• 177.948 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.669 votes
Profile

De meest irritante acteur

missl

• 3866 messages
  • 5796 votes

Naomi Watts wrote:

Enkeltje voor Jaden Smith graag. Ik trakteer.

Ik kan er wel om lachen, vooral om die altijd aanwezige ernstige blik.

Wie ik zelf oa niet goed vind is Ben Stiller (vervelend), Owen Wilson (ook vervelend) Zac Efron (saai)

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Ik betrapte me er op dat ik me wat druk maak bij de verschijning van Johnny Depp, die ooit een paar leuke rollen had, maar een karikatuur van zichzelf is geworden. Tom Cruise viel dan weer mee in Oblivion, terwijl ik hem al jaren een opgeblazen zak vind. Nog zo'n figuren die me niet meteen een film doen laten kijken zijn Nicole Kidman, James Franco, Philip Seymour Hoffman, John Malkovic en Val Kilmer.

Christopher Walken en Samuel L. Jackson zijn ook wat van hun verdiende pluimen verloren.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Robert Pattinson, Tobey Macquire en aan wie ik me ook begin te ergeren is Isabelle Huppert.

Zet Isabelle Huppert in een plastic kuipstoeltje langs de zee, laat haar een sigaret roken en meewarig over het water staren en de eerste buslading artsenvrouwen staat met een glas rode wijn en de bvlgari zonnebril op het voorhoofd in de rij.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ik stoor me daar ook aan (dit publiek), maar ik vind het niet terecht een acteur of actrice te beoordelen op het publiek, dat er op afkomt.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

nee ik ook niet eigenlijk, ik heb me aan die Koreaanse film zitten ergeren, dat zal het wel zijn.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Nog steeds op eenzame hoogte Matthew Broderick.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

JacoBaco wrote:

Nog steeds op eenzame hoogte Matthew Broderick.

Waarom?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik ken hem natuurlijk niet persoonlijk, maar het is een combinatie van zijn uitstraling die mij niet aanstaat en de films waarin ik hem gezien heb, (stuk of 4) vind ik hem bloedirritant. Zelfs zijn stem. Hij speelt zijn rollen op een irritante manier. The Cable Guy, Godzilla, Inspector Gadget, maar ook een dramafilm waarvan ik de titel al niet meer weet.

msLynch

• 78 messages
  • 493 votes

Nicolas Cage, Sandra Bullock, Steven Seagal, Kristen Stewart, allemaal acteurs die ik gewoon niet uit kan staan

Jim Carrey vind ik over het algemeen ook irritant, wat heel veel wilt zeggen over mijn #1 in mijn top 10 (Eternal Sunshine of the Spotless Mind)

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Ryan Reynolds (zijn wederhelft zit daar al op hem te wachten), Tom Cruise, Robert Pattinson, Channing Tatum (jaja, ook hij), Zac Efron...

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Van de redelijk bekende Hollywood acteurs in elk geval Vince Vaughn. Complete non acteur, die me ook nog eens ogenblikkelijk ergert. Verschrikkelijk onleuk met zijn dikke kop.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dying Rose wrote:

Ryan Reynolds (zijn wederhelft zit daar al op hem te wachten), Tom Cruise, Robert Pattinson, Channing Tatum (jaja, ook hij), Zac Efron...

Reynolds, Tatum, Efron... Mag ik dan ook mee?

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

And off you go Rianneke. Zolang je ze maar ver van mij houdt.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Paul Dano ik ergerde me kapot aan hem in There will be Blood.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Lijkt me ook de opzet van zijn rol, dus dan is hij daarin geslaagd.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Snap dat nooit zo, de rol niet van de acteur kunnen los te koppelen.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Rob van Hulst van Medisch Centrum West vertelde ooit op mooie wijze dat hij ten tijde van de serie nog vaak door mensen lastig gevallen werd, omdat hij de eikel in de serie speelde.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Dying Rose wrote:

Aardig lijstje, al valt Tom Cruise nog prima te pruimen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Weinig acteurs waar ik echt niets mee heb maar Jaden Smith irriteert me mateloos. Misschien dat hij nog uitgroeit tot wat maar qua acteren is hij echt niet veel soeps. Vind hem ook teveel meesurfen op het succes van zijn vader met de performance tijdens de Graham Norton Show als dieptepunt. Heb je daar Will Smith, Alfonso Ribeiro en DJ Jazzy Jeff en dan staat Jaden daar wat mee te doen..

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Jaden is heel vervelend en arrogant, maar gek genoeg kan ik het van hem wel hebben, waarom weet ik ook niet

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

RuudC wrote:

Lijkt me ook de opzet van zijn rol, dus dan is hij daarin geslaagd.

Hij is gewoon irritant. Wat voor rol die heeft

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vervelend kereltje, maar zolang hij met zijn poten van Stella afblijft, zijn we cool. Dan neem ik dat meeliften op pappie's succes en dat non-talent voor lief. Gentlemen's agreement.

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

De volledige cast van The Expendables.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Waarom? Omdat ze niet in Shakespeariaans verantwoorde drama's spelen?

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Ik heb Big Business in m'n top 10 en Honneponnetje heb ik 4,5 ster gegeven.

RuudC

• 4636 messages
  • 2529 votes

Het gaat me niet om welke films je verder goed vind, maar Bette Midler heb ik nog nooit een stevige karatetrap zien maken. Met andere woorden: ik ben wel benieuwd naar je reden.

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Te veel testosteron naar mijn smaak.

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

En Shakespeare schreef veel tragedies, dus zo veel scheelt dat niet met deze film.

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

Ebenezer Scrooge wrote:

De volledige cast van The Expendables.

Nou van mij mogen ze blijven,verheug me op deel 3.

Deze mannen doen waar ze goed in zijn ACTIE films maken.

Je moet ervan houden..natuurlijk.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Jaden Smith mag op de eerste de beste raket naar de maan geschoten worden. Man man man...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.