven Seagal moet je ff van die lijst halen. Dan ben ik het er wel mee eens.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Haal Mike Myers er dan ook maar af, dan ben ik ook blij.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Arnold Schwarzenegger
Jean-Claude Van Damme
Dolphfan
-
- 168 messages
- 33 votes
Ja, haal die er inderdaad ook maar af.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat je die actiefiguren goeden acteurs noemt kan ik nog net accepteren maar reageer niet elke keer als iemand zo'n figuur irritant noemt. Geloof me, dan krijg je het nog héél druk.
Dolphfan
-
- 168 messages
- 33 votes
Oke ik ben blij dat je het accepteert. Ik zal het nooit meer doen Naomi.
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Goldie Hawn
Leslie Nielsen
En nog een hele lading B en C-sterren
sherena
-
- 261 messages
- 123 votes
Tom Cruise en Jim Carrey torenen er bij mij kilometers bovenuit