- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante acteur
De meest irritante acteur
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Daan Schuurmans
Hij heeft toch wel wat, maar komt voor in redelijk slechte films.
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
Ik heb me weer doodgeërgerd aan die Mel Gibson, die vent tikt niet lekker.
Vroeger de macho met zijn lange haren in the Lethal Weapon reeks, toen de ladykiller in o.a. What Women Want. Daarna de vrome christenhond met zijn Passion of the Christ en Signs en met een fles tequila achter het stuur verandert hij in een Amerikaanse Ahmedinejad, een regelrechte anti-semiet die de joden de schuld geeft van alle oorlogen in de wereld.
Wat een eikel, rijp voor de psychiater .
Nu is mijn bericht wel juist geplaatst
.
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Jep, ongelofelijk!
Doet je nadenken over The Passion.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Daan Schuurmans
Zie ik totaal geen reden toe. Aardige gozer die leuk kan acteren.
Stallion
-
- 196 messages
- 238 votes
Verdiep je eens ergens in voordat je iets zegt. Ik weet niet hoe jij de link van Steven Seagal naar Stallone legt, die hebben helemaal niets met elkaar te maken behalve dat ze beide actiefilms maken. De actie is gewoon niet hetzelfde. En Jackie Chan speelt in hele andere actiefilm waar meer humor inzit en andere actie.
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
Arividechi Sylvester Stallone!!! Met zijn scheef gezicht naar Mars!! Kan daar de testosteronenvent gaan uithangen. Veel plezier Sylvester...
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Owen Wilson, en snel een beetje! 
Ik irriteer me mateloos aan die man! Wat een zelfingenomen, vervelende vent! En hij is absoluut niet grappig! Hij is voor mij een reden om een film niet te gaan zien. De enige film waar hij in zit die ik heb kunnen uitzitten was The Life Aquatic with Steve Zissou, maar dat was dan alleen vanwege de leuke muziek (David Bowie op z'n Portugees!)
Owen, you are the weakest link... Goodbye!
bebdn
-
- 1884 messages
- 1148 votes
Owen Wilson, en snel een beetje! 
Ik irriteer me mateloos aan die man! Wat een zelfingenomen, vervelende vent! En hij is absoluut niet grappig! Hij is voor mij een reden om een film niet te gaan zien. De enige film waar hij in zit die ik heb kunnen uitzitten was The Life Aquatic with Steve Zissou, maar dat was dan alleen vanwege de leuke muziek (David Bowie op z'n Portugees!)
Owen, you are the weakest link... Goodbye!
Yep en altijd dat vervelende stemmetje, in the life... is er natuurlijk ook wel Bill Murray 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Heb gelezen dat Owen er de oorzaak van is dat Kate Hudson van haar man gaat scheiden... Daar begrijp ik nou werkelijk helemaal niks van! Die mooie, leuke, frisse Kate met die afschuwelijke kwal Wilson... 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik kan wel om owen lachen. Hij heeft een leuk hoofd voor domme hoofden. En hij kan best aardig acteren.
dream555
-
- 78 messages
- 38 votes
In Film > Toplijsten en favorieten > top acteurs / actrices die je irritant vindt:
1 Brad Pitt: meest overroepen acteur wellicht. Arrogantie niet te verbergen. daarom ook 1 echt goede rol: Achilles in 'Troy', gewoon zichzelf zijn. Ook geen mooie man, fake, macho.
2 George Clooney: ziet zichzelf ook als een godsgeschenk, afvoeren graag.
(weet je meteen waarom de Oceans en een getalleke-films mijn absolute kotsfilms zijn)
3 Meg Ryan: meest gemaakte actrice; speelt graag de 'sympathieke' terwijl je ze alleen maar via het toilet wil doorspoelen.
Dolphfan
-
- 168 messages
- 33 votes
Andre 3000 in 4 brothers vond ik vrij ruk. En Steven Seagal moeten we nog een tijdje op deze planeet houden, zodat hij ons kan verwennen met nog meer kostelijke actiefilms.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Brad Pitt wegwezen, wat heeft die hier te zoeken
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5739 votes
heb je een reden nodig om te leven op aarde? 
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Ik ben het met je eens. Brad Pitt speelt in 2 kutfilms en ik heb nooit van zijn werk verseld van gestaan.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
ik irriteer me soms aan george clooney en ralph fiennes (behalve in schindler's list en quiz show)
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Hij is in films als se7en wel te verdragen hoor
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
en ik begrijp niet wat zoveel mensen tegen Hugh Grant hebben 
Hij speelt altijd dezelfde verlegen st-st-st-stotterende brit en heeft daarnaast een kop als een ongeïnspireerde bloemkool 
Bert1
-
- 2196 messages
- 0 votes
Inderdaad, Brad Pitt is een de hemel ingeprezen middelmatigheid.
rodeni
-
- 71 messages
- 54 votes
1: HUGH GRANT (OVERDREVEN BRITSE SUL)
2: Steven Segal (wat een misselijke gladjakker)
3: Chuck Norris (hoe is t mogelijk dat hij nog steeds acteert)
4: Whoopi Goldberg (zeer irritant hoofd, eigenlijk is alles aan haar irritant)
5: Paris Hilton (wat doet ze eigenlijk precies???)
6: Shannon Dorethy (verwaand smoelwerk, rare trekjes met haar mond waarmee ze mooier wil overkomen of zo??)
7: Justin Timberlake (eerste rol gespeeld > kappen aub!)
8: Goldie Hawn (kan haar gewoon niet uitstaan)
9: Georgina Verbaan (die kan toch echt helemaal niets!)
10: Dolf Lundgren (is gewoon absoluut niet mijn type buiten het feit dat hij in waardeloze films speelt)
Reageren maar
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
1 Brad Pitt: meest overroepen acteur wellicht. Arrogantie niet te verbergen. daarom ook 1 echt goede rol: Achilles in 'Troy', gewoon zichzelf zijn. Ook geen mooie man, fake, macho.
Zeker nooit Snatch of Twelve Monkeys gezien? Pitt vind ik zowat het levende bewijs dat een acteur die vaak gewaardeerd wordt door z'n looks ook nog goed kan acteren. Dat kom je nu toch niet zo heel vaak tegen...
-
- 11900 messages
- 5305 votes
1: HUGH GRANT (OVERDREVEN BRITSE SUL)
Ik zou het zeker niet overdreven noemen. Ik vind 'm echt super in Love Actually, Bridget Jones, Notting Hill en Four Weddings!
Ken niet veel films van haar, volgens mij eigenlijk alleen The Lion King, Sister Act en Ghost, maar die waren alledrie top.
Daar vergis je je in. Ze had hele goede kritieken voor haar rol in een toneelstuk, volgens mij heette het De Activiste, waarin ze tegenover een zeer gerenommeerde actrice stond, weet even niet meer wie. Daarnaast was zij samen met Susan Visser het enige wat de film 'Amazones' een beetje dragelijk maakte. En ze is overtuigd vegetarier en dieren-activiste, iets waar ik heel veel bewondering voor heb. Ze is leuk en kan best acteren.
-
- 11900 messages
- 5305 votes
NEE!
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
[quote]BlueJudaskiss wrote:
Hugh Grant is een typisch voorbeeld van een 'one-trick dog'. Hij kan maar één kunstje en dat is de rol spelen van de sullige goedzak in romantische komedies... Schoolvoorbeeld van beperkte mogelijkheden.
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Foutje! Hij heeft een nicht gespeeld, een foute charmeur, een dokter, en zie ook zijn rol in Sense and Sensibility. Klopt dus niets van wat jij zegt.